Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Ми едната половинка губела тяга,на другата тотмана задейства на място и не може да се обезточи, и накрая нарушена изолация при единия двигател и много пушек на Каменни кариери, и оставен влак.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bobara_e_tuk написа:май отново за пореден път старозагорци не си вършат работата като хората :lol:
Няма тягова единица подвижен състав, която да не е дала следремонтен дефект - нито при ЕМВ, нито при ЕЛ, нито при нищо. :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация