8671 с 46-242 +8' и подпрян на Церковски от 8615. Забелязах счупено (пукнато) стъкло на една от 44-ките
В днешния облачен 6-ти август реших малко са се разходя до гарата в Пазарджик , за да видя нещо интерено.Взех си шише мин. вода и тъкмо започвах своята разходка в западната гърловина , когато отзад ме изненада товарен влак , теглен от 46231-7.Малко след него се движеше 8610 , начело с 44058-6 , който се установи на 2-ри коловоз.Докато се предвижа до изгодна позиция за снимане , той ме застигна , ето и негова снимка.
"Тристранната схема" 10265 с 43532-1 премина около 3 минути след бързия , аз си изпих водата и тръгнах отново към гарата.На стрелките засякох втори товарен влак , начело с 44078-4 и малко след фотографията , продължих към приемното сдание.Там обявиха пристигането на закъснелия със 120 минути 492 , теглен от 45187-2 , който се зададе и установи на 2-ри коловоз.За моя голяма изненада , на мястото на нашия спален имаше втори турски кушет , ето снимка на двата вагона на TCDD един до друг.
Изненадата ми продължи и когато 10112 се зададе в далечината , но нямаше как да влезе в гарата , тъй като по това време на 3-ти коловоз влиза 8613 и се наложи мотрисата да чака при стрелките.От тази снимка виждате за какво става дума.
44130-3 докара 8613 навреме на Пазарджик.След установяването на коловоза , пуснаха международния , но забележете при какъв сигнал на светофора и едва след това DESIRO-то влезе в гарата.Почти по същото време 8613 потегли към Пловдив.Ето пък при какъв сигнал мотрисата замина от Пазарджик.За финал - снимка на 30007-3+30008-0 , обслужваща 10112.
"Тристранната схема" 10265 с 43532-1 премина около 3 минути след бързия , аз си изпих водата и тръгнах отново към гарата.На стрелките засякох втори товарен влак , начело с 44078-4 и малко след фотографията , продължих към приемното сдание.Там обявиха пристигането на закъснелия със 120 минути 492 , теглен от 45187-2 , който се зададе и установи на 2-ри коловоз.За моя голяма изненада , на мястото на нашия спален имаше втори турски кушет , ето снимка на двата вагона на TCDD един до друг.
Изненадата ми продължи и когато 10112 се зададе в далечината , но нямаше как да влезе в гарата , тъй като по това време на 3-ти коловоз влиза 8613 и се наложи мотрисата да чака при стрелките.От тази снимка виждате за какво става дума.
44130-3 докара 8613 навреме на Пазарджик.След установяването на коловоза , пуснаха международния , но забележете при какъв сигнал на светофора и едва след това DESIRO-то влезе в гарата.Почти по същото време 8613 потегли към Пловдив.Ето пък при какъв сигнал мотрисата замина от Пазарджик.За финал - снимка на 30007-3+30008-0 , обслужваща 10112.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Това е защото, 8627/8626 вече върви с два спални. 2627/2626 мисля, че и той вече е с два спални.
Днес привечер на челните коловози видях общо пет спални вагона, като единият е за Кардама, а другите два поравно разпределине на нощните за Варна и Бургас. Докато миналата седмица вагоните на това място не бяха пет, а само три.

Днес привечер на челните коловози видях общо пет спални вагона, като единият е за Кардама, а другите два поравно разпределине на нощните за Варна и Бургас. Докато миналата седмица вагоните на това място не бяха пет, а само три.
В четвъртък 491 замина с три турски и едно мърляво ексДБ отзад като за "украса".43.309 написа:Цяла седмица върви с 2 турски вагона.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Седящите на 8627 са 8Б+1A. До Пловдив е добре, но след това положението става кошмарно, а след Стара Загора не можеш да се разминеш в коридора. Сутринта на 1-ви август малко преди пристигането на 8627 в Бургас в коридора само около три купета преброих 13 правостоящи!43.309 написа:Да и аз това забелязах, че на 8627 подават по два. За сметка на това състава му е все така скромен.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
И всички си мислят, че като си вземат билети първа класа + запазено място няма да пътуват като сардини.Да ама не, сега през лятото почти всички правят това, и първокласния е пълен почти винаги, в някой случаи остават второкласни които са по празни.VESO написа:Дано да са пуснали поне още един първокласен , че ужасът в един "А" вагон при пълна композиция е гарантиран.
Информация от гара Стара Загора , любезно предоставена от нашия форумец bobara_e_tuk.
"Сл.бряг" 8614 с внушителна композиция от инвалиден , бистро , първокласна 74-ка и цели седем 97-ци + две 43-ки от "Родопи" , теглен от 46125-1 и закъснение от 10 минути.
8615 с 44134-5 в резонния състав от фургон и пет 43-ки.Влакът е пристигнал с 5 минутно закъснение.
4686 (наследник на 40103 по време на ремонтите в Балкана) е бил навреме , начело с 43310-2.Композицията е била 3-вагонна - 47-ца , смесена "ABy" 43-ка с гара на домуване "Пловдив" и лъскава софийска 74-ка с номер 061.
40253 с 43525-5 и една 17-ка се е готвил да потегля.
Дневна маневра - 61016-2.
"Сл.бряг" 8614 с внушителна композиция от инвалиден , бистро , първокласна 74-ка и цели седем 97-ци + две 43-ки от "Родопи" , теглен от 46125-1 и закъснение от 10 минути.
8615 с 44134-5 в резонния състав от фургон и пет 43-ки.Влакът е пристигнал с 5 минутно закъснение.
4686 (наследник на 40103 по време на ремонтите в Балкана) е бил навреме , начело с 43310-2.Композицията е била 3-вагонна - 47-ца , смесена "ABy" 43-ка с гара на домуване "Пловдив" и лъскава софийска 74-ка с номер 061.
40253 с 43525-5 и една 17-ка се е готвил да потегля.
Дневна маневра - 61016-2.
Информация от днешния мрачен и дъждовен 10-ти август.
- локомотиви:
06112-7
тов.влак;
44078-4
5620;
44098-2
тов.влак;
44099-0
"Пловдив" 1620;
44114-7
"Янтра" 2640 с поздрав от машинистите;
44115-4 , чакащ да поеме влак;
44125-3
460;
44132-9
1650.
45147-6
293;
45180-7 се подготвя за 20103.
- мотриси:
10039-9+10040-7
60103.
30009-9+30010-7 първо обслужи 13205 , след което се подготви за 50111.
32061-4+32062-2
30112.
1385 беше обявен с 40 минутно закъснение , поради късно приемане в гранична гара.
- локомотиви:
06112-7
44078-4
44098-2
44099-0
44114-7
44115-4 , чакащ да поеме влак;
44125-3
44132-9
45147-6
45180-7 се подготвя за 20103.
- мотриси:
10039-9+10040-7
30009-9+30010-7 първо обслужи 13205 , след което се подготви за 50111.
32061-4+32062-2
1385 беше обявен с 40 минутно закъснение , поради късно приемане в гранична гара.
Последно промяна от VESO на Сря Авг 10, 2011 8:13 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори