Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Еми обяснявайте ги тия работи на вашите колеги. Явно не знаят за тези подробности.44142 написа:Така ще е като се кара масово без вентилация. Вчера 179 и тя спомагателни. Просто нещат да се научат, че докато вали сняг и още е пресен се образува вихрушка. Снега се завихря и набива в изправителя. Трябва да се се кара по често с вентилация отколкото без вентилация.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Наистина темата е много щекотлива...! От една страна е редно да се посочват забелязани нередности при експлоатацията на машините, от друга страна обаче не се знае дали забелязаната нередност не се дължи на обективни причини, които наблюдателят няма как да знае. Ще повдигна въпроса пред модераторския състав и админите - да обсъдим някакъв вариант форума да бъде полезен в тази насока, но без публично да обсъжда правилните или неправилни действия на когото и да било, все пак гледните точки са различни и не винаги неправилното не се оказва и необходимо.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Аз съм стигнал до извода (въпреки малкия ми опит), който незнам колко е правилен - при преспи и голям сняг вентилацията не се използва. Само при ускорение и продължителни нагорнища на големи влакове тогава се пуска. Също така често проверяване на температурата в машинното отделение. Ако всеки гледа да пази машината и да използва вентилация когато е нужно - не мисля, че ще се случват тези работи. Другото лошо е при използване на вентилацията в големите студове е, че започват да замръзват пантографите и атп-то.
Информация
Модератори