Лично познавам автора на статията и смея да твърдя че той беше в основата на протестите срещу унищожаването на линията до хладилника (гара Пионер)



да , в статията се казва какво се е случвало и какво трябва да се случи , но ... в България сме. Да не забравяме какво стана с Кремиковци. Тея наще управници са свикнали да продават за да си удовлетворяват лайфстайала . Не им пука че държава след още някоко години няма да има , или ще е от главно циганско населевние, те няма да са тук до тогава , или ще са зад високи оградки с камери и охрани , джипове с дебели стъкла представители на богатата класа във страна без средна класа. Едните ниско долу , другите - високо горе. По средата нама.
Мнен ми се струва , че преди цялата дандания с реформата , премиера е говорил първо с "нов инвеститор" за товарните превози ... после с ващо шефче . От там на там !!!!"реформа"!!! синдикатите , като до сега са спали сега с желанието да направят нещо , помагат за ускоряването на плана за унищожаването на БДЖ , което за управниците е пачка пари , и по - малко разходи ... 2 в едно
дано не съм прав , но май коня отиде в реката (20 години неотклонно на там е вървял)...
сега като се замисля май само български пощи и нек не са продадени ...
Мнен ми се струва , че преди цялата дандания с реформата , премиера е говорил първо с "нов инвеститор" за товарните превози ... после с ващо шефче . От там на там !!!!"реформа"!!! синдикатите , като до сега са спали сега с желанието да направят нещо , помагат за ускоряването на плана за унищожаването на БДЖ , което за управниците е пачка пари , и по - малко разходи ... 2 в едно

дано не съм прав , но май коня отиде в реката (20 години неотклонно на там е вървял)...

сега като се замисля май само български пощи и нек не са продадени ...


Това май е сина на Джамбо(Чавдар Джамбазки) от ковачницата (ПЖИ-то).turboto написа:Лично познавам автора на статията и смея да твърдя че той беше в основата на протестите срещу унищожаването на линията до хладилника (гара Пионер)

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
Ръка стискам на този човек, можеш да му го предадеш! Време е да се направи един инициативен комитет за запазване на железницата в България, който комитет да започне да сезира компетентните институции за всички актове на пладнешко разграбване в БДЖ и НКЖИ. А аз пак се връщам на въпроса си, къде са 23-те машини от серия 64.00?! Особено оная, обявена за музейна със заповед 200/1993 г. Дали това и предишните ръководства на БДЖ ще отговорят?! Май не! Но ако бяхме нормална, повтарям нормална, а не извратено откачена държава, тая една машина, колкото и малка да е тя на фона на кражбите в системата, съд и прокуратура щяха да я изкарат на мерзавеца, осмелил се да я унищожи през задника - и то цялата!turboto написа:Лично познавам автора на статията и смея да твърдя че той беше в основата на протестите срещу унищожаването на линията до хладилника (гара Пионер)
64.19

Ето и самото интервю с Петър Бунев, Марио Евстатиев и Йордан Недев.
http://www.youtube.com/watch?v=AF1WI_kvNeY
http://www.youtube.com/watch?v=AF1WI_kvNeY

Администратор


Администратор
Ето го записа: http://vimeo.com/33046840
64.19

Информация
Модератори