БДЖ закрива натоварени пътнически линии заради корупция
http://www.vestnikataka.bg/show_news.php?id=215406
http://www.vestnikataka.bg/show_news.php?id=215406


Администратор

http://bgs.alle.bg/
Някъде в този сайт гледах по депа и секции длъжностите и бройките на съкратените служители, но в момента не мога да го открия. Иначе тук е списъка с проекта за спиране и влаковете, които са залегнали в него
п.с. Тук : http://bgs.alle.bg/стачка/стачка-ноември-2011-г/
Някъде в този сайт гледах по депа и секции длъжностите и бройките на съкратените служители, но в момента не мога да го открия. Иначе тук е списъка с проекта за спиране и влаковете, които са залегнали в него
п.с. Тук : http://bgs.alle.bg/стачка/стачка-ноември-2011-г/
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


На много места има длъжност "Работник, ремонт на подвижен железопътен състав, шлосер" но не е описано от кое депо.Vancho написа:http://bgs.alle.bg/
Някъде в този сайт гледах по депа и секции длъжностите и бройките на съкратените служители, но в момента не мога да го открия. Иначе тук е списъка с проекта за спиране и влаковете, които са залегнали в него
п.с. Тук : http://bgs.alle.bg/стачка/стачка-ноември-2011-г/

Също и "Електромонтьор, подвижен железопътен състав" на много места и не е описано от кои депа.
ОБЩО ЗА ППП София, но за всеки шлосер или Електромонтьор не е указано кое депо, кой район.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор

Да, поделения да, депата не. Дадени са по много бройки с еднакви длъжности за цялото поделение, но не по депа.lok45111 написа:Поделенията ги пише ясно и точно - отгоре преди всеки дял на списъка. Смятам, че съм прав и ще отстоявам интересите на железничарите.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
Аз също се присъединявам към това мнение.VESO написа:Браво на Марио! Цялата истина за състоянието на БДЖ в едно интервю.Къс разказ , но за сметка на това отразяващ подробно тъжната действителност.Позицията напълно съвпада с моето виждане.
Ние като добри приятели на железницата сме длъжни да им кажем , когато тръгват в грешна посока и вземат грешни управленски решения . Приятелите са за това да ти казват истината в очите , макар и понякога неприятна за самия теб , както се изразява многоуважаемия г-н Йоргов : " истината боли ! ". Господата Владимиров и Недев може да са добри мениджъри и икономисти ,но в сферата на железницата са "гола вода" . За да си добър ръководител в този отрасъл трябва много добре да познаваш технологичния процес , който е особенно специфичен . Образно казано все едно да дадеш на стоматолог да оперира болен от рак , колкото и добър стоматолог да е то голяма е вероятността да отреже здравия орган вместо болния ! Истина е , че БДЖ се нуждае от реформи и съкращения , но това може да осъществи само човек с ясна визия за работата и в бъдеще ! По памет ще цитирам Тодор : " С цел подобряване системата на работа Цех № 3 се преименува на Цех № 8 ! " , чини ми се в момента реформите извършвани в БДЖ са точна такива .
Информация
Модератори