Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Линк към източника: http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/11/10 ... il_bojkov/
На 10 ноември 2011«Дневник» написа: Активите на БДЖ под запор от фирма на Васил Божков

Компанията "Трансимпекс" АД е наложила запор на активите на БДЖ. Това става ясно от съобщение в Търговския регистър от 6 октомври от името на частния съдебен изпълнител Стоян Якимов.

В него пише, че железниците дължат на дружеството малко над 7.4 млн. лв. към 17 декември, като натрупаните лихви са за малко повече от 1.5 млн. лв. към 6 октомври.

Обект на запора са дяловете на "Български държавни железници" ЕАД в капитала на "БДЖ Товарни превози" ЕООД и "БДЖ Пътнически превози" ЕООД.

В началото на октомври Агенцията за приватизацията започна процедурата по раздържавяването на дружеството за товарни превози. Компанията в момента е част от "Холдинг Български държавни железници" и държи около 80% от превоза на товари в страната.

Най-голям дял в "Трансимпекс" АД от 42.12 на сто към 13 юни има "Транс Нове" ЕООД, която пък е собственост на "Вато 2002" ЕООД. Това дружество пък е притежавано от "Нове холдинг" АД. Бизнесменът Васил Божков притежава 98% от акционерното дружество.

Ръководството на железниците обяви наскоро, че планира съкращаването на 2000 служители и закриването на някои от губещите линии, както и намаляване на броя на влаковете по някои от трасетата. Синдикатите в превозвача заплашиха със стачка от 24 ноември. Вчера пък стана ясно, че Европейската комисия е започнала детайлно разследване на плана за помощ за преструктуриране на българската държавна железопътна компания.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това не е нищо ново. БДЖ дължи пари за ремонта на електровозите и за доставени материали. Божков в случая е прав, тъй като локомотивите са предадени и са реализирали печалба.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Това не е нищо ново. БДЖ дължи пари за ремонта на електровозите и за доставени материали. Божков в случая е прав, тъй като локомотивите са предадени и са реализирали печалба.
Че е прав, прав е. Но това е един вид "империята отвръща на удара". След като го отрязаха с лицензирането на локомотивите на БДЖ, императора отвръща на удара симетрично. :) В такива случаи може да се договаря, да се предоговаря, но да не се стига до запор. Императора подхожда така както се и очаква на император - отвръща на удара.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Новини и статиии | News and Articles”

Информация