Атракционния влак теглен от 01-23 преминал доколкото успях да разбера през Горна баня в посока Перник в 5,40ч. и на същата гара го очакваха да се върне около 10ч.
Продължавам нататък.
Точно в 12 и 10ч. потеглихме в посока Гюешево , като влака бе пълен на около половината си капацитет.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08232.jpg
Във вагона имаше качен дори и велосипед !
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08132.jpg
Първоначално линята минава между обработваеми земи
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08339.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08530.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08735.jpg
и състоянието й не е толкова "плачевно"
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_09030.jpg
така яваш-яваш стигнахме до спирка " Соволяно "
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_09631.jpg
, откъдето " Селянина с колелото "- Български игрален филм , пое по своя път.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_09534.jpg
Следващата е спирка ?
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_10634.jpg
и изглежда така :
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_10538.jpg
Тунел № 10 е малко след спирката
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_10932.jpg
Тунел № 11 отвътре
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11031.jpg
и отвън
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11233.jpg
линията вече изглежда по различен начин
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11332.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11636.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11832.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12136.jpg
следва и " Кършелево "
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12230.jpg
на , която "Майстора " слезе да си наточи бистра и студена водица за из път.
Направи ми впечатление ,че на почти всички спирки и около тях има действащи чешмички , където човек може да се поосвежи и измие.
Следват тунели с №№ 15 и 16.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12533.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12742.jpg
Преди да достигнем " Необслужвана спирка "Дождевица""
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12938.jpg
След спирка "Церовица "
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13233.jpg
една женица заинтригувана от занаятието ми , дойде при мен и започна да ми разказва за махалите и населението им. Така неусетно се изредиха и следващите по трасето -
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13330.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13432.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13732.jpg
На спирка "Долно село " същата ми пожела "Приятен път " и ме остави да се любувам на пътуването си .
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13825.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_14028.jpg
На спирка " Преколница " нито се качи някой , нито слезе.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15125.jpg
Последни километри преди крайната точка на моето пътуване.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15423.jpg
Ето я и прословутата цистерна повод за спор във форума :
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15516.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15613.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15725.jpg
Вече сме на гара " Гюешево" , която въпреки ремонта е започнала леко-полеко да се разрушава.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15820.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16021.jpg
Тя и информационната табела е в същото състояние.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16225.jpg
Хората слезли с мен от влака , не че бяха много бързо се разотидоха .Добре все пак , че се появи някакъв началник , когото да поразпитам за местонахождението на прословутия недовършен тунел със съседната ни Македония . Същият ме осведоми за посоката и разстоянието до него около 2 километра и след кратък размисъл и известен риск да не успея да се върна за обратното пътуване поех към него.
По едно време реших , че съм се заблудил и изгубил ,
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16327.jpg
когато го зърнах почти затрупан от падналите пред него скали.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16730.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16815.jpg
Призрачно място и с трепет в сърцето навлезнах в него.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_17019.jpg
Честно казано достраша ме и след този кадър побързах да излеза.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_17127.jpg
Наоколо красивата природа ме поуспокои и тръгнах обратно към гарата.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_17723.jpg
По късно очаквайте и връщането ,ако ви е интересно разбира се...
Продължавам нататък.
Точно в 12 и 10ч. потеглихме в посока Гюешево , като влака бе пълен на около половината си капацитет.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08232.jpg
Във вагона имаше качен дори и велосипед !
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08132.jpg
Първоначално линята минава между обработваеми земи
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08339.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08530.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_08735.jpg
и състоянието й не е толкова "плачевно"
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_09030.jpg
така яваш-яваш стигнахме до спирка " Соволяно "
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_09631.jpg
, откъдето " Селянина с колелото "- Български игрален филм , пое по своя път.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_09534.jpg
Следващата е спирка ?
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_10634.jpg
и изглежда така :
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_10538.jpg
Тунел № 10 е малко след спирката
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_10932.jpg
Тунел № 11 отвътре
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11031.jpg
и отвън
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11233.jpg
линията вече изглежда по различен начин
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11332.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11636.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_11832.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12136.jpg
следва и " Кършелево "
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12230.jpg
на , която "Майстора " слезе да си наточи бистра и студена водица за из път.
Направи ми впечатление ,че на почти всички спирки и около тях има действащи чешмички , където човек може да се поосвежи и измие.
Следват тунели с №№ 15 и 16.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12533.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12742.jpg
Преди да достигнем " Необслужвана спирка "Дождевица""
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_12938.jpg
След спирка "Церовица "
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13233.jpg
една женица заинтригувана от занаятието ми , дойде при мен и започна да ми разказва за махалите и населението им. Така неусетно се изредиха и следващите по трасето -
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13330.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13432.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13732.jpg
На спирка "Долно село " същата ми пожела "Приятен път " и ме остави да се любувам на пътуването си .
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_13825.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_14028.jpg
На спирка " Преколница " нито се качи някой , нито слезе.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15125.jpg
Последни километри преди крайната точка на моето пътуване.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15423.jpg
Ето я и прословутата цистерна повод за спор във форума :
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15516.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15613.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15725.jpg
Вече сме на гара " Гюешево" , която въпреки ремонта е започнала леко-полеко да се разрушава.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_15820.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16021.jpg
Тя и информационната табела е в същото състояние.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16225.jpg
Хората слезли с мен от влака , не че бяха много бързо се разотидоха .Добре все пак , че се появи някакъв началник , когото да поразпитам за местонахождението на прословутия недовършен тунел със съседната ни Македония . Същият ме осведоми за посоката и разстоянието до него около 2 километра и след кратък размисъл и известен риск да не успея да се върна за обратното пътуване поех към него.
По едно време реших , че съм се заблудил и изгубил ,
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16327.jpg
когато го зърнах почти затрупан от падналите пред него скали.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16730.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_16815.jpg
Призрачно място и с трепет в сърцето навлезнах в него.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_17019.jpg
Честно казано достраша ме и след този кадър побързах да излеза.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_17127.jpg
Наоколо красивата природа ме поуспокои и тръгнах обратно към гарата.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_17723.jpg
По късно очаквайте и връщането ,ако ви е интересно разбира се...
Надявам се не съм ви досадил прекалено с отегчителния си разказ !
Продължавам с връщането си на гарата . На следващата снимка , някъде в тези храсталаци е края за момента на 6-та главна линия , която надявам се през този век да бъде продължена и нататък , от където се върнах в предишното си мнение .
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_18125.jpg
Поглед и към гърловината от същото място .
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_18222.jpg
На готовото и обзаведено дори с кафе машина митническо сдание няма да се спирам , тъй като преди време във форума бе дискутирано .
Направо ви представям "другото лице " на гара "Гюешево ",
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_19325.jpg
където времето е спряло в очакване на "съдбовния дванадесети час " , когато ще се разбере аджеба тази линия ще я бъде или няма да я бъде и ще има ли тя продължение....
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_19520.jpg
Нека се опитам да разведря обстановката с хубавия парк страна Кюстендил .
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_19813.jpg
Има даже шадраван с чешмичка отпред , естественно не работещи . Срамота е на тази голяма и красива гара да няма работеща чешма , където човек да се измие и освежи !
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_19920.jpg
Композицията на 60274 вече подготвена за обратния път.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_20320.jpg
Обикаляйки около гарата попаднах на тази табела с туристически маршрути в планината Осогово , но не ми стана ясно защо като начална точка е даден Кюстендил ?

При връщането съзрях тази каравана близо до една рекичка и се зачудих дали е на страстни рибари или полски пазачи ? Очевисно от дълго време не била местена.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_20520.jpg
На спирка " Кършелево " имаше красива изпращачка , която не се стърпя да покаже " магарията" си пред обектива !
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_21020.jpg
При пристигането ни в Кюстендил там вече бе последната доставена мотриса от серия 10 ,а по точно 10 049-050.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_21520.jpg
Гарата бе пълна с хора очакващи 6624 за пътуване , дори още преди пристигането на 6623 се бяха струпали от двете страни на 2-ри коловоз .
А ето го и него обслужен от 10 027 -028.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_21823.jpg
Кандидат пътниците доста нетърпеливи се сбутаха със слизащите от влака . Аз реших да изчакам прикачането на чакашата от преди това мотриса и се качих на спокойствие избирайки си място . Естествено и голяма част от останалите се усетиха и се преместиха в по прадната мотриса , като в нея населеността достигна до около 80 %.
След тръгването ни в подножието на Коньовската планина нещо взе да ми блеска и след многократни опити в клатещата се мотриса успях да заснема този вероятно нов манастир.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_22524.jpg
След събора на село "Шишковци " на едноименната спирка също имаше бая качващи се повечето , от които слезнаха на близките след това.
Няколко снимки от красивата природа преди Земен.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_24019.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_25510.jpg
С тези фотографската част на разказа приключи.
За информация на Земен влака се напълни и нямаше празни места . На Радомир и Батановци вече имаше и много правостоящи , доста от които слезнаха на Перник . Влака продължи към София със заети всички седящи места . Изненадващо висока населеност в предвид , че това не е последният от серията почивни дни .
Пак се извинявам , ако съм ви досадил с разказа си.
Продължавам с връщането си на гарата . На следващата снимка , някъде в тези храсталаци е края за момента на 6-та главна линия , която надявам се през този век да бъде продължена и нататък , от където се върнах в предишното си мнение .
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_18125.jpg
Поглед и към гърловината от същото място .
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_18222.jpg
На готовото и обзаведено дори с кафе машина митническо сдание няма да се спирам , тъй като преди време във форума бе дискутирано .
Направо ви представям "другото лице " на гара "Гюешево ",
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_19325.jpg
където времето е спряло в очакване на "съдбовния дванадесети час " , когато ще се разбере аджеба тази линия ще я бъде или няма да я бъде и ще има ли тя продължение....
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_19520.jpg
Нека се опитам да разведря обстановката с хубавия парк страна Кюстендил .
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_19813.jpg
Има даже шадраван с чешмичка отпред , естественно не работещи . Срамота е на тази голяма и красива гара да няма работеща чешма , където човек да се измие и освежи !
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_19920.jpg
Композицията на 60274 вече подготвена за обратния път.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_20320.jpg
Обикаляйки около гарата попаднах на тази табела с туристически маршрути в планината Осогово , но не ми стана ясно защо като начална точка е даден Кюстендил ?

При връщането съзрях тази каравана близо до една рекичка и се зачудих дали е на страстни рибари или полски пазачи ? Очевисно от дълго време не била местена.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_20520.jpg
На спирка " Кършелево " имаше красива изпращачка , която не се стърпя да покаже " магарията" си пред обектива !
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_21020.jpg
При пристигането ни в Кюстендил там вече бе последната доставена мотриса от серия 10 ,а по точно 10 049-050.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_21520.jpg
Гарата бе пълна с хора очакващи 6624 за пътуване , дори още преди пристигането на 6623 се бяха струпали от двете страни на 2-ри коловоз .
А ето го и него обслужен от 10 027 -028.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_21823.jpg
Кандидат пътниците доста нетърпеливи се сбутаха със слизащите от влака . Аз реших да изчакам прикачането на чакашата от преди това мотриса и се качих на спокойствие избирайки си място . Естествено и голяма част от останалите се усетиха и се преместиха в по прадната мотриса , като в нея населеността достигна до около 80 %.
След тръгването ни в подножието на Коньовската планина нещо взе да ми блеска и след многократни опити в клатещата се мотриса успях да заснема този вероятно нов манастир.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_22524.jpg
След събора на село "Шишковци " на едноименната спирка също имаше бая качващи се повечето , от които слезнаха на близките след това.
Няколко снимки от красивата природа преди Земен.
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_24019.jpg
http://www.foto.bg/data/500/medium/Picture_25510.jpg
С тези фотографската част на разказа приключи.
За информация на Земен влака се напълни и нямаше празни места . На Радомир и Батановци вече имаше и много правостоящи , доста от които слезнаха на Перник . Влака продължи към София със заети всички седящи места . Изненадващо висока населеност в предвид , че това не е последният от серията почивни дни .
Пак се извинявам , ако съм ви досадил с разказа си.
Благодаря за отделеното внимание !
В предишните си мнения забравих да спомена за странното поведение на системата за оповестяване на спирките и гарите по пътя . В 6621 например до Перник не беше оповестено нищо . Същото започна на около километър след преминаването ни през КРАКРА с обявяването на същата !
В последствие бяха стриктно и точно обявени Чакрини и Копаница , на които влака не спира , а пропуснати Батановци и Радомир .
Подобно беше положението и с мотрисите обслужващи 6624 . За сведение да допълня , че електронните табла в салоните на всички мотриси обслужващи тези влакове не работеха.
В предишните си мнения забравих да спомена за странното поведение на системата за оповестяване на спирките и гарите по пътя . В 6621 например до Перник не беше оповестено нищо . Същото започна на около километър след преминаването ни през КРАКРА с обявяването на същата !

Подобно беше положението и с мотрисите обслужващи 6624 . За сведение да допълня , че електронните табла в салоните на всички мотриси обслужващи тези влакове не работеха.


Ден неделя(16.10), решавам като никога да се прибера към вкъщи(ГО) с 4640.Отивам на централна гара, и какво да видя, само 2 вагона 47+43Б пълни на около 80% до тук добре.До СЗ пътуването протече съвсем нормално, докато не се качиха няколко курса студенти за Търново във влака все още можеше да се разминеш, въпреки че имаше не малко правостоящи.Напук на намаления състав обаче от Тулово се качва група от 30 човека с запазени места(като свободни няма), а от Дъбово половината 3622 също се изля в 4640 и ужаса почна(по едно време си мислех че има хора и в локомотива
).Някъде около Радунци г-н началник влака дойде да помрънка за местата на групата, като естествено беше изпратен с доста псувни и закани от натъпканите пътници.Около 30 минути ми отне преминаването от единия вагон в другия за да намеря една приятелка с която бяхме се разбрали да пътуваме заедно, и докрая пътувахме в помещението в края на вагона което се ползва за по големи багажи до тоалетната, седнали върху 2-3 сака и заради тълпата бяхме се сгушили почти един в друг.След около половин час минава кондукторката и след култовия диалог:
Тя : Гледай децата, как са сгушили голяма любов
Аз : Как, тука първа класа, романтиката е пълна
Тя : Виж, направо море от любов направихме, сближаваме пътникопотока.
Та на всички спирки след Плачковци генерирахме по 4-5 минути отгоре, докато успеят да слязат пътниците.

Тя : Гледай децата, как са сгушили голяма любов
Аз : Как, тука първа класа, романтиката е пълна
Тя : Виж, направо море от любов направихме, сближаваме пътникопотока.

Та на всички спирки след Плачковци генерирахме по 4-5 минути отгоре, докато успеят да слязат пътниците.
Аз и преди съм казвал - БДЖ се грижи за намирането на приятелка / любовница в такива ситуации.В претъпкан влак стига да успееш да се сгушиш плътно в някое симатично момиче , току виж , че къснетът ти е излязал.Един съвет - внимателно се проучва от къде е момичето , за да няма бъдещи засечки.
Два поредни дни 10116 отново е с 30-00-ка (тривагонна) и може да си представите какво се случва вътре.Ще видя в петък как е положението , тъй като тогава се гадае до къде се стои прав: от Пловдив до Стамболийски пътниците гадаят какъв е парфюма на съседа си , до Пазарджик плахо се оглеждаш за дори една свободна седалка , а там като видя какви са тълпите , ми става интересно колко хора са успели да завържат запознанства , сгушени един в друг.
Пък има полза - от ПО до Стм се запознаваш с една девойка , от Пзк - с друга , за да можеш да премисляш и избираш. 



Два поредни дни 10116 отново е с 30-00-ка (тривагонна) и може да си представите какво се случва вътре.Ще видя в петък как е положението , тъй като тогава се гадае до къде се стои прав: от Пловдив до Стамболийски пътниците гадаят какъв е парфюма на съседа си , до Пазарджик плахо се оглеждаш за дори една свободна седалка , а там като видя какви са тълпите , ми става интересно колко хора са успели да завържат запознанства , сгушени един в друг.


Ами то трябва да си ударил дъното на отчаянието, за да се възползваш. В Русе живея до международното шосе и когато отивам/ връщам към/от гарата и постоянно ми предлагат услуги. А те са едни ужасни, кьорави, мръсни като просякини.SaiLeR написа: Напълно съм съгласен, радвам се че не се възползвам от подобни предложения.


Днес пътувах за Варна и снимах.
БВ 2612 начело с локомотив 44137 в Белослав:
http://imageshack.us/photo/my-images/210/p10600981.jpg/
Сбирка от локомотиви във Варна:
http://imageshack.us/photo/my-images/51/p10601001.jpg/
Локомотив 42081 си почива във Варна:
http://imageshack.us/photo/my-images/638/p10600991.jpg/
БВ 2612 начело с локомотив 44137 в Белослав:
http://imageshack.us/photo/my-images/210/p10600981.jpg/
Сбирка от локомотиви във Варна:
http://imageshack.us/photo/my-images/51/p10601001.jpg/
Локомотив 42081 си почива във Варна:
http://imageshack.us/photo/my-images/638/p10600991.jpg/
Информация
Модератори