

12:00 - 12:40 е на Р.
в заповедта пише следното:
"В ГАРА ВА ВЛАКЪТ ДА СЕ ПРИЕМЕ НА ЧЕТВЪРТИ К-З, КЪДЕТО ДА ПРЕСТОИ ДО 17:00 Ч. И СЛЕД ТОВА СЕ ПОДАДЕ В ДЕПО ЗА ЗАРЕЖДАНЕ С ВОДА. ВЛАКЪТ ДА СЕ КОМПОЗИРА ОТНОВО НА ЧЕТВЪРТИ К-З НАЙ-КЪСНО ДО 18:15 Ч.
СЪСТАВ НА ВЛАКОВЕ НР 13304, 13305, 13331, 13499 И 13498 - 2ВР, 1ВБ, 11 ВЛ, 1 ПУЛМАН - 15 ВАГОНА - 840 Т
ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА ВЛАКОВЕТЕ С ЛОКОМОТИВИ:
ВЛ.13331 - ОТ РУСЕ ДО ВАРНА - СЕРИЯ 44
ВЛ.13499 - ВА-СЗ-ДГ - СЕРИЯ 44
ДГ-СВИ-КК - 07-100
ВЛ.13498 КК-ДГ - 07-100
ДГ-СЗ-ГО-Р - СЕРИЯ 44 "
И още:
"ПРЕДВИД КАТЕГОРИЯТА НА ВЛАК 'ОРИЕНТ ЕКСПРЕС' И ПОЕТИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ПО ДОГОВОР Е НЕОБХОДИМО:
- ДА СЕ ОСИГУРИ ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВЕТЕ ТОЧНО ПО РАЗПИСАНИЕ
- ЛОК БРИГАДИ ДА СЕ ИНСТРУКТИРАТ ЗА ПЛАВНО ВОЗЕНЕ НА ВЛАКОВЕТЕ
- ДА НЕ СЕ ДОПУСКА КАЧВАНЕТО ВЪВ ВЛАКА НА ЛЮБОПИТНИ СТРАНИЧНИ ЛИЦА, НЕСВЪРЗАНИ С ОБСЛУЖВАНЕТО МУ, ЗА ДА НЕ СЕ БЕЗПОКОЯТ ПЪТНИЦИТЕ."
Общо взето това е, лека и спорна работа на всички утре - фотографи, машинисти и друг обслужващ персонал по гари и депа.

в заповедта пише следното:
"В ГАРА ВА ВЛАКЪТ ДА СЕ ПРИЕМЕ НА ЧЕТВЪРТИ К-З, КЪДЕТО ДА ПРЕСТОИ ДО 17:00 Ч. И СЛЕД ТОВА СЕ ПОДАДЕ В ДЕПО ЗА ЗАРЕЖДАНЕ С ВОДА. ВЛАКЪТ ДА СЕ КОМПОЗИРА ОТНОВО НА ЧЕТВЪРТИ К-З НАЙ-КЪСНО ДО 18:15 Ч.
СЪСТАВ НА ВЛАКОВЕ НР 13304, 13305, 13331, 13499 И 13498 - 2ВР, 1ВБ, 11 ВЛ, 1 ПУЛМАН - 15 ВАГОНА - 840 Т
ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА ВЛАКОВЕТЕ С ЛОКОМОТИВИ:
ВЛ.13331 - ОТ РУСЕ ДО ВАРНА - СЕРИЯ 44
ВЛ.13499 - ВА-СЗ-ДГ - СЕРИЯ 44
ДГ-СВИ-КК - 07-100
ВЛ.13498 КК-ДГ - 07-100
ДГ-СЗ-ГО-Р - СЕРИЯ 44 "
И още:
"ПРЕДВИД КАТЕГОРИЯТА НА ВЛАК 'ОРИЕНТ ЕКСПРЕС' И ПОЕТИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ПО ДОГОВОР Е НЕОБХОДИМО:
- ДА СЕ ОСИГУРИ ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВЕТЕ ТОЧНО ПО РАЗПИСАНИЕ
- ЛОК БРИГАДИ ДА СЕ ИНСТРУКТИРАТ ЗА ПЛАВНО ВОЗЕНЕ НА ВЛАКОВЕТЕ
- ДА НЕ СЕ ДОПУСКА КАЧВАНЕТО ВЪВ ВЛАКА НА ЛЮБОПИТНИ СТРАНИЧНИ ЛИЦА, НЕСВЪРЗАНИ С ОБСЛУЖВАНЕТО МУ, ЗА ДА НЕ СЕ БЕЗПОКОЯТ ПЪТНИЦИТЕ."
Общо взето това е, лека и спорна работа на всички утре - фотографи, машинисти и друг обслужващ персонал по гари и депа.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Е плавно возене, се има предвид спиране със расхлабена спирачка ( за да не се получава ефекта падащи куфари ) , а също и плавно потегляне и ускоряване. И нещо много важно, на всички междугария със 10-20км под разрешената скорост, за да няма сътресения ( за последното не знам дали ще се позволи от разписанието на влака )dobo написа:Плавно возене![]()
![]()
Ще умра
![]()
![]()
![]()




Е ама има си написани и глупости де....


42 081 няма как да я пуснат при положение, че в заповедта изрично е споменато да се осигурят л-тиви серия 44 по електрифицираните участъци и 07-100 по неелектрифицираните. Смятам, че е по-добре да подават 45-ци, така или иначе в разписанията е заложено до 100 км/ч, а 15 ваг, 840 т не е лесен за обслужване и дори на връщане през Балкана от Дбв ще има помощна, както е било и досега.
Каране с по-ниска от позволената скорост с цел избягване на сътресенията според мен е ненужно, защото ще се наруши разписанието, а смятам, че вагоните имат добра возия и сътресенията няма да са особено силни.
Каране с по-ниска от позволената скорост с цел избягване на сътресенията според мен е ненужно, защото ще се наруши разписанието, а смятам, че вагоните имат добра возия и сътресенията няма да са особено силни.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Браво на депо Русе - осигурили са 44-ка с климатик. Жалко, че 44 071 не е жива да го тегли тя тази вечер от Ва до Сз.
Сега остава да разберем коя го е теглила днес от Р до Ва - 103 или 123
Като гледам, май е била 123, понеже покривът е лъскав, а както знаем преди 2 месеца излезе от ГПР-2. 
Сега остава да разберем коя го е теглила днес от Р до Ва - 103 или 123



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Информация
Модератори