Миналата седмица в събота и днес ходих до Варна с влака, който е 04:10 на Карнобат(мисля, че идва от София). И двата пъти в купетата беше доста студено. Първият път си помислих, че е от вагона, но уви не беше така. Студено беше в целия влак. Днес същата работа-студ. Най-интересното беше, че парното вместо да духа топъл въздух(такъв се очаква да духа през зимата, може би
Здравейте!
Миналата седмица в събота и днес ходих до Варна с влака, който е 04:10 на Карнобат(мисля, че идва от София). И двата пъти в купетата беше доста студено. Първият път си помислих, че е от вагона, но уви не беше така. Студено беше в целия влак. Днес същата работа-студ. Най-интересното беше, че парното вместо да духа топъл въздух(такъв се очаква да духа през зимата, може би
), духаше хладен въздух. Това и двата пъти. От сега нататък ще ми се налага да пътувам доста често с този влак, тъй като ходя да изпити с него и се връщам след обяд с „Родопи”(там е добре). Искам да попитам ако следващият път е отново такъв бахър към кога да се обърна?
Миналата седмица в събота и днес ходих до Варна с влака, който е 04:10 на Карнобат(мисля, че идва от София). И двата пъти в купетата беше доста студено. Първият път си помислих, че е от вагона, но уви не беше така. Студено беше в целия влак. Днес същата работа-студ. Най-интересното беше, че парното вместо да духа топъл въздух(такъв се очаква да духа през зимата, може би
Първо си потърси друго място, може да намериш отопящ се вагон.ivanovbg написа:Здравейте!
Миналата седмица в събота и днес ходих до Варна с влака, който е 04:10 на Карнобат(мисля, че идва от София). И двата пъти в купетата беше доста студено. Първият път си помислих, че е от вагона, но уви не беше така. Студено беше в целия влак. Днес същата работа-студ. Най-интересното беше, че парното вместо да духа топъл въздух(такъв се очаква да духа през зимата, може би), духаше хладен въздух. Това и двата пъти. От сега нататък ще ми се налага да пътувам доста често с този влак, тъй като ходя да изпити с него и се връщам след обяд с „Родопи”(там е добре). Искам да попитам ако следващият път е отново такъв бахър към кога да се обърна?
2-ро обърни се към началник влака, ще го намериш във първото купе на първия вагон.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
В 17-ките е разположен в салона (на снимката вляво се вижда) , там е и при конските от страната на седалките.На 47-ците се намира тук , на 40-ките , 50-ките и 97-ците е под масичката до прозореца , а на 74-ките е над вратата на купето (ето тук ).В exDB-тата , 44-ките и 63-ките не съм виждал такава ръчка.
Иванов сподели, че парното духало студен въздух, а не топъл... значи, че превозната бригада си е свършила задълженията и е включила отоплението и тук има 2 варианта - или регулаторите да са били на положение "Студено" - на повечето вагони през летните месеци съм забелязал, че стоят на това положение докато не дойде зимата и не бъдат обърнати на положение "Топло" или да има проблеми с инсталацията в шкафа - веднъж така попаднах на 74-ка, която духаше студено, провериха шкафа с ел.инсталацията и се оказа, че има повреда и затова не е топло. 
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Точно на такава 74-ка попаднахме с Тената , когато се връщахме от Видин на зимната форумска среща миналата година.Времето на гара Мездра бе такова , а на 7623 в един от вагоните вместо топло , духаше студено.Парното след Мездра бе спряно и вагонът леко се позатопли от дишането на хората (при препълен влак и по 8 човека , тракащи със зъби в купе няма друг начин).Забравих само да запиша номера на вагона , но помня , че се обаждахме на Марио да даде съвет на кондуктора какво да прави.Накрая се оказа , че има повреда в инсталацията и най - доброто решение бе да се спре изцяло.Така поне нямаше да духа студено.
Няма да тръгнат да топлят, каквото и да правите. Вагоните трябва да се оборудват с предпазители - за вагоните с топловъздушно отопление - 1х50А и 2х25А или в екстремен случай 2х25А самоче единия поставен на мястото на главния а за вагоните от серии 47, 15, 17 ножов 30А. За това разбирасе трябва да има заповед от началника на съответното вагонно депо. Тена, вариянта като цяло е топъл вагон, а не топло купе. Ники - Превозната бригада в случая НЯМА ВИНА.
p.s. Както винаги Зимата ни Изненада - отново Закъсня !!!
p.s. Както винаги Зимата ни Изненада - отново Закъсня !!!
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Информация
Модератори