
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Това е едно на ръка. Но дори и да знаеха, те си гледат книгите - брак, значи брак. Ама здрав, крив - води се брак. Виновен е този който парафира бракуването на 44-084.bdz46 написа:Ами те очевидно не занят кое е здраво и кое - не. В книгите пише брак - значи режем.
Да режат смачканите - тежат точно колкото и здравия. Ама комуникацията се прекъсва по пътя, а решенията се взимат по книгите. Там не пише здрав/смачкан, пише бракуван, в експлоатация, в резерв.
Имало едно време една железница. Казвала се БДЖ, мили деца....VESO написа:Нали едно време имаше следене на товарните вагони по ж.п. мрежата.Даже услугата беше и платена.

Последно промяна от dido73 на Сря Окт 05, 2011 10:44 pm, променено общо 2 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

И той се казва...
Като искат да продават за скрап и да режат бракувано, ами 095 например е ТНТМ с преправени схеми, да я бяха разкомплектовали нея, а 084 да я бяха вдигнали на крака... колко пари ще вземат от 1 нарязан кош? Толкова, с колкото можеше да й се направи подемен ремонт и да тръгне да печели, че да изкара поне 3 пъти по толкоз, колкото ще вземат като нарежат здравия кош.
Може и 143 да разфасоват и да нарежат коша й, както и на 144 изгорелия, ама на... интересно защо тогава голият кош 44079 отлежава като е празен, а 084 е с минимални липси? Ако не се лъжа, за 180 сваляха някви части след като се запали и я възстановиха. Изобщо пълен бъркоч. 085 така и не разбрахме за какво е спряна, но нейният кош е крив, та се види от самолет, след като отнесе цял камион с тухли.
148 кога е удряна? Няма видими следи

Като искат да продават за скрап и да режат бракувано, ами 095 например е ТНТМ с преправени схеми, да я бяха разкомплектовали нея, а 084 да я бяха вдигнали на крака... колко пари ще вземат от 1 нарязан кош? Толкова, с колкото можеше да й се направи подемен ремонт и да тръгне да печели, че да изкара поне 3 пъти по толкоз, колкото ще вземат като нарежат здравия кош.

Може и 143 да разфасоват и да нарежат коша й, както и на 144 изгорелия, ама на... интересно защо тогава голият кош 44079 отлежава като е празен, а 084 е с минимални липси? Ако не се лъжа, за 180 сваляха някви части след като се запали и я възстановиха. Изобщо пълен бъркоч. 085 така и не разбрахме за какво е спряна, но нейният кош е крив, та се види от самолет, след като отнесе цял камион с тухли.
148 кога е удряна? Няма видими следи

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Здравейте,disell написа:То даже си има специална заповед на кои локомотиви да се записва изразходваната електроенергия и на кои не.
Възобновявам тази стара тема защото не ми е ясно дали в момента електромерите се използват за изчисляване на реалната консумация на енергия, за която нкжи, или в момента те влизат в графите "ел. инсталация/ контактна мрежа" и зе заплащат на км?

http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 471981.big
шаблончето http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 471983.big
http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 471985.big
http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 472113.big
http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 472114.big
и един гост от Депо - Варна на гара Бойчиновци http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 472051.big
шаблончето http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 471983.big
http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 471985.big
http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 472113.big
http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 472114.big
и един гост от Депо - Варна на гара Бойчиновци http://nikola72.snimka.bg/daily/lokomot ... 472051.big



Информация
Модератори