Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ами те очевидно не занят кое е здраво и кое - не. В книгите пише брак - значи режем.
Да режат смачканите - тежат точно колкото и здравия. Ама комуникацията се прекъсва по пътя, а решенията се взимат по книгите. Там не пише здрав/смачкан, пише бракуван, в експлоатация, в резерв.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Абе те не знаят да си преброят товарните вагони, ти за един локомотив. Виж, че не могат да отговарят на коя точка на географията им се намират над 500 вагона...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нали едно време имаше следене на товарните вагони по ж.п. мрежата.Даже услугата беше и платена.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Ами те очевидно не занят кое е здраво и кое - не. В книгите пише брак - значи режем.
Да режат смачканите - тежат точно колкото и здравия. Ама комуникацията се прекъсва по пътя, а решенията се взимат по книгите. Там не пише здрав/смачкан, пише бракуван, в експлоатация, в резерв.
Това е едно на ръка. Но дори и да знаеха, те си гледат книгите - брак, значи брак. Ама здрав, крив - води се брак. Виновен е този който парафира бракуването на 44-084.
VESO написа:Нали едно време имаше следене на товарните вагони по ж.п. мрежата.Даже услугата беше и платена.
Имало едно време една железница. Казвала се БДЖ, мили деца.... 8) .... и така .... тя взе че умря.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Да бе...
Те локомотивите в експлоатация, дето имат GPS не ги знаят къде са, какво остава за хилядите разкостени вагони из гарите.
dido73 написа:Виновен е този който парафира бракуването на 44-084
И той е гледал книгите.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И той се казва... :?:
Като искат да продават за скрап и да режат бракувано, ами 095 например е ТНТМ с преправени схеми, да я бяха разкомплектовали нея, а 084 да я бяха вдигнали на крака... колко пари ще вземат от 1 нарязан кош? Толкова, с колкото можеше да й се направи подемен ремонт и да тръгне да печели, че да изкара поне 3 пъти по толкоз, колкото ще вземат като нарежат здравия кош. :evil:
Може и 143 да разфасоват и да нарежат коша й, както и на 144 изгорелия, ама на... интересно защо тогава голият кош 44079 отлежава като е празен, а 084 е с минимални липси? Ако не се лъжа, за 180 сваляха някви части след като се запали и я възстановиха. Изобщо пълен бъркоч. 085 така и не разбрахме за какво е спряна, но нейният кош е крив, та се види от самолет, след като отнесе цял камион с тухли.
148 кога е удряна? Няма видими следи :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

085 е за ПР. 148 не е удряна.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Стига с тая 84!
Никой няма да се наеме да и прави капитален ремонт - магистралния оперативен кабелаж е орязан при двете кабини :!:
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 36
Регистриран на: Чет Сеп 02, 2010 4:14 pm
Местоположение: София

Мнение от lordvee »

disell написа:То даже си има специална заповед на кои локомотиви да се записва изразходваната електроенергия и на кои не.
Здравейте,
Възобновявам тази стара тема защото не ми е ясно дали в момента електромерите се използват за изчисляване на реалната консумация на енергия, за която нкжи, или в момента те влизат в графите "ел. инсталация/ контактна мрежа" и зе заплащат на км?
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
мис " Есен - 2011 "

Мнение от фена »

Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Благодарско за снимките! Дано наистина и на техническо състояние е също толкова добре, колкото и на външен вид! 8)
Сега чакаме около Нова година и 45 170 да излезе наточена. :P
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

44 140 от кога се движи и дали и той като 177 ще се размине с нова боя след ремонта? :)
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Все още не е в експлоатация - днес беше товарната проба.
За боята, един господ знае...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

45 152 е вече изтърбушена, 156 почти.
44 001 трябва скоро да тръгне.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ще ги продават на скрап ли? А кои машини ще вдигат на крака? 44 080, 44 083? Говореше се за 44 073 и 075, ама знае ли се... то щом рязането на читави кошове за нищо го нямат, изроди. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация