за пореден път претъпкани влакове от Костенец- Пловдив, е тая държава няма да се оправи и това е.
http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/p ... a_BDJ.html
http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/p ... a_BDJ.html
http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/p ... a_BDJ.html
http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/p ... a_BDJ.html
Последно промяна от bobara_e_tuk на Пон Ное 14, 2011 10:17 pm, променено общо 1 път.

Модератор

Автобусните превозвачи трябва да благодарят на ръководството на БДЖ за това, че се грижат пътниците на БДЖ никога повече да не ползват ЖП транспорт и редовно да ползват автобусния транспорт.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Модератор
нали Бойко Борисов прави магистрали, за да прави конкуренция на железопътния транспорт, той си мисли, че хората са бъкани с пари, но жестоко се лъже, ние сме си виновниците за цялата тая работа 

Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
По непотвърдена информация, от БДЖ очакват хаоса с препълнените влакове да се нормализира постепенно, тъй като мнозина хора ще се откажат от жп транспорта. Оценяват се на около 35% пътникопотокът, който би се отказал от пътуване с влак пр подобни проблеми. В крайна сметка приходите ще спаднат значително по-малко от разходите на БДЖ от тази мярка.

Модератор

В аз репортера има 5, 6 клипа само от днес.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
В репортаж на БТВ току що съобщиха, че тази сутрин е било спокойно и пусто на Тодор Каблешков, тъй като ученици и работници са се пренасочили към автобусния транспорт. Очаква се до 1 месец хората сами да се преориентират към алтернативен транспорт и влаковете да пътуват с нормална пълняемост в намаления си вече състав. След това се очаква ново съкращаване на влакове вече (въпросните 150) - около месец хаос и суматоха с препълнени влакове и след това отново нормален процес на пренасочване на пътниците. От БДЖ вероятно са доволни, тъй като се пренасочват главно хора пътуващи всеки ден с абонаментни карти или карти с намаления и разходите за извозване на тези пътници са по-големи от приходите, така, че компанията усилено върви към положителен финансов резултат с тези си стъпки на поетапно спиране на пътническото движение. Като "Добре дошло" се очаква и спирането не влаковете заради стачката - тогава се очаква драстично намаляване на разходите на железницата.

Модератор
Колега, най-простото търговско правило казва,че "фирмата печели от оборота". Тия бабини деветини не знам коя шизофренична глава ги ражда,но са абсолютни нелепости. Ще излзязат на печалба, когато си променят отношението към клиента и започнат да го возят в модернизирани, топли през зимата и хладни през лятото вагони. Ти да не мислиш ,че тези дето са висяли и чакали на перона на Тодор Каблешков и са закъснявали за работа или за училище, после ще хукнат обратно към влака,защото чули дебилния по съдържание материал на БТВ.

Най-лошото е че веднъж изгонени пътниците вече няма и да си помислят да използват този вид транспорт,така се получава ефекта на доминото, намалянето на състави води до отлив на пътници,а след всеки отлив съставите пак стават нерентабилни и отново се намалят и така докато всички влакови линии се поемат от автобусната мафия.После режем линиите и продаваме на скрап така БДЖ ще е вече на печалба макар и несъществуващо 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Информация
Модератори