Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Аз пък друго чух, не знам колко е вярно, но всички машини за големи ремонти от южна БГ ще се карат в Пд, респективно от Северна в Горна. Депо По са му отнели лиценза за големи ремонти.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

ООох СМЯХ, Ооох СМЯХ. :lol:
Доколкото си спомням, в последните години По пращаха в ГО, а Пд като са затрупани, не знам как ще смогват. А има и нещо друго - Сз е по-близо. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 198 извън строя с повреден спомагателен токоизправител - изгорели тиристори и диоди, стопени шини и нарушена изолация. Причина - натрупан сняг в изправителя.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Сигурен ли си ? Преди малко я разхождаха из депото?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Така ще е като се кара масово без вентилация. Вчера 179 и тя спомагателни. Просто нещат да се научат, че докато вали сняг и още е пресен се образува вихрушка. Снега се завихря и набива в изправителя. Трябва да се се кара по често с вентилация отколкото без вентилация.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Влак от 3-4 пътнически вагона, през зимата е безмислено да върти непрекъснато с вентилация. Но когато вали сняг трябва да се пуска доста често иначе се получава това което описа тошко.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

KRAKOMOBILA написа:Сигурен ли си ? Преди малко я разхождаха из депото?
Тя си върви, ама едната група СМ не работи.
Май тръгнаха да свалят чаркове от 44 076, ама не дочаках да видя развитието.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Почнаха я и 076 вече! Свалиха кутия за влаковото, манометри и тн.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Така ще е като се кара масово без вентилация. Вчера 179 и тя спомагателни. Просто нещат да се научат, че докато вали сняг и още е пресен се образува вихрушка. Снега се завихря и набива в изправителя. Трябва да се се кара по често с вентилация отколкото без вентилация.
Еми обяснявайте ги тия работи на вашите колеги. Явно не знаят за тези подробности.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Одавна в СФ ги няма хората където ще се трогнат и тн. Единственото решение е да се правят констативни протоколи и да валят наказания иначе няма да се оправят нещата.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Наистина темата е много щекотлива...! От една страна е редно да се посочват забелязани нередности при експлоатацията на машините, от друга страна обаче не се знае дали забелязаната нередност не се дължи на обективни причини, които наблюдателят няма как да знае. Ще повдигна въпроса пред модераторския състав и админите - да обсъдим някакъв вариант форума да бъде полезен в тази насока, но без публично да обсъжда правилните или неправилни действия на когото и да било, все пак гледните точки са различни и не винаги неправилното не се оказва и необходимо.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Само, че това с вентилацията е параграф 22. Караш без вентилация и се случват горните работи. Караш с вентилация и започва да дава Земно и да гърмят двигатели.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Именно това визирах и аз - много трудно може да се прецени доколко едно действие е правилно или не!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

С вентилация не може да се напълни двигателя със сняг. Може маш да се напълни със сняг от неплътни филтри. Тогава е възможно да даде земно от някоя шина.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Аз съм стигнал до извода (въпреки малкия ми опит), който незнам колко е правилен - при преспи и голям сняг вентилацията не се използва. Само при ускорение и продължителни нагорнища на големи влакове тогава се пуска. Също така често проверяване на температурата в машинното отделение. Ако всеки гледа да пази машината и да използва вентилация когато е нужно - не мисля, че ще се случват тези работи. Другото лошо е при използване на вентилацията в големите студове е, че започват да замръзват пантографите и атп-то.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация