Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Labros написа:
Усилено се говори , че хърватския завод за локомотиви Кончар е фалирал
За този тук в Пд ли става въпрос,или за завода в Хърватска :?:
За завода в Хърватска. Явно халето тук ще бъде преотстъпено вероятно изцяло на БДЖ или хърватите ще запазят процент, но самите хървати до колкото чух не произвеждали вече локомотиви.
Тия господа от халето в Пд (кончар)са полвината в разни принядителни неплатени отпуски.
Другата също непотвърдена новина е, че най-вероятно локомотиви Шкода няма да се модернизират повече от Кончаристите. Също има информация че чехи стягат останалите халета в ЖПЗ София за извършване на КР-и на наште шкоди. За модернизация на Шкода 43/44 не се говори.

Ако някой има точна информация нека сподели. Това мойто не е 100% сигурна информация.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Това за халетата в ЖПЗ се разтяга вече 2 години но до момента нищо не е станало. Относно кончината на Кончар може да се провери из нета дали не е писано нещо по въпроса.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

46 242 написа:От Dido73
Също така по данни от непотвърден източник предстои нов анекс №12 към договора с Кончар за модернизация на 12 локомотива за тази 2007, което прави по локомотив на месец.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Договорът включва 12 лок, по един на месец, също така и модернизация и капитален ремонт на още 8 лок. Източникът е сигурен.
Да но слуха за фалита на хърватския завод Кончар явно също е верен и сигурен. Интересно каква е причината за това. При положение , че БДЖ прави нов анекс с фалирал завод значи ли това че БДЖ обрича на провал модернизацията на останалите локомотиви, или просто завода специално за локомотива в хърватска наистина е закрит, но хърватите ще доставят оборудването за въпросните машини и наште ще си го правят монтират тук. :?
Дай информация ако имаш.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

До колкото съм чул слухове за сега нищо по въпроса с 44. Не вярвам, че чехите ще правят КР понеже заводите в чехия май са дали фира. Има приватизирани депа в Чехия който са превърнати в ремонтни работилници. Аз дочух слухове, че в Русе ще почват да правят КР1 на червените маш. С две думи от всякъде се чуват слухове разни и разнообразни но нищо не се върши.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:До колкото съм чул слухове за сега нищо по въпроса с 44. Не вярвам, че чехите ще правят КР понеже заводите в чехия май са дали фира. Има приватизирани депа в Чехия който са превърнати в ремонтни работилници. Аз дочух слухове, че в Русе ще почват да правят КР1 на червените маш. С две думи от всякъде се чуват слухове разни и разнообразни но нищо не се върши.
А може всички тия слухове да се пускат нарочно и целенасочено. Не е изключено. Но какво ли целят. За чехите и халетата в ЖПЗ слуха е доста автентичен и правдоподобен. За Кончар не ми изглеждаше така автентичен, докато не излезе информация от сами дирекция локомотиви в БДЖ. Става въпрос за прословутите проверки от БДЖ на халето на БДЖ-кончар в Пд, за това какво е дереджето. Сега пък нова партенка - Русе и КР на шкодите. Ако може някой да ми каже коя е вярната партенка грешка няма да има.

п.п. Русе правят КР на ЕМВ и то го правят със скоростта на дрогиран охлюв.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Но това е защото с такава скорост им плаща БДЖ - на час по лъжичка. Поради същата причина работниците в Кончар ги пускат неплатен отпуск.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

В Халето в Подуене ще минат още най-малко 20 машини за модернизация. По програма това трябва да стане до края на 2008г. Естесвено при положение, че БДЖ плащат така както е записано в договора.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

20 машини общо взето се равнява на модернизиране на цялата 46-та серия! :o
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

И не само 46.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44? Аз мислех че 44 001/2 ще са единствените. Против съм модернизацията на Шкодите, защото в Кончар тотално ще ги съсипят. Единствено съм "ЗА" само за 44 079 и 44 142, защото така или иначе вече са доста разграбени и за нищо не стават, а втората е почти готова за пясъкоструене.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

44 079 е СР и няма да се модернизира. За начало стига да сключат договор с Кончар за извършване на КР и СР.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Снимки на 46 221 от посрещането й в Пловдив, любезно предоставени от колегата Labros. :D
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=87333
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

46 242 написа:В Халето в Подуене ще минат още най-малко 20 машини за модернизация. По програма това трябва да стане до края на 2008г. Естесвено при положение, че БДЖ плащат така както е записано в договора.
Колега... нека все пак не забравяме, че БДЖ е част от дружеството БДЖ-Кончар, така че кой на кого и колко плаща е относително понятие в системата ни риба, ни рак. :wink:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Гост
Гост

Мнение от Гост »

dido73 написа:кой на кого и колко плаща е относително понятие в системата ни риба, ни рак. :wink:
Ами по начало би трябвало на всекиго да се плаща колкото трябва, но в случая БДЖ малко се ебава с паричките за служителите си. Много потърпевши има от цялата работа, които са закъснели с данъци и други сметки :evil: :arrow:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Тони_Казичане написа:
dido73 написа:кой на кого и колко плаща е относително понятие в системата ни риба, ни рак. :wink:
Ами по начало би трябвало на всекиго да се плаща колкото трябва, но в случая БДЖ малко се ебава с паричките за служителите си. Много потърпевши има от цялата работа, които са закъснели с данъци и други сметки :evil: :arrow:
Говорех конкретно за БДЖ-Кончар. БДЖ плаща на Кончар или плаща на себе си или на част от себеси, защото част от имуществото на халето барабар с продукцията е и на БДЖ.
Това имах предвид като казах ни риба, ни рак. И така излиза , че БДЖ имайки тази част може да оперира с капитала й, т.е. пари за заплати и т.н. Ако греша ме поправете.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация