Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Малко Trainspotting от днес,22-ри февруари.Понеже преподавателят на една от лекциите,не дойде,реших да закуся,като едновремнно се разходя и до гарата.Сутринта беше хладна,взех си закуска и докато си приготвях камерата,45154-2,наскоро излязъл от ГПР,важно излезе от депото и се устреми в посока Ст.гара.
С 2 минути закъснение,на 1-ви коловоз пристигна 8610,теглен от 45187-2.За първи път виждам толкова малко хора да слизат от него,а качващите се бяха не повече от 20 души.Снимка на композицията в общ план.Както миналата седмица,така и днес,от нея липсваше първокласен вагон.
Заснех два влака,обслужвани от мотриси - потеглящият от 4-ти челен 18206 с 10013-4+10014-2 и заминаващата за Карлово 32091-1+32092-9,като 82206.
С 6 минути закъснение на 6-ти коловоз пристигна 1621,теглен от 44001-6,прави впечатление,че от известно време,населеността в него е около 100%.
Понеже до другата лекция имаше малко време,а аз си бях изял закуската,прибрах камерата и напуснах района на гарата.
С 2 минути закъснение,на 1-ви коловоз пристигна 8610,теглен от 45187-2.За първи път виждам толкова малко хора да слизат от него,а качващите се бяха не повече от 20 души.Снимка на композицията в общ план.Както миналата седмица,така и днес,от нея липсваше първокласен вагон.
Заснех два влака,обслужвани от мотриси - потеглящият от 4-ти челен 18206 с 10013-4+10014-2 и заминаващата за Карлово 32091-1+32092-9,като 82206.
С 6 минути закъснение на 6-ти коловоз пристигна 1621,теглен от 44001-6,прави впечатление,че от известно време,населеността в него е около 100%.
Понеже до другата лекция имаше малко време,а аз си бях изял закуската,прибрах камерата и напуснах района на гарата.
Trainspotting от днес,25-ти февруари.Снощи докато вечерях в Пзк,бях уведомен за изненада,която щяла днес да дойде с Дианата,затова сутринта хванах градския автобус и отидох към гарата.Тъкмо закусих,когато по 3-ти коловоз премина тов.влак в посока Пловдив,теглен от 45151-8. 10252 бе точен на секундата и се установи на 2-ри коловоз,обслужван от 32107-5+32108-3.Пом.машинист беше нашия форумец Todor (Bdz46),който се подаде от кабината и си поговорихме малко в минутите преди потегляне.
От мотрисата слезе Bdz_bg,който щеше да си ходи при някакви роднини в Пзк и заедно изчакахме това,за което бях дошъл.Изненадите се оказаха 2: първо на 3-ти коловоз отново точен на секундата пристигна "Сл.бряг",теглен от новата 46238-2.Престоят от една минута бе напълно достатъчен предвид качващите се хора ( не повече от 10 души ),като премина покрай нас,установихме почти нулева населеност в целия влак ( от няколко дни състава на УБВ-то е следния: първия вагон е серия 80 за превоз на инвалиди,следван от 18-метровия със същото предназначение и само 5 вагона от серия 63,като този път имаше първокласен,а неодавна Наско бе споделил,че такъв е отсъствал ).
Няколко минути след това,дойде и изненадата.Дианата се установи на 2-ри коловоз,теглена от най-новата машина на депо ПО- 46221-8.Изненада ме малкия състав на влака - от снимката ясно се виждат 4 exDB вагона от серия 43,разделени по средата от такъв 63-та серия за превоз на инвалиди.Направихме още една фотография при потегляне и с Наско тръгнахме към града,понеже той не беше още закусвал.
От мотрисата слезе Bdz_bg,който щеше да си ходи при някакви роднини в Пзк и заедно изчакахме това,за което бях дошъл.Изненадите се оказаха 2: първо на 3-ти коловоз отново точен на секундата пристигна "Сл.бряг",теглен от новата 46238-2.Престоят от една минута бе напълно достатъчен предвид качващите се хора ( не повече от 10 души ),като премина покрай нас,установихме почти нулева населеност в целия влак ( от няколко дни състава на УБВ-то е следния: първия вагон е серия 80 за превоз на инвалиди,следван от 18-метровия със същото предназначение и само 5 вагона от серия 63,като този път имаше първокласен,а неодавна Наско бе споделил,че такъв е отсъствал ).
Няколко минути след това,дойде и изненадата.Дианата се установи на 2-ри коловоз,теглена от най-новата машина на депо ПО- 46221-8.Изненада ме малкия състав на влака - от снимката ясно се виждат 4 exDB вагона от серия 43,разделени по средата от такъв 63-та серия за превоз на инвалиди.Направихме още една фотография при потегляне и с Наско тръгнахме към града,понеже той не беше още закусвал.
Последно промяна от VESO на Нед Фев 25, 2007 2:14 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Първо искам да благодаря на локомотивната бригада на ПВ 10224, че усърдно докара влака до сп. Смирненски 6 минути преди време.
По същество:
БВ 4612 пристигна с лок 44 112.
46 229 се прегарираше на гарата. МБВ 360 пристигна с тази.
машина. БВ 8610 се появи с лок 44 134. 45 183 чакаше да излезе за влак.
БВ 8615 замина с ето този локомотив.
По същество:
БВ 4612 пристигна с лок 44 112.
46 229 се прегарираше на гарата. МБВ 360 пристигна с тази.
машина. БВ 8610 се появи с лок 44 134. 45 183 чакаше да излезе за влак.
БВ 8615 замина с ето този локомотив.
Последно промяна от 42 072.9 на Нед Фев 25, 2007 3:50 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Днес 25.02.2007 с Николай решихме да се поразходим до Централна гара Пловдив. Още при стъпването ни на железопътната линия 07 106 замивава с ПВ 18208, а 32 065/066 маневрираше в райна на гара ПО.
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080278980673750.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080279118955000.jpg
Ето я и готова да обслужва 82230 . На 4ти коловоз почиваше 32 152/151 Ето, че на 3ти пристигна 10144 обслужван от ДМВ 10 033/034. В района на депото стоеше 44 132. 45 185 се прибра от ТВ, коята по късно ще отпътува с БВ 8614. В очакване на БВ 8615:
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080279811611250.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080280115830000.jpg
Дойде и часът на истината
От Прослав се зададе БВ 8615. На път към вкъщи попаднахме на една Skoda, обаче на 4 колела
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080280618798750.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080280888017500.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080281105361250.jpg
Това от мен
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080278980673750.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080279118955000.jpg
Ето я и готова да обслужва 82230 . На 4ти коловоз почиваше 32 152/151 Ето, че на 3ти пристигна 10144 обслужван от ДМВ 10 033/034. В района на депото стоеше 44 132. 45 185 се прибра от ТВ, коята по късно ще отпътува с БВ 8614. В очакване на БВ 8615:
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080279811611250.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080280115830000.jpg
Дойде и часът на истината


http://bgphoto.net/photos/23706/o633080280618798750.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080280888017500.jpg
http://bgphoto.net/photos/23706/o633080281105361250.jpg
Това от мен

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Честит трети сняг!
Днес имах работа по Перник и направих няколко снимки.
МБВ 363 е с лок 44 076. ПВ 60204 начело с лок 43 556. БВ 5624 пристигна на Перник с лок 45 166. БВ 5623 замина от Перник с лок 44 078. Снимка на 32 141/142 и 10 039/040. Забележете вагона зад локомотива.
Нещо приятно: снимка на 33 005/006 и това.
Днес имах работа по Перник и направих няколко снимки.
МБВ 363 е с лок 44 076. ПВ 60204 начело с лок 43 556. БВ 5624 пристигна на Перник с лок 45 166. БВ 5623 замина от Перник с лок 44 078. Снимка на 32 141/142 и 10 039/040. Забележете вагона зад локомотива.
Нещо приятно: снимка на 33 005/006 и това.
Е,какво му е на фургона?42 072.9 написа:..... Забележете вагона зад локомотива. ....

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
А,това ли било?
.Може би просто са го пуснали инцидентно,или е трябвало да ходи за някъде,не че е имал специално предназначение.Така преди доста време 82203/82212 пътуваше с фургон,в който не се возеше нищо,а превозната бригада обитаваше купетата.Подобни изпълнения съм виждал на някои от локалните влакове Ст.загора-Русе.Веднъж дори пуснаха и "чирпанската хубост" с фургон и 2 exDB вагона.

Trainspotting от днес:
55 020 с МВ (маневрен влак) на гара Илиянци.
55 078 на гара Мездра
45 172 в депо Мездра
Локомотиви в изолация в депо Мездра
Хопери на РП Карлуково:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085522147677500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085522326740000.jpg
Междугарието Роман-Кунино
44 088 на 1-ви коловоз на гара Червен бряг
45 146 с ПВ 20132 на 5-ти коловоз на гара Червен бряг
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085526290958750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085526334552500.jpg
55 174 почива на гара Червен бряг
45 149 пристига със "Златни пясъци"
Още снимки ще намерите тук:
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=87816
55 020 с МВ (маневрен влак) на гара Илиянци.
55 078 на гара Мездра
45 172 в депо Мездра
Локомотиви в изолация в депо Мездра
Хопери на РП Карлуково:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085522147677500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085522326740000.jpg
Междугарието Роман-Кунино
44 088 на 1-ви коловоз на гара Червен бряг
45 146 с ПВ 20132 на 5-ти коловоз на гара Червен бряг
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085526290958750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633085526334552500.jpg
55 174 почива на гара Червен бряг
45 149 пристига със "Златни пясъци"
Още снимки ще намерите тук:
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=87816
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Няколко снимки от днес, направени на гара Добрич и местното депо:
Старата ЖП гара от страната на паркинга.
Старата ЖП гара от към линията.
Новата сграда на жп гара Добрич.
И в депото в Добрич има "ограда".
Табела на сп.Победа.
ЛТВ на гара Добрич, което е често срещащо се явление поради местния завод за газобетонни блокчета.
Това е интересно решение.
Снегорин.
Информация към предната снимка.
Интересна табела.
Изброявам съставящите на оградата - започвам с локомотив 07 077.
Локомотив 07 085.
Локомотив 07 082.
Локомотив 07 080.
Локомотив 07 086.
Локомотив 07 075.
Това е краят на оградата.
Поглед към изтърбушен пулт.
Интересен номер
за поколение '86.
И нещо, което поне се движи- локомотив 07 087, който довечера ще отвози БВ 2636 до Синдел.
Това е всичко, надявам се да ви е интересно.
Старата ЖП гара от страната на паркинга.
Старата ЖП гара от към линията.
Новата сграда на жп гара Добрич.
И в депото в Добрич има "ограда".
Табела на сп.Победа.
ЛТВ на гара Добрич, което е често срещащо се явление поради местния завод за газобетонни блокчета.
Това е интересно решение.
Снегорин.
Информация към предната снимка.
Интересна табела.
Изброявам съставящите на оградата - започвам с локомотив 07 077.
Локомотив 07 085.
Локомотив 07 082.
Локомотив 07 080.
Локомотив 07 086.
Локомотив 07 075.
Това е краят на оградата.
Поглед към изтърбушен пулт.
Интересен номер
за поколение '86.
И нещо, което поне се движи- локомотив 07 087, който довечера ще отвози БВ 2636 до Синдел.
Това е всичко, надявам се да ви е интересно.
А защо са я наредили тази ограда от седмаци? Какъв се смисъла?
Информация
Модератори