
Уважаеми приятели,
Днес в ефира на "Бизнес реакция" ще бъде доста нагорещено, в буквалния смисъл. Ще разговаряме за последните социални вълнения, свързани с недостига на пари в Държавата; реформата и стачката в БДЖ, за социалната реформа, пенсионната реформа, БЮДЖЕТ 2012 и много други. Гости ще бъдат - представител на КТ "Подкрепа", Петър Бунев - председател на Синдиката на железничарите в България, Йордан Недев - изпълнителен директор на "Холдинг БДЖ" ЕАД, Марио Евстатиев - Управител на сдружение БЛФ. Ще очакваме и вас с вашите въпроси.
За финал ще си поговорим, както обикновено, и за медиите и какво ново покрай тях; българския театър и интервю с една млада дама, която си е направила театрална трупа от млади таланти.
Всичко това започва днес в 16:00 часа по радио "Реакция" (www.reakcia.net).
Днес в ефира на "Бизнес реакция" ще бъде доста нагорещено, в буквалния смисъл. Ще разговаряме за последните социални вълнения, свързани с недостига на пари в Държавата; реформата и стачката в БДЖ, за социалната реформа, пенсионната реформа, БЮДЖЕТ 2012 и много други. Гости ще бъдат - представител на КТ "Подкрепа", Петър Бунев - председател на Синдиката на железничарите в България, Йордан Недев - изпълнителен директор на "Холдинг БДЖ" ЕАД, Марио Евстатиев - Управител на сдружение БЛФ. Ще очакваме и вас с вашите въпроси.
За финал ще си поговорим, както обикновено, и за медиите и какво ново покрай тях; българския театър и интервю с една млада дама, която си е направила театрална трупа от млади таланти.
Всичко това започва днес в 16:00 часа по радио "Реакция" (www.reakcia.net).

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Искам да попитате господин Недев според него добре ли се управляват Товарни превози и защо от най печелившите товарни влакове преминаха в частни спедиторски компании...Не мисли ли че по този начин допълнително се натоварва и без това закъсалата компания на БДЖ?
Искам да попитате господин Бунев колко са действително стачкуващите и от кои поделения?...Искам да го попитате от коя година железниците тръгнаха надолу и какъв е неговия план за излизане от кризата?...
Искам да го попитате защо се крият истинските проблеми на железницата, именно липсата на специалисти в определени звена,все повече бягащи такива от железницата,лошите условия на работа на голяма част от работещите в железницата...Искам да изкарат истинския брой на работещите в БДЖ по ДЛЪЖНОСТИ-например-1000 машиниста,500 помощника,300 шлосера,100 ревизора,200 диспечера и така нататък,защото с броя на заетите в железницата постоянно се спекулира и от едната и от другата страна,да кажат действителния брой на администрацията...ама не спекулативни цифри и проценти,а действителните!!!
Искам да попитате господин Бунев колко са действително стачкуващите и от кои поделения?...Искам да го попитате от коя година железниците тръгнаха надолу и какъв е неговия план за излизане от кризата?...
Искам да го попитате защо се крият истинските проблеми на железницата, именно липсата на специалисти в определени звена,все повече бягащи такива от железницата,лошите условия на работа на голяма част от работещите в железницата...Искам да изкарат истинския брой на работещите в БДЖ по ДЛЪЖНОСТИ-например-1000 машиниста,500 помощника,300 шлосера,100 ревизора,200 диспечера и така нататък,защото с броя на заетите в железницата постоянно се спекулира и от едната и от другата страна,да кажат действителния брой на администрацията...ама не спекулативни цифри и проценти,а действителните!!!

Администратор

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am

Администратор

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Преди малко Дянков каза,че има бизнесмен,кандидат за товарните превози.А държавния дял,който остане да е с нова фирма...Сега ако стачката продължи,очаквам това да стане в най-скоро време,т.е стачката да форсира промените...Дано е за доброто на железницата...
Сега интересното е кой е тоя бизнесмен и как ще се структурира новата държавна фирма при пътническите превози...
Сега интересното е кой е тоя бизнесмен и как ще се структурира новата държавна фирма при пътническите превози...

продаваме печелившото и оставаме със губещото ?denbul написа:Преди малко Дянков каза,че има бизнесмен,кандидат за товарните превози.А държавния дял,който остане да е с нова фирма...Сега ако стачката продължи,очаквам това да стане в най-скоро време,т.е стачката да форсира промените...Дано е за доброто на железницата...
Сега интересното е кой е тоя бизнесмен и как ще се структурира новата държавна фирма при пътническите превози...

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
Ти сега ли го разбра,печелившото от 98-ма е нарочено за приватизация,просто досега се отлагаше...А държавата се е доказала че не може да ръководи подобни предприятия заради безсилието и да се пребори с голямата администрация и изтичане на средства...mitrax78 написа:продаваме печелившото и оставаме със губещото ?denbul написа:Преди малко Дянков каза,че има бизнесмен,кандидат за товарните превози.А държавния дял,който остане да е с нова фирма...Сега ако стачката продължи,очаквам това да стане в най-скоро време,т.е стачката да форсира промените...Дано е за доброто на железницата...
Сега интересното е кой е тоя бизнесмен и как ще се структурира новата държавна фирма при пътническите превози...
Ние всички искаме БДЖ да е една мощна държавна компания с печеливши товарни превози,но явно на този етап няма как да стане.

Администратор
Според Г-н Недев в ХОЛДИНГ БДЖ-ЕАД има 150 души администрация, която щяла да намалее още. Но не каза колко души паразитират в "БДЖ-ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ" ЕООД и "БДЖ-ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ" ЕООД, "БДЖ-СПЕД" и др. Защото по неофициални данни, в момента само тук в София има около 500 човека администрация, 2/3 от която са безполезни и трябва да бъде редуциран броят и. Също така, не стана ясно на слушателите защо БДЖ пропуска приходи чрез калпави чиновници, които нямат никакъв маркетингов подход. Също така може ли един Изпълнителен директор на държавна ЖП компания да не е запознат дали локомотивите и вагоните имат европейски сертификат за безопасност?
64.19

Информация
Модератори