Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Актуална снимка на 232 613 - 0 на гара Нова Загора.

Администратор
204-698-5 упорито не иска да заработи като хората след ремонта в депо София. Отделно "цъфна" и една въздушна повреда - устоял(пардон! ЗАКЛИНИЛ) пневмобутон за въздушната свирка(тифона) под пулта. Конструктивно, скапания бутон е идентичен с тези на пулта на V10, V15.20, V18 и V22 и естествено бях запознат със склонността на този модел бутони да устояват, блокират и чупят стержени. В случая нащия "герой" е устоял зверски, стержена е със счупена опашка, връщащата пружина е отишла на кино... Опитите ми да излекувам болешките шенкерови не дадоха резултат и към 18:30 черен, потен и ядосан се оттеглих от тихия фронт. Утре следва втора епична битка и надявам се, войната да е спечелена в моя полза.
64.19
Днес на бургаската гара имаше цели 4 локомотива на Шенкер .Една "Людмила" 232 613-0 начело и зад нея още 3 броя 86-ци.Телефона ми не можа да ги хване всичките накуп,че се наложи да правя 2 снимки.
Извинявайте за качеството,ама толкова може да снима телефончето,пък и аз де 

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


Администратор
Днес 204-698-5 замина за струг в депо Подуяне. Както се полага след ремонт даде и съответните повреди:
1. Ниско маслено налягане на ДД след масления фитър, високо в турбонадувката
2. Тифона страна пулт 1 фучи, но не свири
3. Директна спирачка пулт 2 самозадържа на положение "Неутрално"
Поради горното, за въздушните повреди лично се отзовах и същите бяха отстранени. Благодарение на опита ми, натрупан с тифона, подарен ни от Калпачки за 64.19, набързо същият на 204-698-5 бе демонтиран, ревизиран, притрит на фина шкурка, омит със спирт, одухан с въздух, събран и изпитан. Последва качване на машината и второ изпитване - свири като нов.
С директната спирачка си поговорихме "на високо равнище" и същата обеща да не допълва повече
За масленото на ДД, знам какво е, но да се оправят "майсторите"
1. Ниско маслено налягане на ДД след масления фитър, високо в турбонадувката
2. Тифона страна пулт 1 фучи, но не свири
3. Директна спирачка пулт 2 самозадържа на положение "Неутрално"
Поради горното, за въздушните повреди лично се отзовах и същите бяха отстранени. Благодарение на опита ми, натрупан с тифона, подарен ни от Калпачки за 64.19, набързо същият на 204-698-5 бе демонтиран, ревизиран, притрит на фина шкурка, омит със спирт, одухан с въздух, събран и изпитан. Последва качване на машината и второ изпитване - свири като нов.
С директната спирачка си поговорихме "на високо равнище" и същата обеща да не допълва повече

За масленото на ДД, знам какво е, но да се оправят "майсторите"

64.19

Администратор
Докато преглеждах едни сайтове в Интернет , открих това ново попълнение(*) в редиците на частния оператор.Тази снимка на локомотив с номер 346 776 - 8 е правена на 11-ти юни 2010 г. на гара Пирдоп.
(*) информацията още не е потвърдена.Някой да разполага с повече данни?
(*) информацията още не е потвърдена.Някой да разполага с повече данни?

Администратор
Благодаря , Марио , значи ще я добавям към списъка.А той до момента е следния:
VESO написа:Тези дни прегледах една дузина снимки и мнения по теми от форумите и успях да събера информация за локомотивите , собственост на частния оператор.
- електрически:
86013-0;
86014-8;
86016-3;
86017-1;
86019-7.
- дизелови:
204 366-9;
204 399-0;
204 485-7;
204 626-6;
204 660-5;
204 698-5;
204 710-8;
204 758-7;
204 769-4.
232 613-0;
232 678-3.
346 776-8.
Ако има пропуснати или сгрешени , допълвайте и поправяйте.
Последно промяна от VESO на Чет Сеп 29, 2011 9:31 pm, променено общо 1 път.
да допълня 86.016.3 ето и снимка на нея http://www.foto.bg/showfull.php?photo=326650
Информация
Модератори