Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Качих снимките отново.Явно foto.bg нещо се е бъгнало , тъй като аз пък ги виждам в моята галерия качени по два пъти.
VESO написа:Инфо от днес , 21-ви септември:
06097-0 със 18208.До него се вижда 30005-7+30006-5 , обслужваща 10116.Пътническият за София регистрира близо 200 % населеност , като имаше правостоящи дори и в коридорите между седалките.Аз застанах в първата секция до вратата , но да си измия ръцете до тоалетната изобщо и не можах да стигна.За най - голяма изненада , правостоящи имаше до Пазарджик.
07064-9 :arrow: тов.влак.
43539-6 :arrow: "Тристранната схема" 10121 / 10265 /10114.
Изолираната 44078-4.
44185-7 :arrow: 1622.
45157-5 :arrow: "Бургас Weekend" 8671 с бистро и 5 exDB-та.
46229-1 :arrow: тов.влак.
46238-2 :arrow: 8610.
31019-7+31020-5 обслужваше 10112.
Сега отварят ли се?
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Перфектно се отварят и виждат. Браво!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

да вече се отварят :wink:
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Днес имаше двойно присъствие на модернизирана 46-ца в Каспичан. Локомотив 46219, дошъл от Карнобат с товарен влак, след което замина изолиран за Синдел. През това време от към Горна Оряховица дойде товарен влак начело с машина 43-та серия и зад нея 46243. Малко след това машините се върнаха с друг товарен влак за Горна. Трябваше 46243 да води, но можеби има причина това да не се случи. Клипчета след малко в съответната тема.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес ЕМВ 32 145/6 обслужва вл.20103/4. При пристигане на 20103 в г. М се оказа, че от първа талига по посока на движението излиза дим с неприятна миризма. Започнаха огледи докато не се стигна до изолирането на повредената талига поради нелашкане. По думите на лок машинист, калодките държат прекалено много, защото е отворено някакво кранче на самата талига, което вкарва много въздух в SAB регулатора и се получава това. Иначе безпроблемно обслужи 20103 до крайна гара, макар и с 15 мин закъснение. Редукторите на ЕМВ виеха ужасно за масло, но пък спиранията бяха плавни и нямаше лашкане и блъскане между секциите.
ДТВ 20610 с ЕЛ 45195 + 45 171
ПВ 20132 го срещнахме на сп. Брусен с 33-ката
БВЗР 2610 *Зл.пясъци* с ЕЛ 44 076 и състав както следва:
3 първокласни вагона (2 от които се зачитаха за второкласни), синия бюфет 85 55 041, 2 второкласни и 3 първокласни, считани за второкласни (допълнителни)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа:По думите на лок машинист, калодките държат прекалено много, защото е отворено някакво кранче на самата талига, което вкарва много въздух в SAB регулатора и се получава това.
Туй ако можеш да ми го обясниш тоя въздух в САБ-а кво ше търси...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не са мои думите, написах каквото чух. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това кранче трябва винаги да е отворено. Когато се увеличи буталния ход, през него се задейства САБ-регулатора (същия е пневматичен) и компенсира износването на калодките. Като го затвориш, трябва на ръка да се натяга, иначе се увеличава буталния ход и спирачния ефект намалява.
Фактът, че талигата е лашнала след изолирането, означава, че САБ-ът и въпросното кранче нямат нищо общо.
Най-вероятно устоял преводач на налягане, но и това не обяснява пушеците, защото калодките не пушат, ако ще и жълти да станат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Хм, интересна работа. Това е вторият такъв случай след инцидента със 70202 от Юни месец. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

има еднно реле двление то е пневматично и се намира под коша на емв
Мнения: 315
Регистриран на: Нед Апр 03, 2011 10:27 pm
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:

Мнение от varg »

Извинете има ли някои от Бургас тука?
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Има.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Двама даже :lol:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Юни 01, 2011 8:40 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от r0n1s1z3 »

Вчера (22.09.2011) пътувах с "Чайката" от София към Тулово и голямо впечатление ми направи масираното присъствие на локомотиви на БЖК на гара Пирдоп - 6 87-ци, 2 40-ки и два дизела 52-а серия... Някой знае ли защо...?! :roll:
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

гара на домуване Пирдоп.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация