Инфо от вчера 27.07.2011г:

ПВ20162- 44 107

На Повеляново срещнах влак на БЖК начело с
55-та и 52-а серия. 52-ката беше без щанги.

ПВ20165- 43 541

ТВ28711- 07 084

КПВ30261- 32 075/076

БВ2613- 45 191

БВ9622 43 543 със състав от 2B+1А вагона.

ПВ20167- 44 107+ бюфет

ТВ20630 от Разделна до Синдел разпределителна бе с двойна тяга от
07 061 и 07 084- 3000т влак.

От Синдел-разпределителна 20630 замина към Каспичан с 44 109, 07 084, 34 вагона и на опашката Plasser & Theurer и 07 061.
И докато се усетиш станало 00:00.

БВ2636- 44 087- спален 76, 43B, 40А, 43B, а силистренската група бе от две 50-ки.

След маневра с вагоните от 20630 същите намаляха и влакът потегли с 44 118+44 109 начело.

Пристигна ТВ от Карнобат начело с
46 002.

ТВ (не се сещам номера) замина за Самуил с 44 202 и 07 061 начело, а на опашката бе 07 084.

БВ2637- 44 126, а силистренските вагони бяха с 43 307.

С "Албената" бях до Повеляново, където имаше връзка с позакъснелия заради падналия мост 8637. Пристигна горе-долу +20 и зърнах машината- 43 513. Прекръстих се два-три пъти и се качих във влака. На гара Варна направих
една снимка.
П.С. Снимките не са много хубави, ама толкоз...