Според мен между Казанлък и Стара Загора е нужен такъв влак (оцветения в червено).Освен това прави връзка с два бързи влака на дълги разстояния (8612 и 8613) , подвижният състав не се разхищава от престой почти цял ден в Тулово , а се използа пълноценно.Ако е композиция , то това е идеален вариант и старозагорския електровоз да си се прибере в депото , а оттам да пуснат друг.VESO написа:Тези дни , докато преглеждах пътеводителя , открих интересно нещо.ПВ 30250 се движи Сливен - 4:55 , Казанлък - 6:50.Незнайно как влакът се прибира към Тулово , където стои цял ден , след което като 30246 тръгва обратно към Казанлък в 16:00 и пристига в 16:16.В 16:35 отново потегля като 30135 и се движи до Зимница (19:05).Връща се като 30256 до Сливен.
С цел да намаля този ненужен престой на Тулово , бих предложил влакът да тръгва от Казанлък в 12:25 , на Тулово да пристига в 12:41 и в 12:55 да заминава за Стара Загора.Там ще идва в 13:35.Ще осъществява връзка с 8612 (13:44-13:49) , ще изчаква 8613 (14:57-14:59) и в 15:05 ще заминава обратно за Тулово.Там ще пристига в 15:44 , след което както досега в 16:00 ще продължава към Казанлък по досегашното си разписание , още повече , че няма да се засича по трасето с никакви други влакове.Идеята ми е продиктувана още и от редките връзки между градовете Стара Загора и Казанлък , а пътници няма да лиспват.Само да напомня , че в средата на 90-те години са се движи влакове точно на този принцип с въртене на машината в Тулово.Ако влакът се обслужва от електричка , тогава подобна маневра отпада изцяло.
И така разписанието на влака , който предлагам е следното:
Казанлък - 12:25 , сп. Черганово - 12:34 , Тулово - 12:41-12:55 , сп. Ягода - 13:04 , Змейово - 13:16 , Стара Загора - 13:35.
На обратно - Стара Загора - 15:05 , Змейово - 15:25 , сп. Ягода - 15:36 , Тулово - 15:44.Както вече посочих , от там влакът ще си продължава до Казанлък както и досега - Тулово - 16:00 , сп. Черганово - 16:08 , Казанлък - 16:16.
Какво мисли форума?
Тошко , маршрутките между Димитровград и Стара Загора са ако не на половин , то на всеки час.Преди време SoAlien беше преложил да има такива връзки и към Хасково , тъй като очерталата се варианта , свръзваща градовете Стара Загора , Димитровград и Хасково страда от липса на директни влакове.За Хасково липсва и удобен влак от Пловдив , а автобусите са през час.