Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 23, 2011 2:06 pm
Местоположение: Варна
По повод тази статия има доста мнения сред работещите в бранша.Ако все пак надделее да се кара по сами,то как ще се гарантира здравословното състояние на машинист преди работа че е добро.С един подпис не става.Трябва отново да се разкрият кабинети за предпътни прегледи.Така само сам в локомотива ще е сигурен,че поне не е вдигнал кръвно.А тези 2,5 млн не могат ли да се спестят от охраната на влаковете.Там мисля се дават доста големи суми.Трябва ли да се рискува живота на пътниците когато сам човек управлява влак.Винаги двама повече виждат.Важното е безопасността на превозите.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И сега сами машинисти карат влакове, вече 3 години, макар и с някои компромиси по сигурността.
Но не са създадени условия за масово въвеждане на тази практика.

Премахване на дължността помощник не означава премахване на втория човек в кабината.
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 23, 2011 2:06 pm
Местоположение: Варна

Мнение от vlak022 »

Незнам но е страшно да пътувам във влак и да знам кой ме вози отпред и е сам още повече.А откъде тези 2,5 млн спестявания? Явно от масово каране по сами до 150 километра.Чувам го вече от доста сигурни източници.Жалко за тормоза на тези момчета-машинисти особенно в мъгла и други лоши условия.Е на сименсите съм спокоен но машиниста се вижда от началника ,а как ще стане в локомотив? Защо не се развие темата по обстойно в електронния вестник?Явно няма да се возя вече на влак от май месец на къси разстояние ако са по сами в кабината....
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

vlak022 написа:Незнам но е страшно да пътувам във влак и да знам кой ме вози отпред и е сам още повече.А откъде тези 2,5 млн спестявания? Явно от масово каране по сами до 150 километра.Чувам го вече от доста сигурни източници.Жалко за тормоза на тези момчета-машинисти особенно в мъгла и други лоши условия.Е на сименсите съм спокоен но машиниста се вижда от началника ,а как ще стане в локомотив? Защо не се развие темата по обстойно в електронния вестник?Явно няма да се возя вече на влак от май месец на къси разстояние ако са по сами в кабината....
Ти прочете ли горния пост?Няма да има длъжност помощник-машинист,а влака ще се кара от машинисти,демек 2-ма машинисти в кабината.
Мнения: 166
Регистриран на: Сря Сеп 29, 2010 7:49 pm
Местоположение: Русе/Плевен

Мнение от gugu_134 »

А и да стане нещо, влакът се движи по релси, няма къде да избяга, евентуално ще спре някъде.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това беше много несериозно изказване.
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

gugu_134 написа:А и да стане нещо, влакът се движи по релси, няма къде да избяга, евентуално ще спре някъде.
Верно бе каде ще ходи,най-много да се разбие някаде със 80-100 да истрепе сумати народ,важното е че не е избягал,а се е спрял.
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 23, 2011 2:06 pm
Местоположение: Варна

Мнение от vlak022 »

Аз съм прочел всичко,а ти ми кажи откъде ще се спестят предвидените 2,5 млн лева?
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

vlak022 написа:Незнам но е страшно да пътувам във влак и да знам кой ме вози отпред и е сам още повече.
Чел си ама не си.Още повече че правилника забранява подвижния състав да се управлява от един човек.Исключение правят ЕМВ 30/31 и ДМВ10.[/quote]
А откъде тези 2,5 млн спестявания?
Защо ме питаш мен,аз да не съм им счетоводител?
Явно от масово каране по сами до 150 километра.
Съмнявам се,по-вероятно е от поредната далавера.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Пропусна изолирани и бутащи локомотиви и ЕМВ.
Всъщност това се регламентира с вътрешен акт на превозвача, в случая ПЛС 506. Промяната става бързо, ако им стиска.
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Сеп 23, 2011 2:06 pm
Местоположение: Варна

Мнение от vlak022 »

А ако е вярно за тази електричка от Враца до Мездра дето развила някаква скорост и минала през Мездра и със сам машинист след време кой ще бяга да затяга спирачки или ще си върви сама отпред няма да има никой и машиниста ще бяга отзад да затяга -едва ли ще има ефект.Боже опази нас пътниците в бъдеще
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ръчната спирачка се затяга преди влакът да отпраши по надолнището, а и тя не е "някъде отзад", а в кабината. Изобщо... нищо общо няма.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

#vlak022 като ти чета постовете изпитвам неистово желание да се самонараня =D>
Интересно как ли в Чехия Шкодичките подобни на нашите, или в Сърбия LE5100 си ги карат сами.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация