Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

И ще сменят тяга на Първомай ? И ще спрат мотрисите ? Едва ли...по-скоро ще изчакат 1 месец да се пусне напрежението до Димитровград...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Каква тяга? За електрички става въпрос, не за вагони с локомотив.
А и какво като се сменя тягата? Това става за 10 мин, които ще се избият тройно с електровоз и работеща ОТ до Прм (каквато вече има на Катуница и Поповица).
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Ако са електрички, как ще стигат до Димитровград ? В момента няма влак само от/до Първомай.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има влакове до Прм.
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

На ПРМ има толкова глухи коловози, че без проблем може да се остави там един дизелов локомотив и да се сменя тягата
Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
коловози на ПРМ

Мнение от bagerite »

Днес Бойко е вилнял със 160км/ч по линията до Първомай. Има ли някой снимка на тази специална мотриса, за пръв път чувам за нея, коя серия е?
Иначе в Първомай има т.н. заводска гара, бая коловози и стрелки в промишлената зона, ако не са ги нарязали........ . Има и линия до завода за калодки. До 89-та през няколко часа имаше маневра, случвало се е и по 2 едновременно. През 70-те имаше и 2 парни машини дето сновяха денонощно из гарата в Първомай, после - сбогом, имаше и кантар за вагони до самата гара.
Сега направиха 3 коловоза - единствено приемно-отправни. Вече влаковете сякаш са принудени само да минават през ПРМ и то колкото се може по-бързо и по за малко......

Тъжно е...............
обичам влаковете
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

БЖК 87 020 и вагон-лаборатория.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

bdz46 написа:БЖК 87 020 .
Каква е конструктивната скорост на този локомотив :?:
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

110 мили/ч. или казано по нашенски 177 км/ч. на 86 000 на Булмаркет и DB Schenker - 175 km/h. на 1116 000 на OBB Cargo 230 km/h.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Друг е въпроса, че 1116 000 може да лепне и 300. :D 8) :twisted: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Nikss написа:Друг е въпроса, че 1116 000 може да лепне и 300. :D 8) :twisted: :idea: :arrow:
Ами то и 46 125 може да лепне 200 км/ч, но какво от това ?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Както БЖК услужливо помогнаха за тестовете, така може да помогнат и за товарите ... :)
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Доста безстойностно (да не казвам глупаво) изказване.На Терна им е трябвал локомотив ,който да може да развива 170-180 км/ч .Нямат такъв наличен ,БДЖ също не може да им предостави (съмнява ме 46125 да вдигне 170-180).И затова си наемат такъв от БЖК !За което си плащат съответният наем.Защо си мислиш ,че БЖК са услужили на Терна?А за товарни превози е много по-възможно да бъдат харизани на DB ,като компенсация за неизплатените мотриси ,отколкото на БЖК .Съвета ми е малко да мислите логически преди да драскате глупости.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Значи ти остави съмненията за хората, които се занимават с железница. Ако си запознат има една подсерия 461ХХ със своята максимална скорост щеше да свърши същата работа. Ускорението с един вагон-лаборатория е последното, за което би се притеснявал някой.

Но аз преди всичко търся символиката в цялата тази история - все пак БЖК искат да се покажат и това е доста добра реклама.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Лошо няма .........Пазарна икономика.Всеки се бори за парче от баницата.На БДЖ като не им се яде баница-някой друг ще я изяде.
Ти сериозно ли вярваш ,че 46125 може в сегашното си състояние да развие 170-180 км в час?
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация