Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

45-170 написа:изписана е без RFT,защото в Русе частна фирма трябва да я прави и много пари иска и затова ръководството е решило да се възтанови в Подуене
А защо ВЪЗСТАНОВИ? :shock: Възстанови значи , че на RFT й липсва нещо! Що за безобразие. А точно пък до Русе се намира Го. Там са перфектно запознати с RFT и ВЪЗСТАНОВЯВАТ такива. Къде е София, къде е Го, къде Русе и къде е акъла на ръководните мъдреци? #-o
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

ти не знаеш ли че ръководните кадри нямат такова нещо акъл
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

По договора от 2007г. между БДЖ и БТ няма клауза за ремонта на RFT. Състоянието на радиостанцията е следното има блокове на които не се знае състоянието им , тъй като лок. дойде в студено състояние, липсват кабелите м/у блоковете а на кабелите м/у двете кабини липсват по около 80 см. в двата им края /отрязани/ в двете кабини. Ако извършим ремонта трябва да се подпише протокол за допълнителна работа , който да се плати допълнително а това БДЖ не иска .Не бягаме от работа щом ще се плати.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

45149 влезе ТП след страотното представяне на 2637/2610. 44 078 днес излезе от струг и ако не се лъжа това е първото престъргване.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

От днес 44-179.0 е в експлоатация.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001227966919
Мнения: 129
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 12:34 pm
Местоположение: Враца

Мнение от emoboi95 »

интересно кога ли ще я докарат в мездра
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Машината отива за София за възстановяване на RFT и по всяка вероятност остава там а както добре се знае на Депо Мездра няма нужда от бегачки пуснат е слух, че и 44-174 и 44-140 ще минат към Депо София поради същата причина.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Такава машина няма работа в Мездра!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:Такава машина няма работа в Мездра!

:D :D :D :D Пратете я във "майново" :D :D :D :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 170.8 е забелязана пред халето за ремонт в депо Дупница.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

фена написа:Машината отива за София за възстановяване на RFT
В София дано успеят. В Пд не можем да го възстановим, защото били изрязани кабелите вкл. I-II кабина, както докладва Иван Иванов:
Иван Иванов написа:По договора от 2007г. между БДЖ и БТ няма клауза за ремонта на RFT. Състоянието на радиостанцията е следното има блокове на които не се знае състоянието им , тъй като лок. дойде в студено състояние, липсват кабелите м/у блоковете а на кабелите м/у двете кабини липсват по около 80 см. в двата им края /отрязани/ в двете кабини. Ако извършим ремонта трябва да се подпише протокол за допълнителна работа , който да се плати допълнително а това БДЖ не иска .Не бягаме от работа щом ще се плати.
Кабели I-II кабина няма, освен на локомотивите в движение и тези в замразен ремонт - 44-144, 45-152 и 45-156. На последните 2 не може да се свали кабела I-II кабина, заради намачканите кабини.Остава 44-144. Ако някой разпореди този път писмено и със заповед може би ще има кабел за 179. :D

* Оградните локомотиви отдавна се простиха с кабели I-II кабина при голямата RFT кампания преди 2 години за изрязаните RFT на мездренски локомотиви.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44179 вече е в Мездра.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

45157 днес излезе от струг.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:44179 вече е в Мездра.
Еее, сполай ти боже за добрината! Това е чудо. Алилуя! Веднъж нещо да си отиде там където трябва. Абе има надежда за БДЖ.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

179 вече е в ПД. Лок е рекламация Р-С групи и ремонт на станция.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация