
Ако на някой му е интересно, ето линк на Ориента на Румънска територия: http://www.forumtrenuri.com/t1625-orient-express-2011

Миналата година (или 2009-а, не си спомням точно) мисля, че пак беше 15 ваг състав, но тогава от Р до Ва беше с 43 528 и втора машина не е подавана. Теглителната норма в този случай оказа влияние, щом днес са подавали 545 помощна, вероятно до Образц. чифлик или Разград. Интересно заради тонажа ли са го ограничили до 100 км/ч на наша територия, при положение, че талигите на вагоните отговарят на скорост 140 до 160 км/ч.
Наистина щеше да е по-добре според мен да подадат 45-а марка в този случай. 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Днес ходих във Варна с БВ 2613 и се чудя защо ориента още го нямаше на гарата, на връщане при тръгването на ПВ 20166 видях, че е с 44115.1. Не дочаках тръгването на ориента, защото още при тръгването си бях установил, че нямам пари- бях си забравил картата за банкомат. Само бих искал да попитам към Истанбул как продължава до граничен пункт Свиленград-Капъкуле след Варна. Синдел-Карнобат-Ямбол-Нова Загора и оттам Гълъбово-Раднево-Симеоновград или Стара Загора-Михайлово-Димитровград-Свиленград. Ако питате мен все си мисля, че Нова Загора-Симеоновград е по пряко...
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

Ето и клип на ориента на влизане във Варна. 

Времето на центр. Варна на 6-тия ден от септември е приятно , слънчевите лъчи галят лицата на надъханите форумци , готови да заснемат пристигането на известния влак "Ориент Експрес" , идващ откъм Русе.Тъкмо бяхме тръгнали за клип , когато един от полицаите на перона каза , че е абсoлютно забранено да се прави клип и да се снима влака на влизане като по този начин охлади ентусиазма на присъстващите.Тената успя да се измъкне и да прибяга до другия край на гарата , за да предостави на форумната аудитория пристигането на влака.За сметка на това , след идването си , вагоните бяха фотографирани един по един.Започвам по ред.Теглещ локомотив бе 44123-8.
1. 64 87 06 70 425 - 0
- външен вид;
- номер;
2. 64 87 06 70 473 - 0
- външен вид;
- номер;
3. 64 87 06 70 552 - 1
- външен вид;
- номер;
4. 64 87 06 70 553 - 9
- външен вид;
- номер;
5. 64 87 06 70 544 - 8
- външен вид;
- номер;
6. 64 87 06 70 915 - 0
- външен вид;
- номер;
7. 64 87 08 70 110 - 6
- външен вид;
- номер;
8. 64 87 09 70 141 - 6
- външен вид;
- номер;
9. 64 87 08 70 095 - 4
- външен вид;
- номер;
10. 64 87 06 70 674 - 0
- външен вид;
- номер;
11. 64 87 06 70 912 - 7
- външен вид;
- номер;
12. 64 87 06 70 543 - 0
- външен вид;
- номер;
13. 64 87 06 70 555 - 4
- външен вид;
- номер;
14. 64 87 06 70 483 - 9
- външен вид;
- номер;
15. 64 87 06 70 482 - 1
- външен вид;
- номер.
Извън общите снимки , ето няколко фотографии от влака:
- табелка;
- лампа и цветя;
- талига;
- между два вагона;
- дестинация;
- буфери;
- надпис върху проходно мостче между вагоните;
- надпис върху една от вратите;
- табела.
Експреса на фона на гарата и на фона на залеза в морската столица.
Някъде час след пристигането си , влакът бе изтеглен в гърловината , а привечер докаран отново.Заминаването му бе отразено на таблата.Начело застана 44115-4.
Вечерни фотографии от Варна:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
За финал - на гара Стара Загора , теглен от 45186-4:
- снимка 1;
- снимка 2.
Част от форумската група пътува и в момента , затова след прибирането им , могат да покажат фотографии от гара Димитровград и смяната на тягата.
Подробна галерия със снимките от "Ориент Експрес" може да видите тук.
1. 64 87 06 70 425 - 0
- външен вид;
- номер;
2. 64 87 06 70 473 - 0
- външен вид;
- номер;
3. 64 87 06 70 552 - 1
- външен вид;
- номер;
4. 64 87 06 70 553 - 9
- външен вид;
- номер;
5. 64 87 06 70 544 - 8
- външен вид;
- номер;
6. 64 87 06 70 915 - 0
- външен вид;
- номер;
7. 64 87 08 70 110 - 6
- външен вид;
- номер;
8. 64 87 09 70 141 - 6
- външен вид;
- номер;
9. 64 87 08 70 095 - 4
- външен вид;
- номер;
10. 64 87 06 70 674 - 0
- външен вид;
- номер;
11. 64 87 06 70 912 - 7
- външен вид;
- номер;
12. 64 87 06 70 543 - 0
- външен вид;
- номер;
13. 64 87 06 70 555 - 4
- външен вид;
- номер;
14. 64 87 06 70 483 - 9
- външен вид;
- номер;
15. 64 87 06 70 482 - 1
- външен вид;
- номер.
Извън общите снимки , ето няколко фотографии от влака:
- табелка;
- лампа и цветя;
- талига;
- между два вагона;
- дестинация;
- буфери;
- надпис върху проходно мостче между вагоните;
- надпис върху една от вратите;
- табела.
Експреса на фона на гарата и на фона на залеза в морската столица.
Някъде час след пристигането си , влакът бе изтеглен в гърловината , а привечер докаран отново.Заминаването му бе отразено на таблата.Начело застана 44115-4.
Вечерни фотографии от Варна:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
За финал - на гара Стара Загора , теглен от 45186-4:
- снимка 1;
- снимка 2.
Част от форумската група пътува и в момента , затова след прибирането им , могат да покажат фотографии от гара Димитровград и смяната на тягата.
Подробна галерия със снимките от "Ориент Експрес" може да видите тук.
Последно промяна от VESO на Сря Сеп 07, 2011 12:14 pm, променено общо 1 път.
Ние също. Но тогава при Ориента , положението бе затегнато.Освен внушителното присъствие на полицаи , имаше и такива , които ходеха чак до края на пероните и предупреждаваха снимащите да не пресичат линиите.Смятай колко време се губи , ако започна да снимам последния вагон на някой влак и искам да премина от другата страна.Задължават те да отидеш до челната сграда и да преминеш оттам.После отново по цялата дължина на перона , за да стигна до желаното място.Изгубено време в ходене - минимум 15 минути.
Информация
Модератори