Мнения: 24
Регистриран на: Вто Окт 04, 2011 12:52 pm
Местоположение: sofia
http://www.youtube.com/watch?v=jdIzRFOaTCY
Кога и тук ще видим такива влакове, и като дължина и с тези двойни контейнеровози а като гледам как по железния път няма ни листа,ни трева сякаш линията е монтирана сега ме хваща яд какви сме мърлячи.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

хАмериканците са на светлинни години пред нас в отношение на железопътния си транспорт. Въпреки, че там железницата не е силно развита, то това е компенсирано с безупречна поддръжка, сигурност и качество на услугата. Нещо, което у нас надали ще доживеем.
64.19
Мнения: 24
Регистриран на: Вто Окт 04, 2011 12:52 pm
Местоположение: sofia

Мнение от trainrider »

Е да се надяваме,някои ден поне малко да се доближим до тях,пък може и да го видим :D :D :D .
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Как да не е развита :?: Това е страната с най-дълга жп.мрежа в света , и май най-голям обем на товарни превози , е в пътническо отношение изостават доста спрямо Европа но и те тепърва започват да преоткриват железницата отново за такава услуга с новите проекти за високоскоростни линии между мегаполисите , обновяване на подвижния състав.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

За братята руснаци и хамериканци пневматиката вече не дава отговор на въпроса със спирачката на стотиците вагони... :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Мислех си, че са мазохисти с това безстепенно разхлабване.
После обаче се замислих кога би лашнал влак със 100 вагона, ако беше степенен...
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Имаше разни клипове, в които новият газо-турбинен локомотив на РЖД ГТ-1 е начело на доста сериозна композиция с открити празни вагони и с някаква тяхна разработка на спирачката специално за "тежкотоварно движение".
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Електропневматична - бързодействаща. Подсигурена е и с командване по стандартния пневматичен път, но само за екстрено спиране. В Русия всичко живо напоследък придобива електрофункционни вентили и кабеляк за ЕПС.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Мненията на trainrider са изтрити, защото нямат нищо общо с темата.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Дошло му е времето на тегличното съоръжение, а и температурите падат.
Мнения: 24
Регистриран на: Вто Окт 04, 2011 12:52 pm
Местоположение: sofia

Мнение от trainrider »

Защо да нямат общо давам примери как е у нас и как е в другите държави,в частност Америка и какво е положението у нас а щом съм преценил да пусна линка към новината мисля че тук му е мястото за нагледен пример поздрави.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не е тука мястото и това не е пример за сравнение, защото влакове се късат навсякъде.

Отделно не можем да се сравняваме с американските железници, които като философия и принципи нямат нищо общо с европейските, освен междурелсието. Има много неща в които трябва да ги стигаме, но големината на влаковете не е сред тях.
Също така в много отношения те са по-назад дори от нас, въпреки развитието напъследък.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Автосцепки се ползват в Русия и Америка. При нас е друг тип. При братята няма скъсване, защото автосцепката не позволява това да се случи, най-много да се разкачи и после кноровите ръкави прекъсват провода (ако ги има).
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нкъде съм мяркал снимка на скъсана автосцепка.
Мнения: 24
Регистриран на: Вто Окт 04, 2011 12:52 pm
Местоположение: sofia

Мнение от trainrider »

Благодаря за разяснението,имам въпрос в кой "направления" са по-назад от нас и с какво.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация