Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Със 125 ще теглят вертушки със 140/150 км/ч.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Този списък със СФ маш не е актуален. Ще има промени отделно като са обрали шините на 3 маш, можем да ги отпишем и тях.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Локомотивите са разделени от 07.02.2012 г.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И като знаем управляващите колко ги бива в мисленето... Боже опази! :?
Сигурно пак ще има някоя водородна бомба... :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Хайде сега списък на маш ?

За Пловдив и региона се представи инфо:
Пловдив - 532, 533, 535 и 539 - ПТП
Ст. Загора - Всички лок ПТП
Бургас - Всички 46 0х и 1х - ПТП

Хайде сега и за останалите депа ?
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Еми супер- 46125 товарна. :lol:
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Само се говори, че е бърза 125 - а реално на колко е ограничена ? 80 ?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

130
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

За сметка на това 45 157, 149 и други подобни остават ППП. Предпочитам 125 да беше ППП, а 149 ПТП.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

сега кво всички 44-ки от депо СЗ са към Товарни Превози така ли да го разбирам или само файтърите и 45-ците?
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Всичко.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Което пък от своя страна е върха на простотията - само дето се дадоха стотици хиляди левове за нови колооси и редуктори на 061, 094, 161 и 184. :evil: Личи си, че нямат понятие кое къде трябва да се експлоатира и после що влак 40702 с локомотиви начело 44 184 и 44 094 и бутащ 43 310 зае междугарието Дъбово - Радунци по невъзможност да изкара влака... :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Дали ще са 43 или 44 разлики в нормите няма а между 44 и 45 е 40 тона което е няма и 1 пълен вагон, така че дали ще са 43,4,5 без значение.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Добре, за товарните влакове може да няма значение, но за пътническите има, много по-добре би било повече машини да са до 130.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Поне 44 094 като гледам май остава в ППП, защото в разписанието на депо ПО за утре е дадена ТП.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация