Мнения: 13
Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Местоположение: София

Мнение от kamen »

Четох една статия, че наместо спирка "Вардар", ще се строи спирка в Западен парк, която ще осъществява връзка с метростанция западен парк. Дори пишеше, че строителството и може да започне още през май месец. Ако се построи и тази спирка ще има директна и бърза връзка между Овча купел, МД1 (на западен парк) и МД2 (на централна гара). Мястото на спирката никак не е лошо (на 200-300м. от автобусната спирка е ако се изгради пешеходната алея). Ето и плана от къде трябва да минава алеята http://hercesa.bg/portal/lang__bg/tabid ... fault.aspx. Освен всичко останало в статията пишеше, че плана е тази спирка да прави връзката между ЖП транспорта и МД3. Това обаче все още е далечна перспектива. Спирката може да стане изключително силно използвана, но за целта трябва след пускането и да се пуснат достатъчен брой влакове, с които да се осигури някакъв сравнително постоянен интервал на движение.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

kamen написа:Четох една статия, че наместо спирка "Вардар", ще се строи спирка в Западен парк, която ще осъществява връзка с метростанция западен парк. Дори пишеше, че строителството и може да започне още през май месец. Ако се построи и тази спирка ще има директна и бърза връзка между Овча купел, МД1 (на западен парк) и МД2 (на централна гара). Мястото на спирката никак не е лошо (на 200-300м. от автобусната спирка е ако се изгради пешеходната алея). Ето и плана от къде трябва да минава алеята http://hercesa.bg/portal/lang__bg/tabid ... fault.aspx. Освен всичко останало в статията пишеше, че плана е тази спирка да прави връзката между ЖП транспорта и МД3. Това обаче все още е далечна перспектива. Спирката може да стане изключително силно използвана, но за целта трябва след пускането и да се пуснат достатъчен брой влакове, с които да се осигури някакъв сравнително постоянен интервал на движение.
Тука нещо не си разбрал май от картата която си посочил тази спирка вече се прави и дори е почти готова и тя е за жилищен комплекс който трябва да се построй от някакви испанци.А спирката няма да се казва западен парк а РАЗСАДНИКА. :evil:
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Местоположение: София

Мнение от kamen »

По-скоро ти не ме разбра. Става дума за 2 отделни спирки, които ще се строят. Едната, която вече се строи е тази на Hercesa в Овча Купел (не знам от къде и измислиха името Разсадника, на мен не ми звучи логично изобщо), а тази в Западен парк предстои да започне да се строи. Дано сега мнението ми ти е станало по-ясно.
Мнения: 15
Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 10:56 am

Мнение от ceco_sim »

Аз ще извадя темата от прахта с въпрос за текущото състояние на гара Величково. Ако някой е минавал скоро от там може ли да сподели някоя снимка. Благодаря.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Абсолютно нищо не се е променило в последните 2 години така , че ако имаш снимка от тогава положението е същото: чиста спретната гаричка с голям пътникопоток .
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Имам следният въпрос: Забелязах на гара Трявна нещо странно, ето една скица която нахвърлях за улеснение:

Изображение

Въпроса ми е какво дири този входен насред гарата между изходните, по схемата се вижда и че 3-ти има 2 изходни посока ЦЛ. Гара Трявна я водят с 3 ПОК!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защо реши, че е входен? Входен насред гарата няма място.
И трите са междинни изходни, които разделят 3-ти коловоз на две части. По всяка вероятност 4-ти е гаражен или нещо подобно, няма даже КМ, но вероятно е и отправен и от него може да се замине по редовен изход, като изходния е и предупредителен на следващия изходен.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

На 2А който го определям като входен пише ВМ1 или 2 не помня.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Всичките са еднакво изходни.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Добре не му разбирам и не споря, просто ми беше адски странно това техническо решение.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Наистина е странно, защото обикновено при такива ситуации се монтират обикновени маневрени, а не пълноценни изходни.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Даже си имат и бял фар.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Една статия от днешния брой на пазарджишкия вестник "Знаме" , която отразява действителното положение на гара Пазарджик.
http://www.foto.bg/data/7827/Photo_0022.jpg
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Това се казват снимки , изгледани на един дъх.Поздравления!
Сашо , качи снимката от приемното сдание на Павел Баня , която си пуснал във Facebook-а.Тя също заслужава своето достойно място в галерията ти.
Тъй като темата е за "Железопътни гари и спирки" ще пусна нощната снимка на Павел баня тук. :)

Изображение
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Страхотна снимка! А колко е далече спирката от града?
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация