
По повод тази статия има доста мнения сред работещите в бранша.Ако все пак надделее да се кара по сами,то как ще се гарантира здравословното състояние на машинист преди работа че е добро.С един подпис не става.Трябва отново да се разкрият кабинети за предпътни прегледи.Така само сам в локомотива ще е сигурен,че поне не е вдигнал кръвно.А тези 2,5 млн не могат ли да се спестят от охраната на влаковете.Там мисля се дават доста големи суми.Трябва ли да се рискува живота на пътниците когато сам човек управлява влак.Винаги двама повече виждат.Важното е безопасността на превозите.

Незнам но е страшно да пътувам във влак и да знам кой ме вози отпред и е сам още повече.А откъде тези 2,5 млн спестявания? Явно от масово каране по сами до 150 километра.Чувам го вече от доста сигурни източници.Жалко за тормоза на тези момчета-машинисти особенно в мъгла и други лоши условия.Е на сименсите съм спокоен но машиниста се вижда от началника ,а как ще стане в локомотив? Защо не се развие темата по обстойно в електронния вестник?Явно няма да се возя вече на влак от май месец на къси разстояние ако са по сами в кабината....

Ти прочете ли горния пост?Няма да има длъжност помощник-машинист,а влака ще се кара от машинисти,демек 2-ма машинисти в кабината.vlak022 написа:Незнам но е страшно да пътувам във влак и да знам кой ме вози отпред и е сам още повече.А откъде тези 2,5 млн спестявания? Явно от масово каране по сами до 150 километра.Чувам го вече от доста сигурни източници.Жалко за тормоза на тези момчета-машинисти особенно в мъгла и други лоши условия.Е на сименсите съм спокоен но машиниста се вижда от началника ,а как ще стане в локомотив? Защо не се развие темата по обстойно в електронния вестник?Явно няма да се возя вече на влак от май месец на къси разстояние ако са по сами в кабината....



Чел си ама не си.Още повече че правилника забранява подвижния състав да се управлява от един човек.Исключение правят ЕМВ 30/31 и ДМВ10.[/quote]vlak022 написа:Незнам но е страшно да пътувам във влак и да знам кой ме вози отпред и е сам още повече.
Защо ме питаш мен,аз да не съм им счетоводител?А откъде тези 2,5 млн спестявания?
Съмнявам се,по-вероятно е от поредната далавера.Явно от масово каране по сами до 150 километра.

А ако е вярно за тази електричка от Враца до Мездра дето развила някаква скорост и минала през Мездра и със сам машинист след време кой ще бяга да затяга спирачки или ще си върви сама отпред няма да има никой и машиниста ще бяга отзад да затяга -едва ли ще има ефект.Боже опази нас пътниците в бъдеще
Информация
Модератори