Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В сегашното си състояние, 46 125.1 ще започне процес на естествен саморазпад след 130 - тия километър :lol:
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Да не забравяме, че пътя е безнаставов и не е като да караш експреса Ямбол-Кермен със 120 :D
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Освен 125 - всички 46 200 за V-max 150km/h - няма да имат проблем със скорости над V-170 km/h. Тъй, че изказвания от медиите, че БДЖ нямали локомотиви за такива скорости са абсурдни и лъжливи. Има поне 5 такива локомотива в движение. И защо решихте, че 125 ще се разпадне над 130 км/ч ? Да не би да е по-стара от 87 020 - която е набор на 43-та серия ?
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Говорим за техническо състояние, а не за годинките им...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 125 е за 160 км/ч и ще вдигне 180 без никакви затруднения и проблеми.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

А защо решихте, че техническото състояние на 87 020 е по-добро от на 46 125 ? Стига глупости моля ви.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Тук идва другата възможност - БЖК да са предложили по-добра оферта за наем.БДЖ ,ако пак са се насрали с цените както за "Султанския вагон",нормално е от Терна да изберат БЖК
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

техническото състояние на 87-20 е отлично спрямо 46-125карал съм ги и двете
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

1D49 написа:А защо решихте, че техническото състояние на 87 020 е по-добро от на 46 125 ? Стига глупости моля ви.
Защото познавам това на 87 020 и това на 46 125 и както колегата driver каза в поста си над мен, това на 87 020 е завидно по-добро от това на румънския таралясник. Отделно от това, ако 46 125 вдигне 167 км/час, поне 4 от 6 ТД ще дадат кръгов огън, защото много добре ми е ясно как се правят ремонтите на тия локомотиви и с какви кърпежи вървят.А и виждам спора за безсмислен, защото "Терна" е частно търговско дружество и сама ще реши от къде да вземе локомотив за изпитателния влак. Явно наистина от БЖК са предложили най-тънка оферта, тъй като "Булмаркет" и "Шенкер" също имат машини за над 160 км/час.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Никакъв кръгов огън няма да има при 46 125, защото при нея 175 км/ч отговарят на 130 с оригиналните редуктори.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Не знам за 160км/ч, но поддържа 125-130км със 20-22 позиции, а има общо 40 със 3 шунта. Та на 40 позиции със 3 шунта, със един вагон, си мисля, че може да вдигне и 200 без проблем!!!
Мисля, че всичко е въпрос на реклама, от БДЖ ПТП ( към което е депо БС ) са поискали някоя шеметна цена за изпитанията, а БЖК да си направят реклама са бутнали доста по тънка оферта, и ето резултата...
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Резултатът е, че беше наричан румънска мотриса, гръцка мълния и как ли още не, но нито една медия не спомена "БЖК" или частен български влак. А за 99% от обществото все още БДЖ е единствен превозвач и инфраструктурен управител.
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Вече на гарите Поповица и Катуница работи МКЦ и новите светофори :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ilian написа:Резултатът е, че беше наричан румънска мотриса, гръцка мълния и как ли още не, но нито една медия не спомена "БЖК" или частен български влак. А за 99% от обществото все още БДЖ е единствен превозвач и инфраструктурен управител.
Единствено "ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" отрази правилно събитието и написа нещата, както са: локомотив на БЖК + вагон-лабораторията на НИИТ-ООД.
64.19
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Някой от Вас знае ли за какво ще служат допълнителните светофори на гара Първомай? Давам схема за по-лесно ориентиране.Става дума за източната гърловина. http://www.foto.bg/showfull.php?photo=332307
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация