Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

29.06.2011:

490 с лок. 44 105
3620 с лок. 44 078
7622 с лок. 44 174
5611 с лок. 45 149 и намален от 4 вагона - три 44-ки и една 43-ка
5623 с лок. 44 089 и отново намален състав от 4 вагона серии 43/45
5624 с лок. 45 146 + лок. 43 542 и с 5 вагона - Bx50, Bx45, Bx84-44, 2Ax63
50265 с лок. 44 100 + лок. 61 007, като втората се връща в ДЦА след ГПР в ПД
1384 с лок. 44 115
292 с лок. 44 098
491 с лок. 44 081 до София, нататък го пое лок. 44 134

И още нещо - на фона на орязаните състави на 5611 и 5623 днес, за сметка на това пък 2637 беше увеличен и то в силистренската група... Така вагоните за Силистра бяха цели 3, при положение че и 1 е напълно достатъчен. :lol:
И така - съставът на Кардамеца беше както следва: спален 76-ца, 45-ца, първокласна 40-ка, 45-ца за Кардам ; и три второкласни 50-ки за Силистра - видимо в много добро състояние по отношение на чистотата. :)
Един вагон, ама пълен! (4627)
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Тези хора не са добре изобщо 3 вагона за Силистра поредната простотия на железниците.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес от гара Чб:
МБВ 1385 с ЕЛ 44 126 в състав от общо 6 вагона - 4 сандъка, 1 х 31 43 Bucuresti - Sf & 1 x Ame (19 40 117) Р-Сф, 08:55-08:56 ч.
БВЗР 2611 *Зл.пясъци* с ЕЛ 44 111 и композицията с двете 43-ки и синия бюфет 85 55 051, 09:02-09:03 ч.
ПВ 20101/КПВ 20232 с ЕМВ 32 081-2
Дн.ман. Чб - ДЛ 06 108
БВ 4611 *Дунав* с ЕЛ 44 115 и скромният състав от 3 Bm + 1 Ame (19 40 135)
ДТВ 20621 с ЕЛ 45 205 (начело) + ЕЛ 44 106 (зад нея) и състав от 21 вагона (предимно зърновози и цистерни), 84 оси и около 800 тона, понеже 106 беше със свалени токоснематели
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Дунава не е пълен влак. Виж 3660/3661 е друго нещо :twisted: И двата влака с еднакви състави са в момента. Идиотщина и половина. На 3660/3661 си личи че вагоните са от Дунава, тъй като поставките за пердетата си стоят и са в изключително добро състояние. А доскоро се пускаха едни по-мизернички, ама нали тоя влак стана най-пълния :roll:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Ванчо,стига рева ,че почваш да ме нервиш.Не един или два пъти се оплакваш от състава на 3660/61.Като не ти харесва купи си собствена железница и си пускай каквито си искаш вагони и локомотиви за където си искаш.От БДЖ явно са преценили,че 3660/61 има по-голяма нужда от допълнителни вагони(все пак ходи до морето)а Дунава няма.Затова и да се сърдиш и да не се сърдиш ................................има кой да решава какви да са съставите и повярвай ми това не си Ти :wink:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Тук вече не мога да не се съглася с Ванчо. Миналия петък пътувах от Комунари до Бургас с 3660 и от Комунари до Каспичан с 3661 и най-смело да твърдя, че за този влак три вагона са му достатъчни. Е, два вагона определено няма да му стигнат, но четири ще са множко, впредвид дефицита на вагони напоследък. Особено след като няма достатъчно вагони, смятам, че е определено по-належащо този допълнителен вагон на 3660/3661 да иде на 4611/4612, който от две седмици насам се движи с редуциран състав от 3Б+1А вагона и във влака става голяма гъчканица.
Пътувайки на 24 юни с 3660 в трите вагона установих доста добра населеност, като основно пътуваха студенти от Шумен за Бургас, но все пак впредвид недостига на вагони, не смятам, че на този етап е оправдано да се пуска допълнителен четвърти на този влак, още повече няма такъв дефицит на свободни седящи места, за разлика от Дунава, който е много по-пълен, особено в участъка София - Г. Оряховица.
3661 пък беше по-празен от 3660. Качвайки се на Комунари, установих, че в целия влак имаше поне 3 празни купета и то в петък следобед, когато уж влаковете са най-пълни.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Тъй като стана дума за пердета някой знае ли къде изчезнаха всички пердета в БДЖ . Преди 5-6 години всички вагони имаха пердета с логото на БДЖ.. в момента почти никой вагон няма,тук там. След като вагоните се изкарват от експлоатация и остават все по-малко е логично всички да имат пердета като ги вземат от изкараните от експлоатация,но уви пердета няма и хората се печат и препичат като гущери :lol:
Не вярвам някой да е взел пердетата и да си ги окача у тях :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Както се казва , открийте разликите:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... ass_97.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... 6_2011.jpg

97-ците , които са най - новодоставените вагони у нас , също са останали без пердета.Такива има само на 4611 / 4612 и 2655 / 2654.От 63-ките , пердета съм виждал единствено на Янтрата.
На бистрата още не са изчезнали. :D
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Колко уютно са изглеждали 97-ците , чак бях забравил,че имаха преди тази екстра пердета :lol:
Но не само това е разликта - и кошчета е имало,които сега на повечето места липсват хаха Да не говорим ,че тапицерията супер много се захаби и вече са доста гнусни :D
Имам чувството,че като бяха на Чайката и Дианат се пазеха повече. Откакто тръгнаха на Сл.бряг им "разказаха играта " на тея 97-ци..
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Кошчетата на много от вагоните ги демонтираха когато излезе забраната за пушене във влаковете... според мен махането на кошчетата беше голяма глупост, но няма кой да го разбере... пък околната среда ще поглъща купищата боклуци безпроблемно... :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Не мога да кажа същото за вагони серия 74,пътувам с влакове които са предимно с тези вагони,дори и вчера пътувах с 8612,имаше кошчета навсякъде,вода в тоалетната,също и гъз папир:)))А,дори и сапунче видях в едната тоалетна!!!!
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

От кога варненци карат 9636/9637 до Силистра с дизели? Ако не е уместен въпроса моля модераторите да го преместят в подходяща тема.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

След разделението, Русе останаха ПТП, а Самуил и Силистра ППП.
Варна пък е към ППП-ГО. Капиш?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не са варненци , самуилци са.Това , че машината е варненска , нищо не значи.
А иначе "42 072.9" го обясни - няма вече русенци , няма каспичанци , няма варненци , добричани , плевенчани , самуилци или каквито и да са други по този край - всички са горнооряховци. :lol:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

13.07.2011, гара София:

ПВ 70103 с лок. 45 177; два вагона 45-ца и 50-ка
БВ 2614 с лок. 44 138 и обичайния състав 4Б+1А
БВ 2637 с лок. 44 078 и обичайния състав (все още с хубави 50-ка за Силистра)
БВ 1624 с лок. 44 060
МБВ 1384 с лок. 44 126 - двата седящи (45-ца за Русе и 43-ка за
Букурещ) бяха пълни почти на 100%
КПВ 20226 с лок. 44 202; четири 63-ки, една 43-ка и синият бюфет
МБВ 292 с лок. 44 076; с 61 мин/з от гара София, на Костинброд с 63 минути "вътре" по среща с КПВ 10213 в гара Волуяк
БВ 7625 с лок. 45 173; 6 вагона - всичките ексДБ серии 43 и 45
Един вагон, ама пълен! (4627)
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация