Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес пътувах с 8615 и начело се падна най - новата машина , преминала трансформацията от серия 45-00 в 44-00.Това бе 184 на депо Стара Загора.Снимка преди потегляне от София , една от Пазарджик и една за спомен.
За Nikss - шаблона.
Мнения: 5
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:44 am
Местоположение: Добрич

Мнение от didsideout »

На машината пише, че е за 110 км/ч, след като се трансформират от 45 на 44 няма ли промяна в максималната им скорост?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има промяна в максималната скорост, но няма промяна в заводската табела.
Мнения: 5
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:44 am
Местоположение: Добрич

Мнение от didsideout »

Благодаря за отговора, искам да попитам също за варненската 44 120, на заводската и табела пише 110км/ч, тя за толкова ли е или за 130км/ч?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защото табелата не е нейната.
Ако беше за 110, щеше да е 45 120.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тя е с табела от серия 42 - познава се по това, че часовата мощност е записана 3000 kW, а теглото 84 тона, а реалните показатели са 3140 kW, 87 t. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Най-вече се познава по фабричния номер от табелата на локомотива.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На табелите, които са поставени на 44 120 фабричният номер и годината са заличени точно, защото не са нейните оригинални табели, а са от 42-ка.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуални снимки от днес:
43518-0.
43532-1.
На тази снимка се виждат 45186-4 , 61014-7 и зад нея 46229-1.
Пред депото - 06010-3 , 07020-1 , 44058-6 , 06018-6 и 55071-5.Компанията отблизо.
Втора фигурална композиция - 44131-1 , 52083-3 и 07016-9.
За финал - трета фигурална композиция на изхода на депото.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Снощи след 2 месечна работа по шопско в Пловдив се върнаха 44 070 и 44 185 и двете на по 2 ДВИГАТЕЛЯ !!! Хвала на софииското депо!
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Евала! Това показва, че е работено стабилно с машините ;)
П.П. Тия двете не са стъпвали в Пд - уточни се кой точно визираш, за да няма сръдни после...
Все пак и 60 дойде от майнишко с редукторно масло в компресорите та едва пълни два вагона!
Навсякъде сме я закъсали, нека не се обсъждаме а да си помагаме.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44 185 работеше по Карлово, последните десетина дни се завъртя по Брусарци. 44 070 нямам идея къде е била, но не съм я виждал скоро по София.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 070 се завъртя тук покрай издънката с 8614, защото нея бяха дали от СЗ.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44-134 написа:Снощи след 2 месечна работа по шопско в Пловдив се върнаха 44 070 и 44 185 и двете на по 2 ДВИГАТЕЛЯ !!! Хвала на софииското депо!
Да си бяхте затворили поне секторните капаци на ТД, за да не се напълнят със сняг. Късна есен секторните заглушки се завъртат в затворено положение :!: Колегите от софийското депо ви ги затвориха поне като се връщат да не се напълнят още толкова.
Не ви е виновно софийското депо.
amon написа:П.П. Тия двете не са стъпвали в Пд - уточни се кой точно визираш, за да няма сръдни после...
Но пък от Пд в Сф не са стъпвали ТД от една седмица. Как да им сменим ТД на майните. Шоуто е тотално.
amon написа:Навсякъде сме я закъсали, нека не се обсъждаме а да си помагаме.
Напротив, нека се обсъждаме, за да се види колко е нивото на всяко едно от депата претендиращи за голямата награда.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Какви 2 месеца :D . Има бордови дневник и може да се види какви влакове са ходили лок. 44070 се зъвъртя за няколко дена а 185 работи по Мездра и Карлово. Като се скапа остана в СФ. СФ били виновни :D , 44060 работи с по изгоряли по 1 бързодействащ предпазител на компресорите и е с земно. 44130 е с изгорял 1 бързодействащ и земно. Същите кошници са и ПО маш.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация