Най-лошото от всичко обаче е, че никой не предприема нищо за да бъдат ремонтирани вече спрените или чакащите от известно време вагони, гниещи забутани по депа и вагонни участъци...
Не е само до изправността... много голям % от пътническите вагони ще спрат до есента, защото имат километри за ремонти.
Не очаквах обаче предсрочно да започнат орязването на съставите... явно като послание към пътниците за в бъдеще да свикват с тъзи тенденция... 
Най-лошото от всичко обаче е, че никой не предприема нищо за да бъдат ремонтирани вече спрените или чакащите от известно време вагони, гниещи забутани по депа и вагонни участъци...
Най-лошото от всичко обаче е, че никой не предприема нищо за да бъдат ремонтирани вече спрените или чакащите от известно време вагони, гниещи забутани по депа и вагонни участъци...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
През целия си маршрут , Чайката 3623 има връзки в 4 гари - на Карлово с 82210 , на Тулово с 40288 (наследник на 40106 по време на ремонтите) , на Дъбово чака пътниците слезли от 40291 (40105) , като двата влака се разминават в двупътния участък , а на Карнобат - 30158 (връзката с варненската електричка обаче е 26 минути).Първата и последната връзка много рядко дават "засечка" , така че е някоя от останалите две.
По - вероятно е рейсовете от Балкана да са закъснели и на Дъбово да се е наложило RБВ-то и пътническия да чакат.
По - вероятно е рейсовете от Балкана да са закъснели и на Дъбово да се е наложило RБВ-то и пътническия да чакат.
Снощи 4627 с лок. 45 190 с дъъългъг състав от 1 (eдин) вагон серия 43, с населеност 90%. Като изключим, че въпреки отворените прозорци, във вагона беше голяма жега, като цяло беше чисто - отвън, отвътре и тоалетната.
2626 с лок. 44 118 пристигна в Горна с 9 вагона - 7Б+1А+1ВЛБ. На опашката закачиха и ексДБ-то на 4627 от Русе и така влакът замина за София с внушителния 10-вагонен състав!
2626 с лок. 44 118 пристигна в Горна с 9 вагона - 7Б+1А+1ВЛБ. На опашката закачиха и ексДБ-то на 4627 от Русе и така влакът замина за София с внушителния 10-вагонен състав!
Един вагон, ама пълен! (4627)
2626 беше с доста голяма населеност, но пък увеличен с цели 3 вагона (една 45-ца и две 50-ки), което създаваше впечатление, че влакът бе значително по-празен, докато първата класа беше фул. Когато с lubo_bulgaria се качихме на Горна все още се намираха празни купета, но нататък се понапълни и в София пристигна населен на около 50%. Обаче ако ги нямаше трите допълнителни вагона щеше да е доста фрашкано.
А и между другото по време на пътуването тази нощ от Русе до ГО с 4627, а впоследвстие от ГО до СФ с 2626, установих че пътниците бяха изключително недоволни от ексДБ вагона, непредлагащ абсолютно никакъв комфорт на пътуване, особено през нощта. Затова с Любо в Горна Оряховица веднага се прехвърлихме в една от купейните 74-ки, която беше относително празна, а нашият пример беше последван от повече от половината пътници от Русе, като и те също се прехвърлиха в нормалните вагони, за да пътуват в по-човешки условия.
А и между другото по време на пътуването тази нощ от Русе до ГО с 4627, а впоследвстие от ГО до СФ с 2626, установих че пътниците бяха изключително недоволни от ексДБ вагона, непредлагащ абсолютно никакъв комфорт на пътуване, особено през нощта. Затова с Любо в Горна Оряховица веднага се прехвърлихме в една от купейните 74-ки, която беше относително празна, а нашият пример беше последван от повече от половината пътници от Русе, като и те също се прехвърлиха в нормалните вагони, за да пътуват в по-човешки условия.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Значи за Северното черноморие се намират допълнителни вагони (при това не всички exDB-та) , а за Южното няма (или ако има , ще е един и то exDB).
При това се случва на влак , който точно тези месеци следва да не генерира висока населеност , тъй като хората се връщат от море чак от другия месец.И какво се получава - че 2626 има цели 7 вагона , а пътниците от 8626 се мъчат в 4.
8626 е с пет седящи, само че допълнителният е 45-ца.... 
Един вагон, ама пълен! (4627)
Точно.Все едно 4 вагона.Пътниците по гарите само като видят композицията , избягват exDB-то и с бърза крачка се отправят към купейните вагони.Ефектът е почти нулев.И една птичка пролет не прави , нужни са поне 3 допълнителни купейни вагона.
Сашо , 2626 от къде генерира такава населеност - дали още от начална гара , или от такива като Шумен , Горна Оряховица и Плевен?От Червен бряг много не се качват , тъй като основната част от тълпите , отиващи по работа или обучение в София са за 2636.Мездренци също ползват или него , или 20200.
Сашо , 2626 от къде генерира такава населеност - дали още от начална гара , или от такива като Шумен , Горна Оряховица и Плевен?От Червен бряг много не се качват , тъй като основната част от тълпите , отиващи по работа или обучение в София са за 2636.Мездренци също ползват или него , или 20200.
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
VESO 2626 се ползва масово от хората сега когато 383 е преместен на 07:12VESO написа: Сашо , 2626 от къде генерира такава населеност - дали още от начална гара , или от такива като Шумен , Горна Оряховица и Плевен?От Червен бряг много не се качват , тъй като основната част от тълпите , отиващи по работа или обучение в София са за 2636.Мездренци също ползват или него , или 20200.
Информация
Модератори