Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Приятно съм изненадан от общия вид на инфраструктурата и като цяло съм доволен от факта, че навсякъде е подготвено за лесно удвояване, когато трафикът нарастне.

Нека да завъшат ОИ и вече наистина ще имаме един нормален жп-участък в България.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Пуснато на: Сря Яну 04, 2012 11:56 am Заглавие:
И това не е вярно.

Такива светофори има само в някои бивши и настоящи социалистически страни, възприели тази система от ОСЖД. Останалите си имат своя сигнализация.
Възможните правоъгълници са три - два зелени и един жълт за четири различни междинни скорости.

Очакваме примери!,
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Чехия, Словакия, Унгария, Германия, Румъния, Полша, повечето съветски републики, Китай и др.
Чехия: http://www.vlaky.net/upload/galeria/001939/023768.jpg
Унгария: http://bgrail.info/photos/09.05.2011-Sf ... G_4833.JPG - даже с две зелени черти.
Германия: http://www.sh1.org/fotos/jpeg/hl3b.jpg
Това е пълния набор лампи на стандартния светофор по тази система:
Изображение
А за мен най-читава е немската Ks система - три лампи, четири възможни показания и цифрови указатели. Кеф ти 60, кеф ти 160.
Сега беше моментът и у нас да зарежат недомислените правоъгълници и да сложат цифрички, ама било сложно и много мозъчни клетки трябват.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Браво Колега!, Благодаря ти!, и ти прощавам!, за изминалите спорове през годините,,, вижда се че с възрастта всичко си идва на мястото!!!. Да има една нация която никога ама никога не може да стигнем, и тя е немската и вместо да се учим от тях, всячески плюем и се мъчим да докажем невъзможното!. Но дано Господ Ви дава здраве и живот!, и мъдрост най-вече, да виждате истината и от нея да не Ви боли!!!. =D> =D> =D> :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Защо на главните коловози на гарите от Крумово до Димитровград има зелен правоъгълник?Нали той показва вход/изход в отклонение със 100км/ч.
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

На 11.02 се получи пропадане на железния път в междугарието Първомай - Поповица.От гара Първомай към гара Поповица влаковете заминаваха с образец 2-А за движение с 40км/ч през пропадналия участък.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Ужас :( Лошите новини следват една след друга за тази линия .. :shock:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Мисля, че е скъсана заварка. Има и още едно намаление за няколко метра около км 225 предполагам пак по същата причина.
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Да имаше и скъсана заварка, но за нея беше сигнализирано на 01.февруари и пак се издаваше образец 2-А
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На 16-ти март съвместно с Rexkos пропътувахме участъка Димитровград - Пловдив , за да придобием актуални впечатления.Резултатите бяха следните.
Така изглежда междугарието Дг - Яб , на тази снимка виждате предната фасада на гара Ябълково.
Влизане в гара Първомай.
Лъскавото приемно сдание на гара Поповица.
Ето я и сп. Садово.
На Катуница:
- приемното сдание;
- 212 057 - 4 на "Терна";
- така ни изпратиха от гарата.

Малко за т.нар. "намаления".Всички от тях бяха с къси фронтове и на снимките съм се постарал да ви покажа тяхната дължина.
Първото е в междугарието Димитровград - Ябълково и изглежда така.
Второто се намира в междугарието Ябълково - Караджалово и представлява това.
Третото намаление е в двупътното междугарие Поповица - Катуница , малко преди сп. Садово.Ето го и него.

За финал - небето над гара Първомай.

А ето ги пътешествениците , прeминали през участъка:
http://www.foto.bg/data/7809/medium/Photos_0731.jpg
http://www.foto.bg/data/7809/medium/Photos_0751.jpg
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Новите намаления по новата линия!
http://media.snimka.bg/s1/0230/026704388-big.jpg?r=0 Това е между Чешнегирово и Поповица
http://media.snimka.bg/s1/0230/026704389-big.jpg?r=0 Във гара Поповица
http://media.snimka.bg/s1/0230/026704387-big.jpg?r=0 До спирка Крум.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Пробвахте ли КМ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тена , пред вас случайно да имаше дизелов локомотив? :D
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Няма дизел има напрежение в КМ
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

На 23 март ха гара Първомай поставиха електрическите обръщатели.Сега стрелките пак се обръщат ръчно само, че стрелочникът завърта стрелката като поставя лост в обръщателя и го движи напред и назад.На 24 март са обръщали стрелките с МКЦ за да ги пробват.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация