
Администратор

за какво ще служи вторият парк в източната част.Първият парк е ясно, че е пътнически. Значи изходните светофори на пътническия парк ще бъдат входни за втория парк, а изходните на втория пак ще бъдат входни за пътническия.Щом гарата има два парка не трябва ли на входния светофор на гарата откъм Караджалово да има маршрутен оказател?
Не вярвам да има официално два парка, просто ще си е особеност на коловозното развитие.
То и не може да се говори за "паркове" в обичайния смисъл, защото става въпрос само за два коловоза, които са продължение на тези пред приемното здание и по тях ще си минават всички влакове. Нещо като къс двупътен участък, обаче в района на гарата.
Няма нужда от маршрутен указател, такъв се слага само при изрична необходимост и/или глухи приемни коловози.
То и не може да се говори за "паркове" в обичайния смисъл, защото става въпрос само за два коловоза, които са продължение на тези пред приемното здание и по тях ще си минават всички влакове. Нещо като къс двупътен участък, обаче в района на гарата.
Няма нужда от маршрутен указател, такъв се слага само при изрична необходимост и/или глухи приемни коловози.

Днешното впечатление от пътуването до Димитровград с цел изследване и опознаване на новото трасе , проведено от мен с Tenata ще го пусна като информация от станциите по трасето.В съответствие с фазите , разделям описанието до и от Първомай.
Започвам с Катуница.
Тук виждате как изглежда входния светофор страна Пловдив (зад него се вижда закръстосан стария).
Така изглежда гърловината страна Димитровград.
Спирка Кочево.
Спирка Чешнигирово.
Гара Поповица.
Така ни изпратиха от гарата.
Гърловината страна Димитровград.
Маневрен светофор.
Входен светофор страна Димитровград.
Участъкът Поповица - Виница.
Тук виждате спирка Виница.
Гара Първомай.
Все още старият входен светофор изпълнява функциите си , зад него виждате новия , който се подготвя.
Подготвящи се нови светофори.
Приемното сдание.
Пероните.
Подготвящи се светофори страна Димитровград.
Мост в гърловина страна Димитровград.
В следващите фотографии ще видите т.нар. "товарен парк" на гара Първомай.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Входният светофор на гара Първомай и шумозаглушителните стени.
Очаквайте част II.....
Започвам с Катуница.
Тук виждате как изглежда входния светофор страна Пловдив (зад него се вижда закръстосан стария).
Така изглежда гърловината страна Димитровград.
Спирка Кочево.
Спирка Чешнигирово.
Гара Поповица.
Така ни изпратиха от гарата.
Гърловината страна Димитровград.
Маневрен светофор.
Входен светофор страна Димитровград.
Участъкът Поповица - Виница.
Тук виждате спирка Виница.
Гара Първомай.
Все още старият входен светофор изпълнява функциите си , зад него виждате новия , който се подготвя.
Подготвящи се нови светофори.
Приемното сдание.
Пероните.
Подготвящи се светофори страна Димитровград.
Мост в гърловина страна Димитровград.
В следващите фотографии ще видите т.нар. "товарен парк" на гара Първомай.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Входният светофор на гара Първомай и шумозаглушителните стени.
Очаквайте част II.....
Продължение от част I.
Гара Караджалово.
Гърловината страна Пловдив.
Закръстосан маневрен светофор и стрелка.
Приемното сдание.
Табели.
Общ изглед към гарата.
Гърловината страна Димитровград.
Входният светофор все още е стария.Зад него виждате новия.
Бившата гара , сега спирка Скобелево.Забележете вдясно как е оставено място за още една линия , т.е. имаме признаци за бъдещо удвояване.
Спирка Сталево.
Гара Ябълково.
Стрелки страна Пловдив.
Все още неготови изходни светофори.
Приемното сдание.
Общ план на гарата.
Гърловина страна Димитровград.
Входен светофор страна Димитровград.
Спирка Крум и шумозаглушителните стени.
Гара Димитровград.
"Пълен напред" на фона на блоковете.
2 фотографии от гърловината страна Пловдив.
- снимка 1;
- снимка 2.
Гара Караджалово.
Гърловината страна Пловдив.
Закръстосан маневрен светофор и стрелка.
Приемното сдание.
Табели.
Общ изглед към гарата.
Гърловината страна Димитровград.
Входният светофор все още е стария.Зад него виждате новия.
Бившата гара , сега спирка Скобелево.Забележете вдясно как е оставено място за още една линия , т.е. имаме признаци за бъдещо удвояване.
Спирка Сталево.
Гара Ябълково.
Стрелки страна Пловдив.
Все още неготови изходни светофори.
Приемното сдание.
Общ план на гарата.
Гърловина страна Димитровград.
Входен светофор страна Димитровград.
Спирка Крум и шумозаглушителните стени.
Гара Димитровград.
"Пълен напред" на фона на блоковете.
2 фотографии от гърловината страна Пловдив.
- снимка 1;
- снимка 2.
Последно промяна от VESO на Пон Яну 02, 2012 9:16 pm, променено общо 1 път.
За финал няколко снимки от общ характер.
Механизъм на "бързата" стрелка на гара Катуница.
Общ изглед на новите светофори.
Маневрен светофор.
Поздрав от Tenata и светофора.
А не мислите ли , че двамата изтормозени и изморени до немай къде форумци , брали студ във вагона и движили се в Димитровград при температури близки до нулата трябва да похапнат.
Разбира се , че трябва.Заслужили са.
Приятно четене и разглеждане на описанието!
Механизъм на "бързата" стрелка на гара Катуница.
Общ изглед на новите светофори.
Маневрен светофор.
Поздрав от Tenata и светофора.
А не мислите ли , че двамата изтормозени и изморени до немай къде форумци , брали студ във вагона и движили се в Димитровград при температури близки до нулата трябва да похапнат.
Разбира се , че трябва.Заслужили са.
Приятно четене и разглеждане на описанието!

Глобален модератор
Мисля, че ще ми простите заядливата забележка, но искам да я споделя в смисъл на "измислената Българска" направия. Още когато коментирахме новите светофори, моя коментар бе че това с правоъглния светещ в зелено указател е пълна глупост измислена от някой мил наш "ЖП-трегер"!. И в действителност какво виждаме на снимките,,, подпъхнат в правоъгална табела фар (сфетофор) светещ с зелена светлина... в (ерата на диодите с които е възможно всичко). Простете но се дразня от тази тъпортия. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори