Кой е локомотива?Nikss написа:Влак на БЖК съставен от 6 вагона е изпаднал от релсите заедно с локомотива между гара Чб и сп. Реселец. Все още не е ясно колко метра път е съсипан. Движението се извършва само по единия път.

Днес поради липса на ученици от моя клас се разходих с един приятел до спирката Овча Купел. Тя е готова но комплекса отзад все още е пуст. Говорих се с военния пазач и си разменихме приказки направих няколко снимки на спирката. Не съм снимал кабинката защото е било забранено. Само ще кажа че кабинката е точно на изхода за комплекса ето ги и снимките: http://bg.fotoalbum.eu/kikiface/a647351/00000001
http://bg.fotoalbum.eu/kikiface/a647351/00000002
http://bg.fotoalbum.eu/kikiface/a647351/00000003
Докато разглеждах видях 3 влак. Първия беше ЕМВ с два вагона междинни май за Перник. Втория беше също ЕМВ но само с 1 вагон по средата той сигурно е обратния от Перник и третия два дизела за Кюстендил като първия беше надраскан.
Толкова за днес от мен.
http://bg.fotoalbum.eu/kikiface/a647351/00000002
http://bg.fotoalbum.eu/kikiface/a647351/00000003
Докато разглеждах видях 3 влак. Първия беше ЕМВ с два вагона междинни май за Перник. Втория беше също ЕМВ но само с 1 вагон по средата той сигурно е обратния от Перник и третия два дизела за Кюстендил като първия беше надраскан.
Толкова за днес от мен.

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Подробности все още не зная.stani_46001 написа:Кой е локомотива?Nikss написа:Влак на БЖК съставен от 6 вагона е изпаднал от релсите заедно с локомотива между гара Чб и сп. Реселец. Все още не е ясно колко метра път е съсипан. Движението се извършва само по единия път.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Близо 2км път са изорали БЖК-арци.

в момента влак 7630 блъсна човек
ако мога 6те направя снимки и ще кача !!!!
ако мога 6те направя снимки и ще кача !!!!

Движението се осъществява само по път 2, път 1 не се знае до кога ще бъде неизползваем. Поради движението само по път 2 ситуацията в късния следобед беше следната:
БВ 2614 "притисна" ПВ 20111 обслужен с ЕМВ 32 109/110 да го чака в Ку, като същият пристигна и замина от Чб +35', а най-много от цялата работа го отнесе КПВ 20234 с ЕМВ 32 103/104, който замина от начална гара +75', подпрян от 4612, 2614 и 20111
БВ 2614 "притисна" ПВ 20111 обслужен с ЕМВ 32 109/110 да го чака в Ку, като същият пристигна и замина от Чб +35', а най-много от цялата работа го отнесе КПВ 20234 с ЕМВ 32 103/104, който замина от начална гара +75', подпрян от 4612, 2614 и 20111

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Само дето плевенчани не могат да карат нито 46 000, нито 46 200.bdz46 написа:20624 с 46 243.

1:40 ПЛЗ - 20624 / 20621 М 817-ВЕНЦEСЛАВ Д ВЕЛИЧКОВ 5342-ЦЕЦО ТОДОРОВ ПЕТРОВ
ГО карат само до Плз 20624 и връщат 20623. Отделно е имало писана и втора машина на 20624.
Нещо не се връзва...
Последно промяна от Nikss на Пон Окт 10, 2011 6:23 pm, променено общо 1 път.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Всичко се връзва. 46 243 от известно време работи в депо ГО, където има 4-5 бригади с правоспособност за серията.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори