

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Това е голяма тъпня. Бяха разделили дългите рамена поравно между депата да има за всички работа. Говори се, че от 1-ви ГО ще вземе и 3637 и за да не пътуват без служба до Дъбово, искат да разменят със СФ 2637. Отделно се беше пуснал слух, че СФ ще взима на БС 3621 и 8611. Няма такова нещо По искат 8611 и 8627 да си вържат графика и да пробутат на СФ 8641. С това разделяне на пътнически и товарни депа е голяма простотия.
Вчера караха и 3660/3661 + маневра К

До колкото знам, си във грешка.VESO написа:Едно време Дианата е била карана от софианци , които са нощували в Ямбол и са се връщали на другия ден.

Сега 8640/1 май няма да може да се обслужва от СФ, защото те във Я не могат да направят минималната почивка по наредба 50. За този влак те до Я ще направят поне 8 часа( от 15.30 до 23.20-30 ) работно време, и ще им трябва поне5-6 часа ( горе долу ) почивка, там се почива ( по сегашното разписание ) 4 часа и малко, а ако нямат пълната почивка там, пък няма да им стигне работното време, да си върнат чифта.

VESO написа:Не съм в грешка.Тена , чувал съм от машинисти (вкл. и пишещи тук) , че Дианата се е карала от софианци.Дали е било преди стачката обаче , не знам.
Не съм сигурен, чувал съм само слухове от колеги, че този влак от както е тръгнал, са го карали само ПО бригади. Не знам колко е вярно, нека каже някой, който помни историята на този влак...

Отскоро в композициите на панагюрските влакове освен редовните exDB-та , започнаха да се пускат 17-ки.Ето как изглеждаше днес съставът на 81204.
17-ката е от тези , на които прозорците се отварят през един , има този интериор и гарата на домуване "Пловдив" е изписана в червено.Такива вагони са редовна гледка на Тулово , обслужвайки крайградските влакове за Карлово , влакове за Сливен и Зимница.
17-ката е от тези , на които прозорците се отварят през един , има този интериор и гарата на домуване "Пловдив" е изписана в червено.Такива вагони са редовна гледка на Тулово , обслужвайки крайградските влакове за Карлово , влакове за Сливен и Зимница.
Днес на Мусачево пак е имало кражба на КМ. 3636 пристигна с 44 141 откъм София-север, 3621 замина също през Сфв с 46 234. До обяд положението още не се беше оправило, тъй като за 30115 пътниците бяха извозвани с автобуси до Долно Камарци.
Информация от вчерашното ми пътуване София - Русе - Синдел - Стара Загора - София.
БВЗР 2611 с лок. 44 202 - на всички гари между Сф и Го 2 минути по-рано с
БВЗР 2610 с лок. 45 165 - на ГО навреме
ПВ 40102 с лок. 43 545 и два вагона серия 47
ПВ 40103 с лок. 44 093 + лок. 44 127 и два вагона серия 74
ПВ 40105 с лок. 43 550 и два вагона серия 47
МБВ 460 с лок. 44 113
МБВ 461 с лок. 45 201; с 15 мин/з от Русе
МБВ 965 с лок. 44 103; с 25 мин/з от Русе, като до Стара Загора закъснението стана 65 минути, поради срещи на Ястребово, Сеново, Висока поляна и Дъскотна. Отделно от това по 3-та и 8-ма 30158 и 80126 подпираха международния.
БВ 9623 с лок. 44 099
МБВ 964 с лок. 44 123
ПВ 40115 с лок. 44 139
ПВ 90106 с лок. 43 552
БВ 2654 с лок. 44 202
БВ 9622 с лок. 44 114 - три вагона, като второкласните бяха 47-ма серия
БВ 8613 с лок. 45 155 - на Юнак с 30 мин/з
ПВ 30157 с ЕМВ 32 015/016; на Дъскотна с 15 мин/з
БВ 4686 с лок. 44 108; два вагона - 47-ца и 43-ка
БВ 8626 с лок. 44 087 и девет вагона - седем второкласни (три от тях ексДБ), първокласен и спален
Днес, 24 август:
БВЗР 2611 с лок. 45 201
КПВ 10203 с лок. 45 159
БВ 2636 с лок. 44 096
БВ 7631 с лок. 45 191
МБВ 1385 с лок. 45 189
ПВ 20101 с ЕМВ 32 081/082
ПВ 20110 с ЕМВ 31 003/004
БВ 4611 с лок. 44 118
МБВ 460 с лок. 44 137
БВ 2615 с лок. 44 096
БВ 8615 с лок. 44 066 + лок. 45 150
Информация от вчерашното ми пътуване София - Русе - Синдел - Стара Загора - София.
БВЗР 2611 с лок. 44 202 - на всички гари между Сф и Го 2 минути по-рано с
БВЗР 2610 с лок. 45 165 - на ГО навреме
ПВ 40102 с лок. 43 545 и два вагона серия 47
ПВ 40103 с лок. 44 093 + лок. 44 127 и два вагона серия 74
ПВ 40105 с лок. 43 550 и два вагона серия 47
МБВ 460 с лок. 44 113
МБВ 461 с лок. 45 201; с 15 мин/з от Русе
МБВ 965 с лок. 44 103; с 25 мин/з от Русе, като до Стара Загора закъснението стана 65 минути, поради срещи на Ястребово, Сеново, Висока поляна и Дъскотна. Отделно от това по 3-та и 8-ма 30158 и 80126 подпираха международния.
БВ 9623 с лок. 44 099
МБВ 964 с лок. 44 123
ПВ 40115 с лок. 44 139
ПВ 90106 с лок. 43 552
БВ 2654 с лок. 44 202
БВ 9622 с лок. 44 114 - три вагона, като второкласните бяха 47-ма серия
БВ 8613 с лок. 45 155 - на Юнак с 30 мин/з
ПВ 30157 с ЕМВ 32 015/016; на Дъскотна с 15 мин/з
БВ 4686 с лок. 44 108; два вагона - 47-ца и 43-ка
БВ 8626 с лок. 44 087 и девет вагона - седем второкласни (три от тях ексДБ), първокласен и спален
Днес, 24 август:
БВЗР 2611 с лок. 45 201
КПВ 10203 с лок. 45 159
БВ 2636 с лок. 44 096
БВ 7631 с лок. 45 191
МБВ 1385 с лок. 45 189
ПВ 20101 с ЕМВ 32 081/082
ПВ 20110 с ЕМВ 31 003/004
БВ 4611 с лок. 44 118
МБВ 460 с лок. 44 137
БВ 2615 с лок. 44 096
БВ 8615 с лок. 44 066 + лок. 45 150
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори