

Последно промяна от bagerite на Пет Сеп 30, 2011 8:20 pm, променено общо 2 пъти.
обичам влаковете
404 Not Found
Един вагон, ама пълен! (4627)

обичам влаковете
Така вече става. 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Някой знае ли нещо за това съкровище?
Изглежда страхотно, не знам дизелов ли е крана или с парна машина?
Изглежда страхотно, не знам дизелов ли е крана или с парна машина?
обичам влаковете

дано не ги нарежат, дори без да се привеждат в изправност, това са страхотни музейни експонати!
обичам влаковете
да това е парен багер в старозагорското депо има един такъв, ако не греша и в Димитровград имаbagerite написа:Някой знае ли нещо за това съкровище?
Изглежда страхотно, не знам дизелов ли е крана или с парна машина?

някой виждал ли е парен багер в действие?
Може ли да пътува на самоход по линията?
Може ли да пътува на самоход по линията?
обичам влаковете

Администратор
Парен багер в действие не съм виждал. Иначе не може да пътува на самоход по ЖП линията, пътува като вагон, теглен от локомотив. Парните снегорини са същата работа - работят, бутани от локомотиви. Всичката произведена пара при багерите и снегорините отива за основната им работа - повдигателни, товарещи или снегоочистващи съоръжения.
64.19
И сега въпрос - каква е максималната скорост на влак , возещ в състава си парен багер?
Я да видим кой знае , или му се е случвало.
Ето как изглежда старозагорския.Снимката е правена от Н. Петракиев преди няколко години.Не знам обаче дали багерът си е на същото място.
Я да видим кой знае , или му се е случвало.

Ето как изглежда старозагорския.Снимката е правена от Н. Петракиев преди няколко години.Не знам обаче дали багерът си е на същото място.

Администратор
Няма някой тук, който да е возил в състава си парен багер, но:
1. Пред багера се прикача специален вагон, поддържащ стрелата и кофата срещу разлюляване или преместване
2. Купола на багера се застопорява срещу самозавъртане по време на движение
3. Максимално допустима скорост при превоз на багер с изправна ходова част - V макс = 60 км/час, ако не е указана друга с шаблон върху рамата на багера
4. Необходимо е, превозваните парни багери да са снабдени с непрекъснат и изправен спирачен въздухопровод и същият да завършва със стандартните съединителни ръкави и спирателни кранове
1. Пред багера се прикача специален вагон, поддържащ стрелата и кофата срещу разлюляване или преместване
2. Купола на багера се застопорява срещу самозавъртане по време на движение
3. Максимално допустима скорост при превоз на багер с изправна ходова част - V макс = 60 км/час, ако не е указана друга с шаблон върху рамата на багера
4. Необходимо е, превозваните парни багери да са снабдени с непрекъснат и изправен спирачен въздухопровод и същият да завършва със стандартните съединителни ръкави и спирателни кранове
64.19

страхотна снимка, Весо, май е по-запазен от варненския...
обичам влаковете
да Весо багера си е на същото място и като гледам господ там ще си го убиеVESO написа: Ето как изглежда старозагорския.Снимката е правена от Н. Петракиев преди няколко години.Не знам обаче дали багерът си е на същото място.

Информация
Модератори