Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Nikss написа:Много добре! На последната снимка 007 ли е, че не мога да видя добре :?: :idea: :arrow:
002 е това
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Nikss написа:Много добре! На последната снимка 007 ли е, че не мога да видя добре :?: :idea: :arrow:

46 002 :D
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Ето една интересна машинка, заснета от мен през лятото на 2010г. в Русе, ако някой знае информация за нея, моля да е сподели с нас:
Изображение
Изображение
Изображение
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Ето така помня Хебара заснето от мен в гара Кръстец през април 2009:
Изображение
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Ето снимка на 43 547 със влак 8612 на гара Септември:
Изображение
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Тена много ми е чудно защо пускат локомотиви серия 43 на влакове, които по Книжка-Разписание са до 130 това го забелязвам сега на на 8612 бях и жив свидел 8615 да се движи с файтър :roll:

П.П снимката е супер
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Пуснали са такъв щото такъв е имало. Ако ще и за 300 километра да е по КР няма да седи 3 часа да чака бърза машина при положение че имаш изправен локомотив в депото.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

43, ама русенска - много по-читава от повечето Софийски и Пловдивски Р-ки.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:43, ама русенска - много по-читава от повечето Софийски и Пловдивски Р-ки.
Абсолютно вярно.
Въпреки че влака е за 130 ,а машината за 100км/ч ,влака се движеше точно на време на всякъде!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

45 196 със влак 8613 на гара Костенец :
Изображение
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

Колеги,
какво точно означават тези табелки с буква П и къде точно се поставят. На снмката на Тената се вижда такава. П като "перон" ли ?
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Указател "П". Поставя се на пероните, където спират пътнически влакове и показва мястото, където трябва да се установи челото на влака.

Източник
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Между другото , "П" се транслитира като "пристигане".Това ми го каза един железничар , когато го попитах защо точно тази буква , а не друга е изрисувана на табелата.А защо самата табела е с такава форма , вече и той не можа да ми обясни.Сигурно има някакъв смисъл.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

"Една жена ми каза"...
Колкото железничари попиташ, толкова версии ще получиш.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И което ме изуми - човекът ми каза и нещо интересно , за което досега не съм се замислял. Пред тази табела трябва да пристигне локомтива.Ако са два локомотива , важи същото.Ако влакът е дълъг и има фургон , табелата при спиране следва да е между фургона и първия вагон , ако има и пощенски вагон , след което фургон , табелата трябвало да остане между последния от двата и първия пътнически вагон.Това се прилагало и когато влакът е с два локомотива , пощенски вагон и два фургона (през 2004-та 8626 се случваше понякога така , когато някоя машина ползваше трасе).Тоест при такива състави табелата трябвало да е между първия пътнически вагон от композицията и останалата и част.При композиция само от пътнически вагони , локомотивът спирал пред "П"-то.Има ли нещо вярно в това?
И още неща ми беше обяснил , но досега не съм наблюдавал такива ситуации.На много гари табели "П" пък изобщо няма.
Публикувай отговор

Обратно към “Потребителски фотоалбуми | User photo albums”

Информация