

Глобален модератор
Четейки размислите ти мисля, че деведесет процента си близко до истината, но пък знаеш че бедния българин за няколко гроша се продава. Тъй че може да се очаква всичко от нашите железопътни трегери по върховете. Пример продажбата на Кремиковци, ще изпратим някакво младо момче, никому не познато в агенцията ще плати в брой и цирка с разграбването и разсипването продължава. И после с умиление ще си спомняме как сме си мечтали за DB... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
И аз си мисля че си прав в мислите си.Държавно дружество което да не е източено просто не съществува.БДЖ в този си вариант стигна до там да спира влакове по основни дестинации.За какви железници си говорим в България.Всички знаят много добре че ТП носят приходи в всяка железница, а нашата без такива и след 50 години няма да може да има възвращаемост на приходите.
Всичко е хубаво, евтино ти е, стигаш до почти навсякъде, но в този си вид и с 200% да се увеличи цената на билета пак нищо няма да стане.Пътници няма, и това е факт.Единствения стабилен пътникопоток е този от пенсионери и студенти които 2лв горница за транспорт им бърка доста в джоба и цепят стотинката на 2, от които БДЖ без да се захранва от държавата е на загуба, и едни летовници които един месец от годината пълнят нощните влакове до ВН/БС.
Като ще продават ТП да продават и ПП заедно с тях.Няма грам смисъл да продължава дейноста на ПП в този си вид с 5 влака на ден и още толкова мотриси.
Всичко е хубаво, евтино ти е, стигаш до почти навсякъде, но в този си вид и с 200% да се увеличи цената на билета пак нищо няма да стане.Пътници няма, и това е факт.Единствения стабилен пътникопоток е този от пенсионери и студенти които 2лв горница за транспорт им бърка доста в джоба и цепят стотинката на 2, от които БДЖ без да се захранва от държавата е на загуба, и едни летовници които един месец от годината пълнят нощните влакове до ВН/БС.
Като ще продават ТП да продават и ПП заедно с тях.Няма грам смисъл да продължава дейноста на ПП в този си вид с 5 влака на ден и още толкова мотриси.
Закриване на линии засега не се предвиждало, търсят концесионер за Септември - Добринище. Повече информация на линка:
http://www.standartnews.com/biznes/781_ ... 18114.html
http://www.standartnews.com/biznes/781_ ... 18114.html

Модератор
И в тази статия продължават да се повтарят едни и същи лаически приказки. Ще разредим и намалим влаковете, единствения резултат от което ще бъде отлива на пътници от този транспорт изобщо. Някой дали например си даде труда да провери как стоят нещата с онези населени места, където има и автобусен и железопътен транспорт. И ще открие,че автобусите са повече и се движат на по-чести интервали.

780 млн не се избиват ей така... ако щат да спрат всички влакове, превозващи пътници, пак няма да избият тези пари... нужно е мислене в перспектива и правилен подход, каквито няма желание да бъдат наложени, затова неизбежният край, уважаеми колеги, идва! До Нова година най-много и айде... с краката напред. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Модератор
Момчета ако мислите че някой мисли, за възтановяване на железницата освен нас, то жестоко се лъжете.Освен феновете и редовните пътници които знаят за това спиране влакове и продажба на ТП, на никой друг не му пука за възтановяването.Всичко друго гледа да източи железницата и да я разпродаде.
П.П. - Пропуснах да спомена и служителите на бдж, на ниско ниво, на тях също им пука за работата им.
П.П. - Пропуснах да спомена и служителите на бдж, на ниско ниво, на тях също им пука за работата им.

Напълно си прав,ако както предполагам се толерира автотранспорта и влаковете в тези направления са неудобни за пътуване съобразено с работното време на хората,защото на много места хората отиват и се връщат на и от работа с влак и когато някой реши да промени разписанието така,че да не е удобно пътуването... естествено ,че хората ще избягат от жп-то...todor plamenov написа:И да искат да пуснат вече няма с какво. Когато все пак можеше преди години не го направиха. Преписваха от глупав по-глупав график, докато тотална отблъснаха пътници по цели направления. Отделно действително по места населението се обезлюди,застаря,емигрира и естествено престана пътува.

Модератор
Типичната болест на едно от последните крупни държавни предприятия тресе с пълна сила и БДЖ. Липса на елементарна финансова прогноза,амортизиран морално и технически подвижен състав,никаква маркетингова политика, както в областта на крайградските превози, така и дългосрочна перспектива при пътуванията на дългите рамена и в съчетание с естествените демографски процеси картината е напълно реалистична.
Целенасочената политика на компанията за прогонване на пътници има много аспекти , но започва с правенето на неудобни разписания на влаковете.Помните какво бе с участъка Ямбол - Елхово , преди да спрат пътническото движение там.Първият влак тръгваше някъде около 5:00 сутринта , а вторият след 17:30.И остава въпроса - кой ще го използва в тези времеви интервали? Но оправданието е железно - "ние им пускаме влак , те не пътуват с него".И на това основание го спират.
Вторият аспект е пускането на мотриси без климатик , мръсни и неугледни вагони , което допълнително отблъсква и малкото останали пътници , предпочели влака като транспорт в своите предвижвания.Като им стане студено през зимата и горещо през лятото , невероятна мръсотия в коридора или купетата , мирищеща тоалетна и куп други неща , хората се отвращават и другия път се замислят дали да ползват влака до родните си места.
На трето място (но не последно) може да се прибави и орязването на съставите.Влак , който преди идването на дизеловите мотриси е бил с 5 вагона , при неспадаща населеност през последните години , сега се пуска с един - единствен вагон и хората в него се тъпчат като в консерва.Пример давам с участъка Левски - Свищов.Университетският град генерира пътникопоток , така както и през 90-те години и началото на 2000 г. Вярно е, че селата , намиращи се около линията (Драгомирово , Морава и Ореш) частично се обезлюдиха , но населеността от и към дунавския град изобщо не е спаднала.И тогава тези тълпи , побиращи се някога в 5 вагона , как ще влязат в един , не е много ясно.
Това са 3-те основни момента , на които се опира политиката на БДЖ по отблъскване на потенциалните пътници във влаковете.Цялата тази картина обаче не е случайна , а целенасочена , което влече след себе си и естествените последици от закриването на много второстепенни участъци.Да стискаме палци какво може да се случи за в бъдеще.
Вторият аспект е пускането на мотриси без климатик , мръсни и неугледни вагони , което допълнително отблъсква и малкото останали пътници , предпочели влака като транспорт в своите предвижвания.Като им стане студено през зимата и горещо през лятото , невероятна мръсотия в коридора или купетата , мирищеща тоалетна и куп други неща , хората се отвращават и другия път се замислят дали да ползват влака до родните си места.
На трето място (но не последно) може да се прибави и орязването на съставите.Влак , който преди идването на дизеловите мотриси е бил с 5 вагона , при неспадаща населеност през последните години , сега се пуска с един - единствен вагон и хората в него се тъпчат като в консерва.Пример давам с участъка Левски - Свищов.Университетският град генерира пътникопоток , така както и през 90-те години и началото на 2000 г. Вярно е, че селата , намиращи се около линията (Драгомирово , Морава и Ореш) частично се обезлюдиха , но населеността от и към дунавския град изобщо не е спаднала.И тогава тези тълпи , побиращи се някога в 5 вагона , как ще влязат в един , не е много ясно.
Това са 3-те основни момента , на които се опира политиката на БДЖ по отблъскване на потенциалните пътници във влаковете.Цялата тази картина обаче не е случайна , а целенасочена , което влече след себе си и естествените последици от закриването на много второстепенни участъци.Да стискаме палци какво може да се случи за в бъдеще.

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

2636/2637 не е губещ влак всеки ден виждам тълпите които се качват от Добрич,като хората масово си вземат билети за първокласния вагон заради купетата.С тези exDB вагони изгониха голяма част от пътуващите зашото са изключително неудобни за тези големи разтояния.Та на "Кардамеца" гарнтирам че спалния и първокласния са с населеност 100% като не са редки случаите в които местата свърщват часове преди тръгване на влака,плюс това на Повеляново влака има връзка с този от и за Пловдив и е удобен за много студенти.Същото е и дереджето с влак 28203 който тръгва от Добрич в 13:50 и той се позва от много студенти като удобна връзка с "Родопи".Та какво им е губещото на тези влакове че са в списъка за спирене,така като гледам май там голяма част от влаковете са именно печеливши 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Информация
Модератори