Инфо от днешния стачен 24-ти ноември.
При минусови температури на центр. гара Пловдив , стачкуващите се бяха разпръснали на няколко групи.Една от тях бе на перона в очакване на бъдещите събития за деня , други - по близките кафенета.Такава бе обстановката малко след 14:00.Влаковете , които стояха на гарата , бяха следните:
18204 , начело с 07124-1.
Дианата 8640 с 44060-2.
Международният 492 , теглен от 44185-7.
81204 , обслужван от 10031-6+10032-4 и 82208 с 30027-1+30028-9.По - късно карловската мотриса замина по редовното си разписание , тъй като бургаската бригада , дошла с 8610 прие да обслужи влака.
10243 и 10043-1+10044-9.
1622 , обслужван от 31017-1+31018-9.
Това бе композицията на 8610 , както от снимката се вижда , локомотивът се бе изтеглил.Така изглеждат белите протестни лентички , които бяха сложили стачкуващите , на тази снимка виждате как двама форумци се снимат за спомен от днешния ден , а това е доказателство , че въпреки несгодите , превозните бригади все пак намират стотинки , за да си купят топла храна в студения ден.
На таблата в чакалнята не бяха отразени никакви закъснения.Първият влак , който бе пуснат , се оказа 492 точно в 16:03.Пред билетните каси беше станало нещо страшно , като чакащите ученици създадоха огромно стълптворение.Аз тръгнах към международния и потеглихме.На гара Пазарджик имаше тълпа хора , на които им бе все едно какво ще ги кара до София.Малко преди Стамболийски разминахме влак с бистро и септемврийски 44-ки , от които познах , че това е "Сл.бряг" 8611.Беше прието съставът на 8640 да се връща от Пловдив като 8641 , а този от 8610 да отиде на 8615.
Последни секунди преди заминаване към София - столицата на надеждата........
При минусови температури на центр. гара Пловдив , стачкуващите се бяха разпръснали на няколко групи.Една от тях бе на перона в очакване на бъдещите събития за деня , други - по близките кафенета.Такава бе обстановката малко след 14:00.Влаковете , които стояха на гарата , бяха следните:
18204 , начело с 07124-1.
Дианата 8640 с 44060-2.
Международният 492 , теглен от 44185-7.
81204 , обслужван от 10031-6+10032-4 и 82208 с 30027-1+30028-9.По - късно карловската мотриса замина по редовното си разписание , тъй като бургаската бригада , дошла с 8610 прие да обслужи влака.
10243 и 10043-1+10044-9.
1622 , обслужван от 31017-1+31018-9.
Това бе композицията на 8610 , както от снимката се вижда , локомотивът се бе изтеглил.Така изглеждат белите протестни лентички , които бяха сложили стачкуващите , на тази снимка виждате как двама форумци се снимат за спомен от днешния ден , а това е доказателство , че въпреки несгодите , превозните бригади все пак намират стотинки , за да си купят топла храна в студения ден.
На таблата в чакалнята не бяха отразени никакви закъснения.Първият влак , който бе пуснат , се оказа 492 точно в 16:03.Пред билетните каси беше станало нещо страшно , като чакащите ученици създадоха огромно стълптворение.Аз тръгнах към международния и потеглихме.На гара Пазарджик имаше тълпа хора , на които им бе все едно какво ще ги кара до София.Малко преди Стамболийски разминахме влак с бистро и септемврийски 44-ки , от които познах , че това е "Сл.бряг" 8611.Беше прието съставът на 8640 да се връща от Пловдив като 8641 , а този от 8610 да отиде на 8615.
Последни секунди преди заминаване към София - столицата на надеждата........
Днес сутринта Dacia-та (D 346) не докара вагон 418 WLAB/BDZ/ до Wien Westbahnhof. За жалост не мога да потвърдя за обратния 347, дали вози вагон за София.
Началото на края.
Само да припомня, че по време на кризата с вулкана през 2010 г., регистрирах рекордните 3 спални вагона на БДЖ във Виена. И тогава София - Београд тръгна на два пъти със състав над 15 вагона от София.
Началото на края.
Само да припомня, че по време на кризата с вулкана през 2010 г., регистрирах рекордните 3 спални вагона на БДЖ във Виена. И тогава София - Београд тръгна на два пъти със състав над 15 вагона от София.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Преди мъничко през Провадия мина състава на БВ 2611 "Златни Пясъци", а преди него, по разписание премина БВ 9622 от Варна за Русе. Явно сутринта е дошъл нормално във Варна, макар че не го видях от тук. Да попитам тези влакове, които след 16:00 часа тръгнаха от гарите в които са чакали ще спират ли по обичайните си гари?
Мислех си, че може да обединят като един влак от Горна, БВ 2615 с БВ 2655 и БВ2611, а може и заедно с БВ 4640.
Мислех си, че може да обединят като един влак от Горна, БВ 2615 с БВ 2655 и БВ2611, а може и заедно с БВ 4640.
Бързия за Русе 9622 си беше навреме през Провадия, но БВ 2654 още не е минал от тук, на път за Варна.RAILWAYSTATION написа:Според мен едни от първите заминаващи влакове след 16:00 часа от Варна би трябвало да се обединят, а именно 2654 и 9623 за Плевен и Русе, предвид на това че 3661 е отменен заради стачката, то нека обединеният състав на 2654 и 9623 да се движи с 2 локомотива до Каспичан




2654 е от Варна,не За Варна:)stani_46001 написа:Бързия за Русе 9622 си беше навреме през Провадия, но БВ 2654 още не е минал от тук, на път за Варна.RAILWAYSTATION написа:Според мен едни от първите заминаващи влакове след 16:00 часа от Варна би трябвало да се обединят, а именно 2654 и 9623 за Плевен и Русе, предвид на това че 3661 е отменен заради стачката, то нека обединеният състав на 2654 и 9623 да се движи с 2 локомотива до Каспичан
Информация
Модератори