Мнения: 7
Регистриран на: Пет Май 13, 2011 6:35 pm
Местоположение: Карнобат
Здравейте!

Миналата седмица в събота и днес ходих до Варна с влака, който е 04:10 на Карнобат(мисля, че идва от София). И двата пъти в купетата беше доста студено. Първият път си помислих, че е от вагона, но уви не беше така. Студено беше в целия влак. Днес същата работа-студ. Най-интересното беше, че парното вместо да духа топъл въздух(такъв се очаква да духа през зимата, може би :roll:), духаше хладен въздух. Това и двата пъти. От сега нататък ще ми се налага да пътувам доста често с този влак, тъй като ходя да изпити с него и се връщам след обяд с „Родопи”(там е добре). Искам да попитам ако следващият път е отново такъв бахър към кога да се обърна?
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ
ivanovbg написа:Здравейте!

Миналата седмица в събота и днес ходих до Варна с влака, който е 04:10 на Карнобат(мисля, че идва от София). И двата пъти в купетата беше доста студено. Първият път си помислих, че е от вагона, но уви не беше така. Студено беше в целия влак. Днес същата работа-студ. Най-интересното беше, че парното вместо да духа топъл въздух(такъв се очаква да духа през зимата, може би :roll:), духаше хладен въздух. Това и двата пъти. От сега нататък ще ми се налага да пътувам доста често с този влак, тъй като ходя да изпити с него и се връщам след обяд с „Родопи”(там е добре). Искам да попитам ако следващият път е отново такъв бахър към кога да се обърна?
Първо си потърси друго място, може да намериш отопящ се вагон.
2-ро обърни се към началник влака, ще го намериш във първото купе на първия вагон.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Иванов, завърти регулатора на положение "топло". :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Или смени купето в серия 74 се наблюдават и такива аномалии.
Мнения: 7
Регистриран на: Пет Май 13, 2011 6:35 pm
Местоположение: Карнобат

Мнение от ivanovbg »

Nikss написа:Иванов, завърти регулатора на положение "топло". :wink:
А къде се намира този регулатор?
В Родопите го знам къде е и там си е топло, ама в този...

Сменял съм и вагона, но уви и в двата беше студено.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В 17-ките е разположен в салона (на снимката вляво се вижда) , там е и при конските от страната на седалките.На 47-ците се намира тук , на 40-ките , 50-ките и 97-ците е под масичката до прозореца , а на 74-ките е над вратата на купето (ето тук ).В exDB-тата , 44-ките и 63-ките не съм виждал такава ръчка.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

И някой вярва ли си пък че изобщо работят :lol: Няма ли изправно отопление пуснато от бригадата, на какво разчитате изобщо ...
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Е , ние приемаме , че отоплението е изправно и превозната бригада го е включила във вагона. :wink: Другото са изключения (а това , че те са по - чести от закономерностите е отделен въпрос).
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Иванов сподели, че парното духало студен въздух, а не топъл... значи, че превозната бригада си е свършила задълженията и е включила отоплението и тук има 2 варианта - или регулаторите да са били на положение "Студено" - на повечето вагони през летните месеци съм забелязал, че стоят на това положение докато не дойде зимата и не бъдат обърнати на положение "Топло" или да има проблеми с инсталацията в шкафа - веднъж така попаднах на 74-ка, която духаше студено, провериха шкафа с ел.инсталацията и се оказа, че има повреда и затова не е топло. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно на такава 74-ка попаднахме с Тената , когато се връщахме от Видин на зимната форумска среща миналата година.Времето на гара Мездра бе такова , а на 7623 в един от вагоните вместо топло , духаше студено.Парното след Мездра бе спряно и вагонът леко се позатопли от дишането на хората (при препълен влак и по 8 човека , тракащи със зъби в купе няма друг начин).Забравих само да запиша номера на вагона , но помня , че се обаждахме на Марио да даде съвет на кондуктора какво да прави.Накрая се оказа , че има повреда в инсталацията и най - доброто решение бе да се спре изцяло.Така поне нямаше да духа студено.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Няма да тръгнат да топлят, каквото и да правите. Вагоните трябва да се оборудват с предпазители - за вагоните с топловъздушно отопление - 1х50А и 2х25А или в екстремен случай 2х25А самоче единия поставен на мястото на главния а за вагоните от серии 47, 15, 17 ножов 30А. За това разбирасе трябва да има заповед от началника на съответното вагонно депо. Тена, вариянта като цяло е топъл вагон, а не топло купе. Ники - Превозната бригада в случая НЯМА ВИНА.

p.s. Както винаги Зимата ни Изненада - отново Закъсня !!!
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация