Мнения: 166
Регистриран на: Сря Сеп 29, 2010 7:49 pm
Местоположение: Русе/Плевен

Мнение от gugu_134 »

:lol: На машинистите се е наложило да хвълят котва.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Чак пък в Роман :roll: :?: ако е истина това дори и само локомотивът да държи все пак щяха да спрат поне в Мездра изток.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

70206/70205 май се обслужват от електричка?Имаше аналогичен случай с 20135.И той беше подминал,ако не се лъжа Попово.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

32 119/120 е изпуснатата.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

ВЛАК 70205 ЕМВ 32-119/120 ЗАЕ
МЕЖДУГАРИЕТО РУСКА БЯЛА-МЕЗДРА ОТ 18:44 ДО 19:26 +34 МИН ПО ПОВРЕДА
НА ЕМВ-ТО. ПО ВРЕМЕ НА ПРЕСТОЯ НА ВЛАКА НА МЕЖДУГАРИЕТО СЪЩИЯТ Е
ИЗПУСНАТ ОТ ЛОК БРИГАДА, ПРЕМИНАВА ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ГАРИТЕ МЕЗДРА,
МЕЗДРА ИЗТОК И СПИРА НА КМ 101+500 НА 19:50 В МЕЖДУГАРИЕТО МЕЗДРА
ИЗТОК-РОМАН ПЪТ 2. ПЪТНИЦИТЕ ОТ ВЛАКА СА ОТВОЗЕНИ ЗА ГАРА МЕЗДРА ОТ
ВЛ 2614. ОТ МЕЗДРА ИЗПРАТЕН 45-172 ДА ИЗТЕГЛИ ВЛАКА ОБРАТНО.
МЕЖДУГАРИЕТО ОСВОБОДЕНО НА 22:25.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Случаят е подобен на този с изпуснатия ЕМВ от спирка Медовина (20135 - минал транзит Попово с около 100 км/ч и спрял на Караджата) - влакът саморазхлабва, неосигурен срещу самопридвижване, докато локомотивната бригада отстранява повреда.
При ЕМВ е често явление замръзването на преводачите на налягане в задържано положение. Когато същевременно спирачните цилиндри са много неплътни, се получава остра загуба на въздух и ако не се реагира навреме, особено при единия или и двата компресора извън строя (изключен ЕМВ за отрстраняване на повреда), влакът е изпуснат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Добре де, в такъв случай нищо ли не помага? Дори внезапната спирачка :?: :o :shock: :roll:
предполагам, че ръчната също върши някаква (макар и минимална) работа :idea:
И между другото знае ли се с каква скорост се е движил ЕМВ като е изпуснат? Знаем, че между входния на М и стрелките спускането е около 20/1000, а Мит-Рм е надолнище. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Каква внезапна спирачка, като няма въздух?
Ръчните на ЕМВ не стават. В движение не държат нищо, а и на първата по-остра крива се късат въжетата и съвсем отпадат.
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Чакай малко ако няма въздух в системата не се ли затягат калотките, та нали на този принцип е и внезапната спирачка изпускане на налягането в системата виж ако има замръзнал конденз в спирачната система и има някаво налягане по бих се съгласил ама не и че няма въздух :roll:
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Само командата за задържане се предава между вагоните с намаляване на налягането с цел да се получи автоматично задържане при прекъсване на въздухопровода (скъсване на влака).

На самия вагон обаче калодките се затягат с въздух, който идва от предварително зареден резервоар. На локомотиви и МВ обикновено се ползва въздух от общите резервоари и когато те са празни, няма спирачка.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ето го решението : към инвентара на всяко ЕМВ 32 и 33 серия се добавят поне 2 спирателни обувки и готово, на следващите 2 снимки се виждат такива които са към инвентара на най-новата серия маневрени локомотиви на Германските железници и се намират под зад стъпалата на рамата :
http://www.abload.de/img/dsci01146fz9.jpg
http://martin25gessner.ma.funpic.de/bil ... /11_04.jpg
В РЖД също към инвентара на локомотивите има спирателни обувки.
Ето един клип (след 2-та минута) :
http://www.youtube.com/watch?v=q0BUpTvZ0oA
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Решението е спешното нарязване на тези ужасяващи руски боклуци, закупуване на нови електрички и сериозно обучение. Една нова секция да се закупи от продадените стари железа вече ще е голям успех. По-добре това, отколкото тези опасни морги.
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

На 8672 му се е повредила машината, някой знае ли коя е?
Едит - 30.01.12
ВЛАК 8672 С 4 ВАГОНА 191 ТОНА ЛОКОМОТИВ 46 -125 МАШИНИСТ .. НАЧАЛНИК ВЛАК .... ЗАЕ МЕЖДУГАРИЕТО РП ЛОЗОВО-ДОЛНО ЕЗЕРОВО ПЪТ НР 2 ОТ 15.21 ДО 17.17 / +116 МИНУТИ / ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА /ОСТАНАЛО ГВП В МЕЖДИННО ПОЛОЖЕНИЕ / , ИЗПРАТЕН ЛОКОМОТИВ 46 -28 ОТ ДЕПО БУРГАС ПО НЕПРАВИЛЕН ПЪТ НР 1 ВЛАДИМИР ПАВЛОВ-ДОЛНО ЕЗЕРОВО ДА ИЗТЕГЛИ ВЛАКА В ГАРА ДОЛНО ЕЗЕРОВО КЪДЕТО ПРЕСТОЯ ОТ 17.17 ДО 17.33 /+16 МИНУТИ / ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПОВРЕДАТА НА ЛОКОМОТИВ 46- 125 И ЗАМИНА ОТ ГАРА ДОЛНО ЕЗЕРЕВО С ВТОРИЯ ЛОКОМОТИВ ЗА ПРОБА НА 46 125 И ПРЕСТОЯ В ГАРА ДРУЖБА ОТ 17.40 ДО 17.50 /.+10 МИНУТИ / ЗА СЕЧЕНЕ НА ЛОКОМОТИВА И ПРЕСТОЯ В ГАРА БЪЛГАРОВО ОТ 17.56Ч.ДО 19.43 /+107 МИНУТИ / ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА И ОСТАВИ ВЛАКА. ИЗПРАТЕН ЛОК. 45-187 ОТ
ДЕПО ВЛАДИМИР ПАВЛОВ ДА ОТВОЗИ ВЛАКА ДО СОФИЯ. ВЛАК 8672 ПРЕСТОЯ И В КАРНОБАТ ОТ 20.10 ДО 20.27 +17 МИН. ПО НАМАЛЯНЕ НА ПОВРЕДЕНИЯ ЛОКОМОТИВ 46-125.

ВЛАК 8672 С 4 ВАГОНА 191 ТОНА ЛОКОМОТИВ 45-187 МАШИНИСТ ..НАЧАЛНИК ВЛАК ..... ЗАЕ МЕЖДУГАРИЕТО ОРИЗОВО-БЕЛОЗЕМ ОТ 23.33 ДО 01.06 /+84 МИНУТИ/ ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА И ОСТАВИ ВЛАКА ,.ИЗПРАТЕН ЛОКОМОТИВ 44-132 ОТ ВЛАК 8637 ДА ИЗТЕГЛИ ВЛАКА В БЕЛОЗЕМ КЪДЕТО ПРЕСТОЯ ОТ 01.06 ДО 01.40 /.+34 МИНУТИ/ И ЗАМИНА ОТ БЕЛОЗЕМ С ВТОРИ ЛОКОМОТИВ 43-511 ИЗПРАТЕН ОТ ДЕПО ПЛОВДИВ ДА ОТВОЗИ ВЛАКА ДО СОФИЯ. ВЛАК 8672 ПРЕСТОЯ И В ПЛОВДИВ ОТ 02.15 ДО 02.37 /+21 МИН./ ПО НАМАЛЯНЕ НА ПОВРЕДЕНИЯ ЛОКОМОТИВ 45-187. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ЗАКЪСНЯ ВЛАК 8637 В БЕЛОЗЕМ +149 МИН. ПО 8672 И ПО ЗАМРЪЗВАНЕ НА СЪСТАВА
Фен на влаковете в България!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Мда, чупи се лок на 25 км от Бс и влака закъснява + 300 :D :D :D Айде от 01.02. да вдигнем с още 10 % цените :violent2:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Само 100 мин. е вътре.
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация