Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София
Здравейте! Забелязвам,че при нашите влакове когато се теглят цистерни с гориво, и ги тегли електровоз слагат един вагон за охрана. Само при нас го правят или навсякъде е така? Благодаря ви! Smile
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Всички влакове, превозващи скъпи или опасни товари трябва да имат охрана или придружители. Това се регламентира при договаряне на превоза. В нашия случай, влаковете на "Лукойл" се охраняват от тяхната собствена охранителна фирма "Лукома", като охранителите пътуват или в даден за тях вагон или в задните кабини на влаковите локомотиви, за което съответно имат издадени карти обр. "ПТПС", даващ право на пътуване в кабината на локомотив/МВ.
64.19
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Благодаря за инфото Марио! :)
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Само по "опасните" дестинации и райони има охрана.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Той май искаше да каже, тоест да пита, дали само при нас след локомотива се закача един вагон за охрана и едва след него се закачат цистерните с гориво.
В смисъл не за физическа охрана говори.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Да,точно това исках да попитам. :)
Мнения: 30
Регистриран на: Чет Фев 09, 2006 10:40 am
Местоположение: София

Мнение от 42-55 »

В Унгария също го правят това. Предполагам и не само там.
Railion Deutschland AG
Nürnberg
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Това се казва предохрана поставя се преди вагони натоварени с опасни товари , според правилниците такива вагони се отделят с 4 оси от локомотива затова се слага един 4-осен вагон , ако ще има бутащ локомотив пред него пак се слага най-малко един 4-осен вагон за предохрана.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Благодаря ви много! :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вагон с охрана е едно , вагон - предохрана е нещо съвсем друго.Това , което Чавдар каза е вярно за предохраната.Тези вагони (понятие си нямам кой умопобъркан **** е измислил названието "предохрана" за вагон) са обикновени платформи от товарните тип "R" или "S".Освен при опасни товарни , се използват и при превоз на тежки или специални такива.Примерите от 23-ти юли са показателни:
http://bgphoto.net/photos/1565/o634470955233037604.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634470954793350104.jpg
Както виждате , платформите "Res" са разположени от двете челни страни и отделят специалния вагон "Uaai" за превоз на тежки товари.На тази снимка съм заснел друг идентичен случай.Когато се използва специалния вагон "Uai" за превоз на теснопътен подвижен състав с натоварена върху него техника , също се поставят две платформи от двата челни края на вагона.

Когато се говори за охрана на влак , понятието е съвсем различно и е обяснено по - горе от Марио.Най - често се ползва пътнически вагон , в който се намират гардовете , като той може да бъде веднага след локомотива или в края на композицията.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Весо не само платформени вагони се ползват за предохрана , слагат каквито има - зърновози , открити , пътн.вагони от / за ремонт , цистерни от неопасни или специално ползвани за такива(на БУЛМАРКЕТ предохраната е от цистерни подобни на тези за сярната киселина ) и . т.н. Така ,че каквото имат такова слагат просто опасните цистерни трябва да са отделени с 4 оси от локомотива.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация