Здравейте! Забелязвам,че при нашите влакове когато се теглят цистерни с гориво, и ги тегли електровоз слагат един вагон за охрана. Само при нас го правят или навсякъде е така? Благодаря ви! Smile

Администратор
Всички влакове, превозващи скъпи или опасни товари трябва да имат охрана или придружители. Това се регламентира при договаряне на превоза. В нашия случай, влаковете на "Лукойл" се охраняват от тяхната собствена охранителна фирма "Лукома", като охранителите пътуват или в даден за тях вагон или в задните кабини на влаковите локомотиви, за което съответно имат издадени карти обр. "ПТПС", даващ право на пътуване в кабината на локомотив/МВ.
64.19
Вагон с охрана е едно , вагон - предохрана е нещо съвсем друго.Това , което Чавдар каза е вярно за предохраната.Тези вагони (понятие си нямам кой умопобъркан **** е измислил названието "предохрана" за вагон) са обикновени платформи от товарните тип "R" или "S".Освен при опасни товарни , се използват и при превоз на тежки или специални такива.Примерите от 23-ти юли са показателни:
http://bgphoto.net/photos/1565/o634470955233037604.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634470954793350104.jpg
Както виждате , платформите "Res" са разположени от двете челни страни и отделят специалния вагон "Uaai" за превоз на тежки товари.На тази снимка съм заснел друг идентичен случай.Когато се използва специалния вагон "Uai" за превоз на теснопътен подвижен състав с натоварена върху него техника , също се поставят две платформи от двата челни края на вагона.
Когато се говори за охрана на влак , понятието е съвсем различно и е обяснено по - горе от Марио.Най - често се ползва пътнически вагон , в който се намират гардовете , като той може да бъде веднага след локомотива или в края на композицията.
http://bgphoto.net/photos/1565/o634470955233037604.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634470954793350104.jpg
Както виждате , платформите "Res" са разположени от двете челни страни и отделят специалния вагон "Uaai" за превоз на тежки товари.На тази снимка съм заснел друг идентичен случай.Когато се използва специалния вагон "Uai" за превоз на теснопътен подвижен състав с натоварена върху него техника , също се поставят две платформи от двата челни края на вагона.
Когато се говори за охрана на влак , понятието е съвсем различно и е обяснено по - горе от Марио.Най - често се ползва пътнически вагон , в който се намират гардовете , като той може да бъде веднага след локомотива или в края на композицията.
Весо не само платформени вагони се ползват за предохрана , слагат каквито има - зърновози , открити , пътн.вагони от / за ремонт , цистерни от неопасни или специално ползвани за такива(на БУЛМАРКЕТ предохраната е от цистерни подобни на тези за сярната киселина ) и . т.н. Така ,че каквото имат такова слагат просто опасните цистерни трябва да са отделени с 4 оси от локомотива.
Информация
Модератори