Приемаме, че ремонта на 46.03 би струвал 100 000 Евро. Средната цена, която плаща един турист за пътуване с парни локомотиви из България е 3000 Евро. Ако приемем, че БДЖ има 20% печалба, то от всеки турист печалбата е 600Евро. Така теоретично ремонта на локомотива се изплаща след 167 туриста, което е напълно постижимо за 2-3 години, а може би и по-малко като се има предвид интересната конструкция на локомотива. В най-лошия случай на третата година след ремонта локомотивът ще носи чиста печалба.Tramway написа:По сметки от преди 5 години за ремонта на 46.03 трябват грубо около 100,000 лв. Сега предвид поскъпването на почти всичко сумата би била по-голяма. А 46.13 ще иска в пъти повече. Освен туй и двете машини не са минали заводски ремонт и могат да изскочат всякакви изненади. Котелът им е еднакъв със серии 01 и 10 и проблеми с части няма да има, но за машината и екипажната част няма откъде да са вземе каквото и да било.
Уникалните локомотиви серии 11 и 46 са истинско богатство за БДЖ. Ако бяхме нормална държава, те отдавна щяха да са под пара, да събират стотици почитатели на парната тяга и да носят големи приходи в касата на железниците. Ако преди 35 години повечето от тези уникални локомотиви не бяха безпощадно унищожени, то тогава или днес можеше да ги предложим за продан в железопътните музеи в Европа. Със сигурност цената на един екземпляр би надвишила 2-3 пъти стойността на ремонта на 46.03