

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Освен 125 - всички 46 200 за V-max 150km/h - няма да имат проблем със скорости над V-170 km/h. Тъй, че изказвания от медиите, че БДЖ нямали локомотиви за такива скорости са абсурдни и лъжливи. Има поне 5 такива локомотива в движение. И защо решихте, че 125 ще се разпадне над 130 км/ч ? Да не би да е по-стара от 87 020 - която е набор на 43-та серия ?

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Администратор
Защото познавам това на 87 020 и това на 46 125 и както колегата driver каза в поста си над мен, това на 87 020 е завидно по-добро от това на румънския таралясник. Отделно от това, ако 46 125 вдигне 167 км/час, поне 4 от 6 ТД ще дадат кръгов огън, защото много добре ми е ясно как се правят ремонтите на тия локомотиви и с какви кърпежи вървят.А и виждам спора за безсмислен, защото "Терна" е частно търговско дружество и сама ще реши от къде да вземе локомотив за изпитателния влак. Явно наистина от БЖК са предложили най-тънка оферта, тъй като "Булмаркет" и "Шенкер" също имат машини за над 160 км/час.1D49 написа:А защо решихте, че техническото състояние на 87 020 е по-добро от на 46 125 ? Стига глупости моля ви.
64.19
Не знам за 160км/ч, но поддържа 125-130км със 20-22 позиции, а има общо 40 със 3 шунта. Та на 40 позиции със 3 шунта, със един вагон, си мисля, че може да вдигне и 200 без проблем!!!
Мисля, че всичко е въпрос на реклама, от БДЖ ПТП ( към което е депо БС ) са поискали някоя шеметна цена за изпитанията, а БЖК да си направят реклама са бутнали доста по тънка оферта, и ето резултата...
Мисля, че всичко е въпрос на реклама, от БДЖ ПТП ( към което е депо БС ) са поискали някоя шеметна цена за изпитанията, а БЖК да си направят реклама са бутнали доста по тънка оферта, и ето резултата...



Администратор
Единствено "ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" отрази правилно събитието и написа нещата, както са: локомотив на БЖК + вагон-лабораторията на НИИТ-ООД.Ilian написа:Резултатът е, че беше наричан румънска мотриса, гръцка мълния и как ли още не, но нито една медия не спомена "БЖК" или частен български влак. А за 99% от обществото все още БДЖ е единствен превозвач и инфраструктурен управител.
64.19

Някой от Вас знае ли за какво ще служат допълнителните светофори на гара Първомай? Давам схема за по-лесно ориентиране.Става дума за източната гърловина. http://www.foto.bg/showfull.php?photo=332307
Информация
Модератори