
От днес се спират 30 влака,а в следващите дни се очакват да бъдат спрени още 108.
Спрените влакове от днес 29.10.2011 г. са следните:
30 влака, които пътуват по различни направления в страната, ще бъдат спрени от движение от днес. Това съобщиха от „Холдинг Български държавни железници” ЕАД. Причините за спирането на тези влакове се дължат на допълнителната загуба на клиенти в резултат на предприетите стачни действия, както и искането на банките-кредитори за ясни реформи и освобождаване на паричен ресурс за погасяване на просрочените задължения.
Спирането на тези 30 влака е част от мерките за оптимизиране на графика за движение на влаковете, според които ще бъдат отменени някои от най-неефективните влакове.
Влаковете, които няма да се движат от 29-и ноември са следните:
-Бърз влак № 3660, който пътува по маршрут Каспичан – Бургас
-Бърз влак № 3661, който пътува по маршрут Бургас – Каспичан
-Пътнически влак № 18203, който пътува по маршрут Пещера – Пловдив
-Пътнически влак № 18204, който пътува по маршрут Пловдив – Пещера
-Пътнически влак № 19209, който пътува по маршрут Пловдив – Асеновград
-Пътнически влак № 19210, който пътува по маршрут Асеновград – Пловдив
-Пътнически влак № 20101, който пътува по маршрут Мездра – Червен бряг
-Пътнически влак № 20232, който пътува по маршрут Червен бряг – Мездра
-Пътнически влак № 20135, който пътува по маршрут Шумен – Каспичан
-Пътнически влак № 20152, който пътува по маршрут Каспичан – Горна Оряховица
-Пътнически влак № 20153, който пътува по маршрут Горна Оряховица – Шумен
-Пътнически влак № 24114, който пътува по маршрут Троян – Левски (няма да се движи в дните: понеделник, сряда, петък и неделя)
-Пътнически влак № 24215, който пътува по маршрут Левски – Троян (няма да се движи в дните: понеделник, сряда, петък и неделя)
-Пътнически влак № 28202, който пътува по маршрут Варна – Добрич
-Пътнически влак № 28203, който пътува по маршрут Добрич – Варна
-Пътнически влак № 30243, който пътува по маршрут Карлово – Тулово
-Пътнически влак № 30244, който пътува по маршрут Тулово – Карлово
-Пътнически влак № 40250, който пътува по маршрут Димитровград – Михайлово
-Пътнически влак № 40251, който пътува по маршрут Михайлово – Димитровград
-Пътнически влак № 50209, който пътува по маршрут София – Перник
-Пътнически влак № 50210, който пътува по маршрут Перник – София
-Пътнически влак № 50212, който пътува по маршрут Перник – София
-Пътнически влак № 51203, който пътува по маршрут Дупница – Бобов дол
-Пътнически влак № 51204, който пътува по маршрут Бобов дол – Дупница
-Пътнически влак № 60103, който пътува по маршрут София – Радомир
-Пътнически влак № 60210, който пътува по маршрут Радомир – Перник
-Пътнически влак № 80254, който пътува по маршрут Бургас – Карнобат
-Пътнически влак № 80123, който пътува по маршрут Карнобат – Бургас
-Пътнически влак № 82227, който пътува по маршрут Долна махала – Пловдив
-Пътнически влак № 82228, който пътува по маршрут Пловдив – Долна махала
Спрените влакове от днес 29.10.2011 г. са следните:
30 влака, които пътуват по различни направления в страната, ще бъдат спрени от движение от днес. Това съобщиха от „Холдинг Български държавни железници” ЕАД. Причините за спирането на тези влакове се дължат на допълнителната загуба на клиенти в резултат на предприетите стачни действия, както и искането на банките-кредитори за ясни реформи и освобождаване на паричен ресурс за погасяване на просрочените задължения.
Спирането на тези 30 влака е част от мерките за оптимизиране на графика за движение на влаковете, според които ще бъдат отменени някои от най-неефективните влакове.
Влаковете, които няма да се движат от 29-и ноември са следните:
-Бърз влак № 3660, който пътува по маршрут Каспичан – Бургас
-Бърз влак № 3661, който пътува по маршрут Бургас – Каспичан
-Пътнически влак № 18203, който пътува по маршрут Пещера – Пловдив
-Пътнически влак № 18204, който пътува по маршрут Пловдив – Пещера
-Пътнически влак № 19209, който пътува по маршрут Пловдив – Асеновград
-Пътнически влак № 19210, който пътува по маршрут Асеновград – Пловдив
-Пътнически влак № 20101, който пътува по маршрут Мездра – Червен бряг
-Пътнически влак № 20232, който пътува по маршрут Червен бряг – Мездра
-Пътнически влак № 20135, който пътува по маршрут Шумен – Каспичан
-Пътнически влак № 20152, който пътува по маршрут Каспичан – Горна Оряховица
-Пътнически влак № 20153, който пътува по маршрут Горна Оряховица – Шумен
-Пътнически влак № 24114, който пътува по маршрут Троян – Левски (няма да се движи в дните: понеделник, сряда, петък и неделя)
-Пътнически влак № 24215, който пътува по маршрут Левски – Троян (няма да се движи в дните: понеделник, сряда, петък и неделя)
-Пътнически влак № 28202, който пътува по маршрут Варна – Добрич
-Пътнически влак № 28203, който пътува по маршрут Добрич – Варна
-Пътнически влак № 30243, който пътува по маршрут Карлово – Тулово
-Пътнически влак № 30244, който пътува по маршрут Тулово – Карлово
-Пътнически влак № 40250, който пътува по маршрут Димитровград – Михайлово
-Пътнически влак № 40251, който пътува по маршрут Михайлово – Димитровград
-Пътнически влак № 50209, който пътува по маршрут София – Перник
-Пътнически влак № 50210, който пътува по маршрут Перник – София
-Пътнически влак № 50212, който пътува по маршрут Перник – София
-Пътнически влак № 51203, който пътува по маршрут Дупница – Бобов дол
-Пътнически влак № 51204, който пътува по маршрут Бобов дол – Дупница
-Пътнически влак № 60103, който пътува по маршрут София – Радомир
-Пътнически влак № 60210, който пътува по маршрут Радомир – Перник
-Пътнически влак № 80254, който пътува по маршрут Бургас – Карнобат
-Пътнически влак № 80123, който пътува по маршрут Карнобат – Бургас
-Пътнически влак № 82227, който пътува по маршрут Долна махала – Пловдив
-Пътнически влак № 82228, който пътува по маршрут Пловдив – Долна махала
Много добре им дойде спирането на 3660 / 3661 - при тази липса на вагони , сега някои чиновници няма да си блъскат главите за търсене на състав.Как не проумяха , че този влак е необходим и представлява единствената директна връзка на Североизтока с Южното Черноморие.Поне да го бяха оставили като сезонен , движещ се от края на юни до средата на септември.
3660/1 си беше много добър влак ,но заради такива плювалници като 'Ванчо" ,който го беше яд ,че за Бургас пускали 74-ки и то по3-4 ,а за Стара Загора пускали само конски и 47-ци ,или пък ,че за Варна влаковете били препълнени,а бургаският возел "въздух".Явно някой малоумник от дирекцията не си прави труда да брои продадени билети и да прави статистика ,а се доверява на такива като "Ванчо" и затова и го спират тоя влак.А влака си е печеливш ,който каквото ще да ми обяснява.......
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Айде сега аз съм виновен сигурно и за фалита на БДЖ
Аз им бях предложил да го пуснат до Плевен и съм им писал ново писмо за връщането му като РАЗБИРА се от/до Плевен... Опитах се да кажа на студентите да го защитят с писма до община Бургас, на което те отговориха с ''ей сега ще се моля на държавата'' Не съм казвал ''ДАНО ГО СПРАТ''. Казвах че в опрделени моменти 9622 е по-пълен и също заслужава допълнителни вагони лятото, а и в петъчни дни. Сега студентите от Варна ще пътуват прави до Разград и Русе в петъчни дни, накрая ще избягат от влака и и него ще спрат. Така че споко ... И да тъпо е Шумен да няма връзка с Бургас и първи влак до Комунари да е в 14 на обяд ... Простотия с бързите влакове ще съжаляват много ... Трета линия остава и 8612 да спрат и вече не знам.

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Нe вярвам 9622 да е чак толкова пълен дори и в петък. В най-лошия сценарий правостоящи ще има най-много до Самуил. Тенденцията е след Каспичан е този влак да се изпразва, а не да се пълни.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Не казвам че се пълни. Казвам каквото съм чул ... Познати студенти, които пътуват прави до Каспичан и там сядат в Бургаските. Сега като ги няма .... Не знам. Моето желание беше просто в определени дни да има допълнителен вагон и на 9622 нищо повече Може да съм казвал някоя по-силна простотия , но НИКОГА НЕ СЪМ ПИСАЛ да спират 3660/3661.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Честно казано ,над 200 пъти съм се возил на 3660/1 и нито един път не съм ставал свидетел на "джобни трансфери",за разлика от 8610 ,8626 ,8614 и така нататък.Качи се бай МангаУ с катуна от Ямбол за Нова Загора,оцапа и усмърди целия влак,даде 5 лева за целия катун и си пътува спокойно,че и цигарка си пали на джама ,щото кондуктора му е аверче 

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


Цигулчо Недев, каза и че линии като София - Перник и Пловдив - Асеновград са непечеливши, тогава за какво говорим?plastikat написа:3660/1 си беше много добър влак ,но заради такива плювалници като 'Ванчо" ,който го беше яд ,че за Бургас пускали 74-ки и то по3-4 ,а за Стара Загора пускали само конски и 47-ци ,или пък ,че за Варна влаковете били препълнени,а бургаският возел "въздух".Явно някой малоумник от дирекцията не си прави труда да брои продадени билети и да прави статистика ,а се доверява на такива като "Ванчо" и затова и го спират тоя влак.А влака си е печеливш ,който каквото ще да ми обяснява.......
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Няма как да работи на пазарен принцип железницата, поне не и докато е държавна. Тя си има социална функция не го ли разбраха най-накрая. Колко издевателства трябва да понесе народът още ? То не е дигане на възраст за пенсия, орязване от не знам си къде, не знам си какво. Вече по-бедните не могат и да пътуват. Дано АКО стане частно БДЖ-то дойдат по-добри времена
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Естествено , че няма как да са печеливши , тъй като методът на отчитане на пътникопотока е абсолютно погрешен - по превозен документ билет.А в тези КПВ-та такива няма.90% от возещите се са с карти.Тогава е логично да има 10 или 11 души с билети.А колко са с карти - около 100-тина.Но тях няма кой да ги отчита.Saruman написа: ..
Цигулчо Недев, каза и че линии като София - Перник и Пловдив - Асеновград са непечеливши, тогава за какво говорим?

Администратор
Вместо да се търси ефективност в събирането на приходите, БДЖ реже влакове. Така може да се обобщи поведението на националния ЖП превозвач през последните дни. В Понеделник в ефира на радио "Реакция" на въпроса, запознат ли е с това, че СБЛФ е разработило и предложило за внедряване програма "Таен клиент" на БДЖ, Изпълнителният директор Г-н Йордан Недев заяви, че за първи път чува за такова нещо и се опита да се измъкне от неудобния въпрос, оправдавайки се като ощипана кокона, че всички клиенти на БДЖ били "тайни" и получавал всеки ден на хартия и по имейл информация за реално преживени ситуации. Но определено това е крайно недостатъчно и когато нашият въпрос бе конкретизиран в приходите, отново очевидно некомпетентния да управлява железница Недев ни прати да подаваме сигнали в Прокуратурата. Тоест, той показва тотална незаинтересованост към повишаване събираемостта на приходите и внедряване на медоти, доказали се в големи компании като "Шел" "МакДоналд`С" и други, които работят с цели мрежи от тайни клиенти и резултатите са значително високо ниво на обслужването и пресичане на всякакъв род злоупотреби, доколкото такива може да има в тези компании. Ръководството на БДЖ обаче явно няма волята да направи този ход и поради това се оправдава по медиите, че не може да си събере прихода и за това 138 влака си отиват. Глупаво бе и изказването на Г-н Недев, че дори при 100% събираемост, тези влакове пак щели да бъдат нерентабилни. Кой заблуждава? Нали все пак за движението на пътнически влакове се получава държавна дотация? Къде тогава отива тази дотация?! Въпроса остава отворен и със сигурност отговора му ще бъде търсен в следващите материали по темата.
64.19

Тъпо, тъпо, та чак избива вече от тъпотия... хората, които пътуват ежедневно или по няколко пъти в седмицата предпочитат да си вземат карта, защото им излиза по-евтино. Преди 2 седмици на гарата в Плевен чух разговор между 2 възрастни жени, които се възмущаваха от намерението 20110/20111 да бъдат спряни и дори обсъждаха, че ако не били стачките и спирането на влаковете щели да си купят карти за 3 месеца! Дори и за къс маршрут това са си пари, ама кой да го проумее?
София-Перник и Пловдив-Асеновград са си печеливши, а който казва, че не са да си яде ушите и да духа супата!
За идеята 3660/3661 да се движат от 01.06 до 30.09 съм съгласен, дано поне това направят като компромис.
Получих сведения, че 20101 преди стачката между М и Чб е пътувал с около 30 човека, а на обратно 20232 е возил около 50-60 човека, което смятам, че е задоволителен резултат.
За 28202/28203 вече сме коментирали, че се използват от доста пътници, но простотията трябва да е на първо място (както винаги).
За 51203/51204 ми е интересно след като се движат точно по средата на денонощието защо трябва да ги спират. Пътувал съм с тях и всичко беше наред - кондукторът издаваше билети, не беше толкова празно, но... нали трябва да се пречи на нормалното пътуване всячески.

София-Перник и Пловдив-Асеновград са си печеливши, а който казва, че не са да си яде ушите и да духа супата!

За идеята 3660/3661 да се движат от 01.06 до 30.09 съм съгласен, дано поне това направят като компромис.
Получих сведения, че 20101 преди стачката между М и Чб е пътувал с около 30 човека, а на обратно 20232 е возил около 50-60 човека, което смятам, че е задоволителен резултат.
За 28202/28203 вече сме коментирали, че се използват от доста пътници, но простотията трябва да е на първо място (както винаги).
За 51203/51204 ми е интересно след като се движат точно по средата на денонощието защо трябва да ги спират. Пътувал съм с тях и всичко беше наред - кондукторът издаваше билети, не беше толкова празно, но... нали трябва да се пречи на нормалното пътуване всячески.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Докато в България нещата се решават политически, върху свободата на словото се упражнява натиск, срещу неудобните се използват манипулации и машинации, няма да се оправим!
Могат да спират влакове, но няма да секнат кражбите и конфликта на интереси в самите структури на БДЖ. От далавери в БДЖ, някои хора си купиха Мерцедес, после джип, после втори джип... Все на дизел. Нещата са страшни, много страшни и е въпрос на време да се надигне мощна вълна на недоволство, както и да бъде извадена на бял свят оная истина - Голата, от която ще пострадат много хора, но и ще излезе на яве цялата схема за пладнешкото разграбване на БДЖ, кондукторско-началническите картели и други схеми, които нито едно ръководство на БДЖ до сега не успя да спре. Цялата железница плаче за тотален финансов одит и здраво тършуване от службите на всички нива. Да не се окаже накрая, че тези 138 влака са спрени именно от тъпотия, а?
Могат да спират влакове, но няма да секнат кражбите и конфликта на интереси в самите структури на БДЖ. От далавери в БДЖ, някои хора си купиха Мерцедес, после джип, после втори джип... Все на дизел. Нещата са страшни, много страшни и е въпрос на време да се надигне мощна вълна на недоволство, както и да бъде извадена на бял свят оная истина - Голата, от която ще пострадат много хора, но и ще излезе на яве цялата схема за пладнешкото разграбване на БДЖ, кондукторско-началническите картели и други схеми, които нито едно ръководство на БДЖ до сега не успя да спре. Цялата железница плаче за тотален финансов одит и здраво тършуване от службите на всички нива. Да не се окаже накрая, че тези 138 влака са спрени именно от тъпотия, а?
64.19
Информация
Модератори