О, да, това определено е един от хитовете на
Майкъл Джексън, дори започнах да си тактувам.
Вижте, понякога внушението или самовнушението може да има много голямо, както положително така и негативно въздействие върху човек.
Веднъж ми се случи нещо на пръв поглед необичайно, което да си призная малко ме шашардиса, но впоследствие се оказа, че има обяснение. Една нощ, когато си легнах в стаята, в която е компютъра ми, изключих компа, но оставих монитора, т.е. спрях и него, но го сложих в "спящ" режим, при което светлинния индикатор под екрана от зелено при работещ монитор остава да свети в оранжево. Така...
По едно време се будя през нощта и в един момент чувам характерния шум от пускане на монитор, при което монитора се включва сам. Не си спомням причината, но един приятел, на когото компютрите са тясна специалност, ми обясни на какво се дължи това самовключване при режим "Stand By" на монитора, при условие че компютъра е спрян. Някой от вас може и да знае.
А сега ви копирам един много интересен материал, чиято истинност аз лично подлагам на съмнение, но все пак е любопитно да се прочете. Става въпрос за
влак и
НЛО. Това е един доста известен и нашумял случай в
Русия от
1985 г.
Из книгата на Иван Стефанов Лазаров “Отвъд конфекцията НЛО”
Българска уфология
Издателство “Лаков ПРЕС” София, 2002
“Нека вземем за пример един доказан случай на проява на НЛО.
Според известния учен Т. Господинов, който ме запозна с феномена и ми предостави подробна информация, този факт би трябвало да “смачка” всички скептици, адвокати на “науката” и уфоинквизитори. Причината е само една.
Фактът е регистриран, доказан, изследван, анализиран и валифициран. Именно от т. нар. официална руска наука. “На 17 февруари 1985 г. товарен влак номер 1702 пътува по обичайния си маршрут от Петрозаводск към Суоярви в СССР. Съставът на влака е от 70 празни вагона теглени от дизелов локомотив. Влакът се движи под ръководството на машиниста С. Орлов и помощника му В. Миронов. Влакът преминава през една спирка и продължава движението си към станция “Новие пески”. В 20:35 ч. локомотивният екип изведнъж забелязва, че отдясно зад дърветата, паралелно на влака се движи някакъв странен обект, приличащ на светло кълбо. Неочаквано от кълбото към земята се появява ярък лъч светлина, след това лъчът като че ли влязъл в кълбото. Именно влязъл, а не угаснал.
След няколко минути се случило нещо невероятно. Кълбото изменило посоката на полета си, бързо се насочило напреко на влака и се оказало на 30-50 м пред локомотива. Машинистът опитал да спре влака, изключил ходовите двигатели и привел в действие спирачната система, но влакът продължил неотклонно да се движи зад кълбото, като че ли някаква неведома сила го теглела по релсите. Машинистът и помощникът му нищо повече не можели да направят и не им оставало нищо друго, освен да чакат и да видят как ще се развият събитията по-нататък. Сега вече можели да видят, да разгледат тайнствения обект. Всъщност той представлявал светещо полупрозрачно кълбо с правилна форма и геометрия, имащо диаметър около 4 м. Кълбото теглело влака напред беззвучно, като че ли не докосвало земята. Не можели да си обяснят как кълбото влачело зад себе си товарния влак. Сергей Орлов се свързал с дежурния по станция в Новие пески (радиостанцията през цялото време работела безотказно) и се опитал да обясни какво се случва с влака. В станцията така и не разбрали за какво става въпрос, дори излезли да посрещнат пристигащия влак.
След известно време дежурният по станция видял как на входната стрелка към гарата приближава влакът със скорост около 60 км/ч, а пред него се движело светещо кълбо. Пред кълбото обаче можело да се различи нещо като вибриращ червен предмет, който приличал по форма на обърната чиния, а по руската терминология приличал на обърнат тас, който се използва в банята. Машинистите обаче ни виждали този червен тас. При навлизането на обекта и влака в гарата, още на жп стрелките кълбото се отделило, направило маневра и обиколило станцията, като в същия момент влакът се движил. Нямало никакви прояви за спиране, сякаш влакът върви по инерция и не намалява скоростта си. Преминавайки през гарата на изходните жп стрелки кълбото отново се появило и застанало пред влака, като използвало първоначалната маневра с появяване перпендикулярно, но този път се възпроизвел странен удар и скоростта паднала от 60 на 30 км/ч. В локомотивната кабина изпопадали на пода разни вещи, а машинистът и помощникът му се ударили в челното стъкло на локомотива, но без особени рани.
Влакът отново започнал да набира скорост. Успял да спре само на гара Застава и то защото когато стигнали до входа на гарата, кълбото се махнало, маневрирало и се скрило зад близката гора. На тази гара се оказал друг влак, който чакал разминаване. Щял да пътува към Петрозаводск. До неговото тръгване и отпътуване кълбото не се появило. Обезпокоен от състоянието на локомотива, Орлов слязъл от кабината и започнал да проверява състоянието на спирачките. Докато вършел това, отново видял да се появява ярката светлина и почувствал как някаква непонятна сила го притискала към локомотива и той не можел да се помръдне. С големи трудности машинистът се добрал до кабината и в този момент влакът отново потеглил. Кълбото отново застанало пред локомотива. И отново влакът продължавал движението си под въздействието на непонятната сила. След кратко време описало във въздуха дъга и окончателно изчезнало в гората.
Цялата тази история продължила един час и двадесет минути. Кълбото теглило влака повече от 50 км, както било установено. Също така доказали, че са икономисани 300 л гориво за дизеловия двигател.
Участниците в цялото това събитие преживели тежко нервно разстройство.
Достоверността на това събитие е потвърдено от автоматичните самопишещи диаграми, инсталирани в кабината на локомотива и от много други официални документи. Освен това, събитията свързани със случката на този влак, както полета и движението на светещото кълбо са били непосредствено наблюдавани и от друго място – гара Кутижма – без там да подозират, че свидетелствата им имат изключителна уфологична стойност.
Случаят с този съветски влак е достатъчно надеждно и добре описан, изследван и анализиран. За уфолозите този факт е истинска класика.
Но от 1985 г. досега никой не можа да обясни обстоятелството как така едно светещо кълбо проявява интелигентност, видна от маневрите му, върши много смислени неща, според човешката логика! Освен всички въпроси, които възникват от този феномен, не безинтересно да напомним, че кълбото е владеело способност да се концентрира и реализира чудовищно грамадно, непонятно за нас количество енергия и енергетически потенциал, невписващ се в познатите ни закони на физиката. Как иначе можем и трябва да търсим логическо обяснение на това, че без видими особени усилия е могло да тегли или по-точно да влачи влак с тегло приблизително 1600 т и то на разстояние 50 км!?”
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... FOpull.jpg