Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе
TRAINKOS

Мнение от Railroader »

През нощта на гара Русе-разпределителна през Дунав-мост пристигна някакъв смесен товарен състав. Понеже между нашия локомотив (помощна служба цяла нощ на гарата) и този товарен влак имаше някаква друга товарачка, гледам аз на сутринта между вагоните на единия товарен влак нещо ярко червенее и се чува шум от работа на двигател. Пристъпвам, надничам, поглеждам... :shock: А?!... Някакъв ремонтиран и модернизиран през месец октомври т.г. дизелов локомотив някъде по средата на състава на смесения влак, пристигнал нощес от Румъния. След малко двамата придружаващи машинисти изключиха машината, слязоха и отидоха до гаровото заведение да пият кафе. Стори ми се, че разговаряха на някакъв славянски език. Трябваше да пробвам да ги заговоря на английски.

1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_7032.jpg
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_7033.jpg

Някой да напише нещо по въпроса?...
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това, Ники е бивша Юго серия 664, позната още като "Каравела". В Хърватска тези машини са серия 2044 ако не се лъжа. TRAINKOS е оператор в Косово, а машината и по оцветяването се познава, че е за там. Предполагам, че за Косово ще минат през Гърция и Македония, т.е. през Свиленград, надали ще е по 2-ра и 1-ва през Драгоман.
64.19
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Благодарско за инфото, Марио! :) В интерес на истината, аз предположих по това "...KOS" в надписа, че е възможно да бъде за косовските железници, ама като не съм сигурен... Питам. :wink: Също американски локомотив гледаш.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотива е американски. Интересно къде са правили модернизацията. Вероятно в RELOC - Румъния.
64.19
Мнения: 316
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 12:06 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Railroader »

Мисля че при увеличение на снимката се разчита нещо в надписите по рамата.

:?:
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Модернизиран е в Хърватска.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

TŽV GREDELJ

Интересно защо е прекарвана през Румъния и от къде ще мине за Косово. Шантава работа.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Прекарва се от там за да стигне в Косово, защото няма как да мине през Сърбия, защото сърбите не са глупави и ще си приберат локомотива.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация