Темата е за 52 и 55 на БЖК, но има само една снимка на бежекарска 55 ца. Предлагам ви няколко снимки на 55.179, направени на гара Пирдоп на 24.12.2009
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=297457&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=297458&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=297459&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=297460&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=297457&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=297458&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=297459&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=297460&size=big
По темата - 52212-8 , собственост на БЖК стои на първи коловоз на гара Пирдоп.




В депото на ЖПК Девня са пристигнали два ремонтирани локомотива серия 55 за БЖК с номера 55.270 и 55.271 ( CFR номера 80.0067 с 80.0390) , ето две снимки с не особено добро качество правени в последния момент с мобилен телефон :
http://media.snimka.bg/8812/023878791-big.jpg
http://media.snimka.bg/8812/023878795-big.jpg
http://media.snimka.bg/8812/023878791-big.jpg
http://media.snimka.bg/8812/023878795-big.jpg
Тоест тези машини , които доскоро бяха "български" , вече са "румънски".Ще ги залича от списъците на 55-00-ците.Само ми кажи номерата с контролна цифра ли са , или са така , както си ги написал?
Тук обаче имам нужда от уточнение , тъй като възникват 2 варианта:
1. машините са били работили в България под номера 55-270 и 55-271 , сега са преминали към румънския оператор и новите им номера са 80.0067 и 80.0390.В този случай веднага ги заличавам от нашите.
2. машините са работили в Румъния с номера 80.0067 и 80.0390 и сега са получили номерата 55-270 и 55-271 , вероятно на бракувани по - рано наши локомотиви.В този случай ги добавям.
Кой от двата варианта е налице , за да знам какво да правя?
Тук обаче имам нужда от уточнение , тъй като възникват 2 варианта:
1. машините са били работили в България под номера 55-270 и 55-271 , сега са преминали към румънския оператор и новите им номера са 80.0067 и 80.0390.В този случай веднага ги заличавам от нашите.
2. машините са работили в Румъния с номера 80.0067 и 80.0390 и сега са получили номерата 55-270 и 55-271 , вероятно на бракувани по - рано наши локомотиви.В този случай ги добавям.
Кой от двата варианта е налице , за да знам какво да правя?

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Администратор
Информация
Модератори