Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

да се уточя кръстец
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Е,имал си в предвид 4-та линия да,но не съм сигурен дали никога не е минавала машина 46-та серия от там,някой ако знае,нека каже....
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Заради междуталиговия съединител .
Мнения: 27
Регистриран на: Съб Сеп 10, 2011 11:09 am
Местоположение: shumen

Мнение от loko_moto »

Никакъв проблем нямаше да им е на БДЖ от Карнобат до Каспичан да го тегли 46 почтти всеки ден 46 минава по този маршрут по 4 пъти а след това някоя стабилна варненска 44 да го поеме до Русе.Догодина пак да пуснат някоя морга по 4та да се счупи някъде където на 50 км няма машина и да ги видим какво ще правят.Между другото машината която пое Ориента след счупването на 44 139 беше закачена кото разбрахме счупената машина ще се тегли към Русе за ремонт.за товарен влак който щеше да замине в посока Русе или Шумен.Доколкото разбрахме счупената машина която е от Стара Загора ще бъде изтеглена чак до Русе за ремонт.Преди всяко мое пътуване със Шкода вече ще паля свещ.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:...
"ПРЕДВИД КАТЕГОРИЯТА НА ВЛАК 'ОРИЕНТ ЕКСПРЕС' И ПОЕТИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ПО ДОГОВОР Е НЕОБХОДИМО:
...
- ЛОК БРИГАДИ ДА СЕ ИНСТРУКТИРАТ ЗА ПЛАВНО ВОЗЕНЕ НА ВЛАКОВЕТЕ
.
Дайте догодина да го возим двойна тяга с "ПАВЕЛ" и 64.19 :lol: Ще им е много плавна возията със сигурност :lol:

Както винаги от БДЖ мислят тъпо, пишат тъпо, а накрая правят и тъпотии.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ако бяха закачили два Schenker-а дали щяха да се справят с влака? Не обърнах внимание на масата , но Ориента по принцип си е доста тежък.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Масата мисля,че е около 850т.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

850 тона е масата да. По принцип БИ БИЛО РЕДНО!!! ако тъпоумниците от клонящите към фалит Български държавни железници имат поне малко акъл в главите си, да пуснат парни локомотиви, които да возят "ОРИЛЕНТ ЕКСПРЕС". Но понеже в ръководните БДЖ глави има толкова мозък, колкото в купола на един Z-120, ясно е, че ще си показваме циганиите и следващата година.

п.п.: За частните презовачи не коментирам, защото държавния монопол тук е доста задушаващ. Комунизма си е отишъл отдавна, но на "Вазов 3" още витае.
64.19
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

А би ли се справил парен локомотив ? И то един ? Все пак има нагорнище Русе-Образцов чифлик например, а и пътя дълъг ... Едвам край Банкя с 6 вагона се справяше нулата
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Vancho написа:А би ли се справил парен локомотив ? И то един ? Все пак има нагорнище Русе-Образцов чифлик например, а и пътя дълъг ... Едвам край Банкя с 6 вагона се справяше нулата
Длъжен съм да ти отговоря, защото както винаги пишеш некомпетентно!

Казах ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ!!! Не парен локомотив. Например 03.12+16.01 ще е чудесна комбинация и ще е интересно за пътуващите във влака. Когато е празен ако щат и с "Жисмар" да го теглят.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Наистина , ако се позамислим , най - доброто , което можем да предложим на чужденците , е именно парна тяга за този влак.Но дали 03.12 и 16.01 ще се справят с него?
От друга страна , дори и при пътуванията с парна тяга се излагаме.Нали помните какво стана на 6-ти март т.г. с 609.76 и се наложи атракционния влак от Септември да бъде поет от 75006-7.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

03.12+16.01 биха се справили с влака. Иначе излагането се дължи на една стара максима:
"Когато в един бардак работата не върви, не сменяйте креватите, сменете курвите!"
Ама на "Вазов 3" май само креватите сменят :lol:
64.19
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

То да е само на Вазов-3...навсякъде е така,курвите са си старите:)
Мнения: 27
Регистриран на: Съб Сеп 10, 2011 11:09 am
Местоположение: shumen

Мнение от loko_moto »

Те пътниците слизат ли някъде въобще да проумеят че ги карат с парен локомотив?Нищо нямаше да забележат.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

loko_moto написа:Те пътниците слизат ли някъде въобще да проумеят че ги карат с парен локомотив?Нищо нямаше да забележат.
Слизат,влакът имаше престой цели 4 часа във Варна,за разходка и зареждане на вагоните с вода;)
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация