Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 188 е в депо София за вдигане, със счупен страничен прозорец страна машинист на 1-ва кабина и с електрическа повреда пак там - капака на контролера беше свален. Освен това има проблем с разхлабването на спирачката.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45188 e за скъсано каре.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

lok45111 написа:45 188 е в депо София за вдигане, със счупен страничен прозорец страна машинист на 1-ва кабина и с електрическа повреда пак там - капака на контролера беше свален. Освен това има проблем с разхлабването на спирачката.
След катастрофата, прилича на пародия на локомотив. А едно време беше една от най хубавите 45-ци във СЗ. :(
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Вчера дойде с 10114 със скъсано каре.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

А се вдига в Сф, защото в Пд крановете са окончателно спрени.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Вчера дойде с 10114 със скъсано каре.
А прозореца как и къде се е счупил? 1-ва кабина е цялата в сол от стъкла.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуални снимки от днес.

44128-7;
44134-5;
45188-0;

И бъдещата 44167-5:
- машината;
- снимка за спомен.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Да е честита и този път без аварийно пътуване. А какво става с 45.153 да не би да е отишла на оградата.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

128 е спряна за голям ремонт+бандажи
134 е превъртяла бандаж(7см)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А 064 да не е погребана като кобила без история :?: :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

44.123 написа:Да е честита и този път без аварийно пътуване. А какво става с 45.153 да не би да е отишла на оградата.
Не във съседното хале се прави някакъв ремонт, ама не знам какъв. :D
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Само да не я "замаже" с маламашката "майстора", както 43309.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Точно 309 и 64 квото и да ги правят се ше са криви.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Много машини са криви, но 309 е направо одрискана.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Не тя е мазана с "мазанка", ако искате кажете шпаклована с "мистерия".

* мазанка- козя кожа с козината.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация