Винаги ми е било интересно каква е разликата ? Нали за да може да управлява тая шкода локомотивния машинист трябва да ѝ знае и кътни зъби и какви номера може да направи и как да се справи с тях.Е добре, ама след като научи, каква става точно ролята на този инструктор ? Какво прави по-точно тоя човек ?
Отговаря за определен брой машинисти и се занимава с разни помощни и контролни функции - организира ползването на отпуските, определя кой с кой и в кой график да работи, участва в разследвания за произшествия, следи състоянието на зачислените му локомотиви, контролира работата на подчинените му машинисти и помощник-машинисти, включително като пътува с тях, провежда им периодични инструктажи по охрана на труда, участва в изготвяне на списъци за временно право за обслужване на пътнически влакове от машинисти ІІІ клас, дава мнение и одобрява назначаване на помощник-машинисти за локомотивни машинисти, запознава подчинените си с нови заповеди, произшествия, допуснати грешки и новости на нарочно организирани събрания, и т. н.
Трябва, ама не винаги е така. Ти като си караш колата (ако имаш такава), знаеш ли и кътните зъби? Точно инструктора е човекът, който дава съвет в инцидентна ситуация и който след това защитава, доколкото е възможно, провинилия се подопечен.dobo написа:Нали за да може да управлява тая шкода локомотивния машинист трябва да ѝ знае и кътни зъби и какви номера може да направи и как да се справи с тях.
Информация
Модератори