
Администратор
Точно така, но е избил закаснението от малко малкоlok45111 написа:Движението Дупница-Дяково се откри днес на 18 часа. Откриването бе овенчано със скандали по гарата и заминал с +81 мин. БВ 5624. По него закъсняха:
МБВ 382 със 80 мин.
БВ 7630 с 80 мин.

Марио , 382 няма от 15-ти юни т.г.Влакът е с номер 1384.
5624 пристига по разписание в 18:54.По график прави връзка както със 7630 (19:10) , така и с 1384 (20:40).Тук обаче нещо не ми става ясно.Щом като е бил с 81 минутно закъснение , това означава , че бързият от Кулата е пристигнал в 20:15.Спокойно за 25 минути може да се осъществи връзката с международния.
5624 пристига по разписание в 18:54.По график прави връзка както със 7630 (19:10) , така и с 1384 (20:40).Тук обаче нещо не ми става ясно.Щом като е бил с 81 минутно закъснение , това означава , че бързият от Кулата е пристигнал в 20:15.Спокойно за 25 минути може да се осъществи връзката с международния.

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Сега поне след ремонта ще стигат ли влаковете по-бързо или скоростите са си както преди ? Иначе каква е била причината за скандалите ?lok45111 написа:Движението Дупница-Дяково се откри днес на 18 часа. Откриването бе овенчано със скандали по гарата и заминал с +81 мин. БВ 5624. По него закъсняха:
МБВ 382 със 80 мин.
БВ 7630 с 80 мин.

Администратор

Разсписвам и аз. Давам инфо за 19 август, тъй като пътувах от моето село Трайково до Брусарци заради събора на града и концерта на Нелина и ето ги данните:
45 183 вози чифта 72210/11 с 2 каруци, същия по-късно на пътника за Видин взимащ пътниците от директия Сф-Лом. 44 174 пък беше на основния чифт от 3 вагона 2 каруци с 1 74-ка в средата. Някой знае ли за пожара на 44.174? Ако не разказвам от кухнята на гара Брусарци. Той е возил директния от Видин (Убв-то) и бригада която е карала е предупредила, следващата че прегрявала и трябва да мине ремонт. Ремонт НЕ Е минала и веднага са дали да връща влака същия който е докарал. Доколкото разбрах на Лакатник се запалила но веднага са я откачили и са спасили машината. Докарали дизел и ги е карал до Брусарци, било е безумие в гарата но се оправили.
На гара Брусарци към 23ч имаше една чамуга ама не можах да видя номера.
И за края на инфото от 19ти 45.180 кара директния Сф-Лом. Ще зарадвам някои форумци машинката все си върви с 1фар. А относто катастрофата на прелеза във в.Труд има снимка на същата 45.180
Толкова от мен засега нямах апарат да снимам нощно Брусарци но какво да се прави... кога имам възможност ще пиша. Благодаря на форумеца от Враца за снимките на бистрото. Имам 1 въпрос и приключвам Кой е номера на бистрото?
45 183 вози чифта 72210/11 с 2 каруци, същия по-късно на пътника за Видин взимащ пътниците от директия Сф-Лом. 44 174 пък беше на основния чифт от 3 вагона 2 каруци с 1 74-ка в средата. Някой знае ли за пожара на 44.174? Ако не разказвам от кухнята на гара Брусарци. Той е возил директния от Видин (Убв-то) и бригада която е карала е предупредила, следващата че прегрявала и трябва да мине ремонт. Ремонт НЕ Е минала и веднага са дали да връща влака същия който е докарал. Доколкото разбрах на Лакатник се запалила но веднага са я откачили и са спасили машината. Докарали дизел и ги е карал до Брусарци, било е безумие в гарата но се оправили.
На гара Брусарци към 23ч имаше една чамуга ама не можах да видя номера.
И за края на инфото от 19ти 45.180 кара директния Сф-Лом. Ще зарадвам някои форумци машинката все си върви с 1фар. А относто катастрофата на прелеза във в.Труд има снимка на същата 45.180
Толкова от мен засега нямах апарат да снимам нощно Брусарци но какво да се прави... кога имам възможност ще пиша. Благодаря на форумеца от Враца за снимките на бистрото. Имам 1 въпрос и приключвам Кой е номера на бистрото?
Последно промяна от kikiface на Чет Авг 25, 2011 12:11 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Приемам поправката в Брусарци бяха притеснени от тая случка. много от Мездра почнаха да горят ааа нещо забравих да кажа септември ще има още съкращения в железницата и възможно депо Брусарци догодина да се закрие останали 8-9 машинисти нито един помощник-машинист.
Директния влак Сф-Лом традиционно вече пътува +10 мин. Едно наум към този влак.
Директния влак Сф-Лом традиционно вече пътува +10 мин. Едно наум към този влак.
Инфо от днес , 25-ти август.
43533-9 кротко чака на Септември.
45169-0 с 8615 движещ се навреме.
45187-2 бе начело на Оптима.
45188-0 теглеше 10114.
8612 беше обявен в Пзк с 25 минутно закъснение и не го дочакахме.
30021-4+30022-2 облужваше 10113.За първи път да видя челните светлинни табла да указват дестинацията на друг език , освен българския.
31019-7+31020-5 стояща на Септември.
За финал - V22-82 се печеше на слънце в двора на "ВРЗ 99".
43533-9 кротко чака на Септември.
45169-0 с 8615 движещ се навреме.
45187-2 бе начело на Оптима.
45188-0 теглеше 10114.
8612 беше обявен в Пзк с 25 минутно закъснение и не го дочакахме.
30021-4+30022-2 облужваше 10113.За първи път да видя челните светлинни табла да указват дестинацията на друг език , освен българския.
31019-7+31020-5 стояща на Септември.
За финал - V22-82 се печеше на слънце в двора на "ВРЗ 99".

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Информация
Модератори