Някъде има ли информация как ще се разделят машините между пътническите и товарните превози ? Евентуално купувача на Товарни превози кои машини и кои бази ще получи ?
Има списъци, но още са в суров вид. Така наизуст ще те подлъжа - за ПП-Сф са подготвени всички 44, трите парни (вкл 36.10), 30/31/32/33, 10, повечето 45 от Мездра, няколко 52 (маневра Сф) и повечето 46 200.
Така обаче за ТП остават няколко 45, няколко 46 200, 06, 55 и няколко 52, което предполагам ще е крайно недостатъчно и няма да е окончателно.
В ТП остават Бургас, Русе, Дупница, Стара загора, ТП-София, ТП-Пловдив и разните им подопечни поделения, заедно със съответните локомотиви.
Така обаче за ТП остават няколко 45, няколко 46 200, 06, 55 и няколко 52, което предполагам ще е крайно недостатъчно и няма да е окончателно.
В ТП остават Бургас, Русе, Дупница, Стара загора, ТП-София, ТП-Пловдив и разните им подопечни поделения, заедно със съответните локомотиви.
Ами тогава кой ще кара пътническите Дупница - Кулата и най-вече Генерал Тодоров - Петрич/Кулата? За Дупница-Кулата може да се измисли някаква врътка посредством КПВ от София, но с Кулата/Петрич ще става малко сложно.bdz46 написа:Всичко пътническо от Дупница ще мине към Сф по някое време.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Я пакbdz46 написа:Има списъци, но още са в суров вид. Така наизуст ще те подлъжа - за ПП-Сф са подготвени всички 44, трите парни (вкл 36.10), 30/31/32/33, 10, повечето 45 от Мездра, няколко 52 (маневра Сф) и повечето 46 200.
Така обаче за ТП остават няколко 45, няколко 46 200, 06, 55 и няколко 52, което предполагам ще е крайно недостатъчно и няма да е окончателно.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Информация
Модератори