
Никой ли няма снимки или някаква информация, за днешният извънреден влак 16390 по теснолинейката?

8610, 08 сеп, Ямбол-София
Състав: лок. 44082-6, фургон 57 (038-6), 45В (026-3), 43В (031-5), 43АВ (023-0), 43В (018-1), 43В (036-4)
На Ямбол влакът пристигна и замина +1. На Кермен стигнахме до +4 поради намалението непосредствено преди входа на гарата при пресичането с АМ „Тракия”. На Хан Аспарух влязохме с +7, където вече ни чакаше „Родопи”. Така престоят ни се съкрати до около минута и тръгнахме „само” +4. До Стара Загора вече бяхме +6, а на Михайлово +7. Оказа се, че няма закъде да бързаме, защото „Слънчев бряг” се появи едва след още 6 мин. Тръгнахме с 13 ½ мин. отгоре, като минутките плюс се натрупаха до +18 на Чирпан. До Пловдив закъснението се запази в границите на 17-18 мин. Там, отпред на влака прикачиха лок. 44076-8. От Пловдив тръгнахме +18 и до Стамболийски се движихме по необичаен път №1. Закъснението нарасна до почти 20 мин. и така си остана до Септември. Оттам почнахме малко по малко да топим като на Костенец бяхме вече +17, а между РП Веринско и РП Побит камък „паднаха” още 3 мин. Така, на ЦГ София пристигнахме +14.
Населеността беше висока, не по-малко от 80%, като на Пловдив влакът почти се изпразни и се напълни отново.
На Пловдив се качи чуждестранна група за Септември за пътуване с теснолинейката. Бяха 16-17 човека и предизвикаха суматоха в първа класа, защото бяха с предварителна резервация, а останалите пътници, вкл. и аз, нямахме запазени места. Аз извадих късмет, че бях седнал на нерезервирано от тях място, но много други нямаха това щастие и бяха принудени да стоят прави до Септември. Това беше повод за доста неласкави квалификации и коментари по адрес на БДЖ.
Подробни данни за движението на влака (реални обходи и часове на пристигане/тръгване/транзит) на адрес: http://tranzit.dir.bg/load.php?id=djn36 ... 6Wur957493
Състав: лок. 44082-6, фургон 57 (038-6), 45В (026-3), 43В (031-5), 43АВ (023-0), 43В (018-1), 43В (036-4)
На Ямбол влакът пристигна и замина +1. На Кермен стигнахме до +4 поради намалението непосредствено преди входа на гарата при пресичането с АМ „Тракия”. На Хан Аспарух влязохме с +7, където вече ни чакаше „Родопи”. Така престоят ни се съкрати до около минута и тръгнахме „само” +4. До Стара Загора вече бяхме +6, а на Михайлово +7. Оказа се, че няма закъде да бързаме, защото „Слънчев бряг” се появи едва след още 6 мин. Тръгнахме с 13 ½ мин. отгоре, като минутките плюс се натрупаха до +18 на Чирпан. До Пловдив закъснението се запази в границите на 17-18 мин. Там, отпред на влака прикачиха лок. 44076-8. От Пловдив тръгнахме +18 и до Стамболийски се движихме по необичаен път №1. Закъснението нарасна до почти 20 мин. и така си остана до Септември. Оттам почнахме малко по малко да топим като на Костенец бяхме вече +17, а между РП Веринско и РП Побит камък „паднаха” още 3 мин. Така, на ЦГ София пристигнахме +14.
Населеността беше висока, не по-малко от 80%, като на Пловдив влакът почти се изпразни и се напълни отново.
На Пловдив се качи чуждестранна група за Септември за пътуване с теснолинейката. Бяха 16-17 човека и предизвикаха суматоха в първа класа, защото бяха с предварителна резервация, а останалите пътници, вкл. и аз, нямахме запазени места. Аз извадих късмет, че бях седнал на нерезервирано от тях място, но много други нямаха това щастие и бяха принудени да стоят прави до Септември. Това беше повод за доста неласкави квалификации и коментари по адрес на БДЖ.
Подробни данни за движението на влака (реални обходи и часове на пристигане/тръгване/транзит) на адрес: http://tranzit.dir.bg/load.php?id=djn36 ... 6Wur957493

Днес, 8611 София – Ямбол
Състав: лок. 46036, фургон 80 (003-2), 44В (002-3), 44В (001-5), 74А (005-5), бистро 97 (003-9), 44В (002-6), 44В (005-6), 44В (004-9), 74В (012-9).
Тръгнахме нормално и до Немирово се движихме 1-2 мин. преди време. Оттам нататък полека-лека започнахме да трупаме закъснение. Почти във всяко междугарие слагахме по минута отгоре, в някои и по повече, като „шампиони” бяха Чирпан-Свобода +2 ½ и Хан Аспарух-Нова Загора +4. На Пазарджик секунди след като „отлепихме” от перона влакът спря внезапно и престоя още около 2 мин. – не можах да разбера защо. Може би закъснял пътник (?!). На Калитиново минахме бавно през гарата, за да изчакаме отсреща да влезе позакъснелия с 5-6 мин. 80104.
Като цяло, основната част на закъснението се натрупа между Чирпан и Нова Загора (от +4 до +16-17). На Ямбол влакът пристигна и тръгна +17.
Направи ми впечатление, че на Пловдив, Стара и Нова Загора и Ямбол неизменно ни вкарваха в отклонение и ни приемаха на първи коловоз. Да не би да е заради инвалидния вагон?!
Подробни данни за движението на влака (реални обходи и часове на пристигане/тръгване/транзит) на адрес: http://tranzit.dir.bg/load.php?id=TLMWt ... a7dc957956
При сравнение на 8610 от вчера и 8611 от днес прави впечатление, че обходите в междугарията, където се трупа най-много закъснение - Черна Гора-Чирпан-Свобода и Хан Аспарух-Нова Загора - са почти идентични и за двата влака. Което логично навежда на мисълта, че причината не е във вагоните, машините или машинистите, а в инфрата.
Сутринта разгледах състава и на Златните, който беше композиран на първи коловоз и отначало погрешно взех за Слънцето. Първите два вагона бяха доста интересни - 99-40, тъмнозелени, които отначало взех за някакъв тип бистро, но тъкмо си тръгвах от перона, когато ми направи впечатление, че всъщност във вагона няма отделни маси, а като че ли една дълга маса по средата (?!) Не се виждаше добре, защото перденцата на прозорците бяха спуснати, а и нямах време да оглеждам подробно, за да не изпусна моя влак, който интересно беше чак на 10 изток. Останалите вагони в композицията на Златните бяха 63А (тъмнозелен), бистро, 2х63В и 3х63А.
Състав: лок. 46036, фургон 80 (003-2), 44В (002-3), 44В (001-5), 74А (005-5), бистро 97 (003-9), 44В (002-6), 44В (005-6), 44В (004-9), 74В (012-9).
Тръгнахме нормално и до Немирово се движихме 1-2 мин. преди време. Оттам нататък полека-лека започнахме да трупаме закъснение. Почти във всяко междугарие слагахме по минута отгоре, в някои и по повече, като „шампиони” бяха Чирпан-Свобода +2 ½ и Хан Аспарух-Нова Загора +4. На Пазарджик секунди след като „отлепихме” от перона влакът спря внезапно и престоя още около 2 мин. – не можах да разбера защо. Може би закъснял пътник (?!). На Калитиново минахме бавно през гарата, за да изчакаме отсреща да влезе позакъснелия с 5-6 мин. 80104.
Като цяло, основната част на закъснението се натрупа между Чирпан и Нова Загора (от +4 до +16-17). На Ямбол влакът пристигна и тръгна +17.
Направи ми впечатление, че на Пловдив, Стара и Нова Загора и Ямбол неизменно ни вкарваха в отклонение и ни приемаха на първи коловоз. Да не би да е заради инвалидния вагон?!
Подробни данни за движението на влака (реални обходи и часове на пристигане/тръгване/транзит) на адрес: http://tranzit.dir.bg/load.php?id=TLMWt ... a7dc957956
При сравнение на 8610 от вчера и 8611 от днес прави впечатление, че обходите в междугарията, където се трупа най-много закъснение - Черна Гора-Чирпан-Свобода и Хан Аспарух-Нова Загора - са почти идентични и за двата влака. Което логично навежда на мисълта, че причината не е във вагоните, машините или машинистите, а в инфрата.
Сутринта разгледах състава и на Златните, който беше композиран на първи коловоз и отначало погрешно взех за Слънцето. Първите два вагона бяха доста интересни - 99-40, тъмнозелени, които отначало взех за някакъв тип бистро, но тъкмо си тръгвах от перона, когато ми направи впечатление, че всъщност във вагона няма отделни маси, а като че ли една дълга маса по средата (?!) Не се виждаше добре, защото перденцата на прозорците бяха спуснати, а и нямах време да оглеждам подробно, за да не изпусна моя влак, който интересно беше чак на 10 изток. Останалите вагони в композицията на Златните бяха 63А (тъмнозелен), бистро, 2х63В и 3х63А.

Ето малко актуална информация и от мен:
ПВ 10203-45 195, след това машината отиде на 7620;
БВ 5621-45 166;
БВ 7622-45 176;
БВ 5611-44 078;
МБВ 490 замина с двойна тяга, първия 45 187, втория не успях да го видя.
БВ 2615-44 198;
RБВ 3620 пристигна начело с 44 134 (+9 мин.)
МБВ 292-44 130;
БВ 4611 с двойна тяга-44 127 и 44 111(влакова);
Някой беше споменал преди няколко дена ,че 45 172 се била запалила, ако наистина е тя, вече е оправена и се движи. Днес дойде с на ЦГ София с товарно влакче от 2 вагона!
ПВ 10203-45 195, след това машината отиде на 7620;
БВ 5621-45 166;
БВ 7622-45 176;
БВ 5611-44 078;
МБВ 490 замина с двойна тяга, първия 45 187, втория не успях да го видя.
БВ 2615-44 198;
RБВ 3620 пристигна начело с 44 134 (+9 мин.)
МБВ 292-44 130;
БВ 4611 с двойна тяга-44 127 и 44 111(влакова);
Някой беше споменал преди няколко дена ,че 45 172 се била запалила, ако наистина е тя, вече е оправена и се движи. Днес дойде с на ЦГ София с товарно влакче от 2 вагона!


Погледнете графика на 16-та за неделя 11.09.11., какви влакове има назначени: 16281/16283/16285/16380 и 16381/16383/16397/16380 със 609.76. Някакви идеи какво става по тая 16-та, оня ден някакъв редовен 16390, сега пък някакви КПВ? Някой запознат какво става там, редовни ли ще са само за пътници или само туристи, разписания?

днес 7625 2ч закъснение знаете ли защо? 


Информация
Модератори